Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10881/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä parraenta onnea savonmualle. Järreä ja häekäelemätönni pellaelu sae aekaan mahottoman hyvän soaliin. Nyt suap kiitollisena palstalaesille lähteä potti käessä kottiin.

Minne ihmeen savonmualle? Joensuu ei ole savossa. Tuo murteesi ei myöskään ole pohjoiskarjalaista.

Mun mielestä tää oli tosi hauska:D, 

Vierailija
10882/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että paras pari voitti!!! Hyvä ettei Jenni ja Juho voittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10883/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat parit oli hyviä. Oikea pari voitti. Toivon silti ,että Reetu ja Vanessa jatkavat yhdessä talon ulkopuolella. Hassua itsestäni tuntui ,että pojilla oli enemmän tunteita kun tytöillä. Jenni oli ihan kiva mutta se kälitys ja samat selitykset niin tuntui ,että Juha rupesi jarruttelee ?

Vierailija
10884/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessan bestiksen jutut 🙈 Reetun ilmekin kerto jo paljon, kun kuunteli ko. naista.

Lisäks vaikuttaa olevan urheilun seuraaminen Reetulle tärkeetä, kun otti asian puheeks serkkunsa kanssa. Vanessaa ei vois se vähempää kiinnostaa.

Hahahhahaha, tällä nyt ei oo mitään merkitystä parisuhteelle. Mies on urheilufanaatikko suorastaan ja itse en pysty katsomaan edes kokonaista jääkiekkopeliä, saatika jalkapallo, mutta hyvin mennyt 25 vuotta :D

Tässä kohtaa tulee mukavasti sitä omaa aikaa aina tasaisesti, ja pystyn sohvalla lukemaan kirjaa samalla tms. kun toinen katsoo urheilua. Nykyään ystävätkin ovat toki samoja, mutta alussa kesti tottua aika paljon miehen ystäviin.

Mulla pääsi nauru, kun Reetu kysyi tätä Sportti-juttua. Arvasin niin, että tästä yritetään taas kehittää Vanessaa ja Reetua erottava tekijä. Antasitte jo olla, miten yksi pari tai varmaankin kauniimpi osapuoli on mennyt joillakin niin ihon alle, että tikustakin tehdään asiaa..

Vierailija
10885/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt on pakko vaan todeta : mitä vittuuu ,mitä vittuuuu,eii oo todellista,ei oo todellista:D

oikeus toteutu kerrankin

ei nimittäin väliä,voittiko eetu vai reetu naisinieen,kunhan ei *katujätkä   ja neito :)

tuolla parilla kyllä nimittäin meni sukupuoliroolit väärinpäin

juho naisellinen,jenni räävitön *jätkämäinen* suustaan

Vierailija
10886/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon samaa mieltä,parasta oisi ollut,jos jenni ja juho voittanut,ja juho ottanut rahata!!!!

Vierailija
10887/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessan bestiksen jutut 🙈 Reetun ilmekin kerto jo paljon, kun kuunteli ko. naista.

Lisäks vaikuttaa olevan urheilun seuraaminen Reetulle tärkeetä, kun otti asian puheeks serkkunsa kanssa. Vanessaa ei vois se vähempää kiinnostaa.[/quote

En huomannut mitään erityisiä ilmeitä Reetulla, mutta luulen, että kaikki tiesivät tässä vaiheessa, ainakin alitajuisesti, ketkä skaban voittaa. Vanessa innostui kaverinsa näkemisestä ja Reetua kiinnosti urheilutulokset villan ulkopuolella, vaikka olisi voinut kuvitella, että olisivat täysillä jännittäneet vielä illan finaalia. Ja  jos olisivat voittaneet, kai siinä tapauksessa paikalle olisi tullut jompikumpi heidän vanhemmistaan? Juhon äiti kyllä tuli, jmutta Jennille tuli kai kaveri kans? Mulle tuli vahva fiilis, että tiesivät/tajusivat tuloksen jo parissa viimeisessä jaksossa. Jenni yritti siinä veneellä vielä, mutta Juho ei tuntunut jaksavan enää esittää. Vanessan ja Reetun välinen yhteys välittyi sillä helikopteriajelulla, mutta jos olisivat voittaneet, olisi odottanut, että heillekin olisi ollut treffit, jossa vielä kerran he olisivat "todistaneet rakkauttaan"?  

Vierailija
10888/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäks vaikuttaa olevan urheilun seuraaminen Reetulle tärkeetä, kun otti asian puheeks serkkunsa kanssa. Vanessaa ei vois se vähempää kiinnostaa.

Hahahhahaha, tällä nyt ei oo mitään merkitystä parisuhteelle. Mies on urheilufanaatikko suorastaan ja itse en pysty katsomaan edes kokonaista jääkiekkopeliä, saatika jalkapallo, mutta hyvin mennyt 25 vuotta :D

Tässä kohtaa tulee mukavasti sitä omaa aikaa aina tasaisesti, ja pystyn sohvalla lukemaan kirjaa samalla tms. kun toinen katsoo urheilua. Nykyään ystävätkin ovat toki samoja, mutta alussa kesti tottua aika paljon miehen ystäviin.

Mulla pääsi nauru, kun Reetu kysyi tätä Sportti-juttua. Arvasin niin, että tästä yritetään taas kehittää Vanessaa ja Reetua erottava tekijä. Antasitte jo olla, miten yksi pari tai varmaankin kauniimpi osapuoli on mennyt joillakin niin ihon alle, että tikustakin tehdään asiaa..

Eiku, nää tai tää haluu lällätellä S&E:n voitolla, että siitäs saitte! Yrittää todistella, että V&R:n kannattajat oli "väärässä":D. 

Vierailija
10889/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Jenni tuumaa kun näkee noi lähetykset? On se Juhon elekieli vaan niin väkinäistä, sen täytyy oikein pinnistellä että saa jotain kivaa sanottua. Toivottavasti olen väärässä. Ottihan tosin Jennin oma kaverikin kantaa tohon pelaamiseen vaikkakin muka vitsinä. Ei keidenkään muiden kohdalla puhuttu mistään sellasesta.

Toivottavasti Eetu saa kaikki rahat kahvilaansa! Sofiasta en tykännyt. Kuitenkin oikea pari voitti jos vaihtoehdot oli noi.

Vierailija
10890/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heti, jos ei tykkää jostain tyypistä niin on muka kateellinen? Eiks tollaset jutut jääneetkään ala-asteelle 🙄

Itse en tykännyt esim. Vanessasta ja Sofiasta, koska koen, että olivat silloin veemäisiä kun Meri tuli taloon. Pystyivät muuten feikkaamaan hyvin, mutta suuttuessa/uhan edessä tuli esiin luonteenpiirteitä joista en pidä.

Vierailija
10891/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin nyt katsoa sitä UK:n LISiä, niin on pakko olla käsikirjoitettu. Ensin se yks lentoemäntä sanoi, että hänelle miehen "vaeltava katse" on totaalinen turn off. Ja sit kun tulee eka mies, sanoo, että hänellä on "vaeltava katse", josta haluisi oppia pois. Miten suurella todennäköisyydellä kaksi tuntematonta ihmistä käyttäisi juuri tuota nimenomaista ilmaisua.

Ylläri pylläri, nää päätyi pariksi;). En uskonut aiemmin, mut onhan nää ihan käsikirjoitettuja, kuten joku jossain täällä kirjoitti. Äänestyskäyttäytymistä ohjataan näissä "realityissä" aika rankalla kädellä. Taitaa bb olla sittenkin aidompi formaatti, se on se kun kamerat seuraa koko ajan, ei vaan muuten kiinnosta sellainen sähellys.

Vierailija
10892/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaa, että miten Jenni ja Juho jatkavat menoaan Suomessa! Eihän Juho voi juttua heti lopettaakaan tuon kaiken jälkeen! Eikun maailmanympärysmatkaa varaamaan, vain taivas on rajana!!! :D

Vierailija
10893/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Jenni tuumaa kun näkee noi lähetykset? On se Juhon elekieli vaan niin väkinäistä, sen täytyy oikein pinnistellä että saa jotain kivaa sanottua. Toivottavasti olen väärässä. Ottihan tosin Jennin oma kaverikin kantaa tohon pelaamiseen vaikkakin muka vitsinä. Ei keidenkään muiden kohdalla puhuttu mistään sellasesta.

Toivottavasti Eetu saa kaikki rahat kahvilaansa! Sofiasta en tykännyt. Kuitenkin oikea pari voitti jos vaihtoehdot oli noi.

Äänestettiinkö Sofiaa ja Eetua vain Eetun takia, annettiin Sofian voittaa siinä sivussa, vaikka ei olisi voittoa ansainnut? Näin täällä useamman S&E:n fanin viestistä käy ilmi. En kyllä tällaista ajattelutapaa ymmärä. Mä äänestin Vanessaa ja Reetua, koska tykkäsin kummastakin ja uskon heidän tykkäävän toisistaan kovastikin. Varmaan hekin pelasivat, ja sanoivat ääneenkin, että olisihan se kiva voittaa, mutta kai noi nyt kaikki sitä pohti. 

Vierailija
10894/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä, millaisia instakuvia Eetusta nyt tulee:).

Vierailija
10895/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestettiinkö Sofiaa ja Eetua vain Eetun takia, annettiin Sofian voittaa siinä sivussa, vaikka ei olisi voittoa ansainnut? Näin täällä useamman S&E:n fanin viestistä käy ilmi. En kyllä tällaista ajattelutapaa ymmärä. Mä äänestin Vanessaa ja Reetua, koska tykkäsin kummastakin ja uskon heidän tykkäävän toisistaan kovastikin. Varmaan hekin pelasivat, ja sanoivat ääneenkin, että olisihan se kiva voittaa, mutta kai noi nyt kaikki sitä pohti. 

Eikös viime kauden katsojat sanoneet, että äänestivät Jeffreyn ja Auran voittoon vain Auran takia, romansseista viis. Miksei silloin myös Eetu saisi olla syy äänestää heitä voittoon? Minä ajattelub, että Vanessa ja Reetu on ennakkosuosikki ja varmat voittajat, halusin äänelläni mielummin tukea Eetua ja Sofia, koska vaikuttivat maanläheisiltä. Minulle olisi kelvannut kumman tahansa kärkiparin voitto, pääasia ettei yliampuva ja feikin oloinen team JJ vie pottia.

Kiitos Riku Sottiselle ja Jorgelle!

Vierailija
10896/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetun serkku muistutti ulkonäöltään vähän Petteriä. Eetun, Juhon ja Sofian äidit oli ihania. Vanessan bestis vaikutti mukavalta, joskin liian tyrkky toppi. Jennin kaverilla oli samanlaiset silmät kuin Jennillä ja yhtä kova ääni, luulin siksi ensin että on Jennin sisko.

Vierailija
10897/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai äänestin Eetua ja Sofiaa vain Eetun takia, koska en erityisemmin pidä Sofiasta. Mutta muutkaan vaihtoehdot ei houkutellut joten näin!

Tuolla ei ollut oikein ketään sellasta tyyppiä joka ois ollut omaan makuun. Siis luonteeltaan. Tästäkin menee vähän maku, kun tuntuu että osallistujat on katsonut muiden maiden versioita ja se näkyy esittämisenä. Näkihän Tommysta ja Nikitastakin, että loppua kohden alkoi vähän hermo kiristyä ja oikea luonne (?) tulla enempi esille.

Vierailija
10898/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei röökimuija voittanut!

Voittopotti ois pitänyt laittaa hyväntekeväisyyteen. Nuoret ihmiset tienaa kyllä omalla työllään.

Vierailija
10899/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt Eetun takia, vaan tämän parin silmiinpistävän rakkauden takia. En ole yhden enkä kaksi kertaa kyyneltynyt, kun olen tämän parin edesottamuksia ja ihastuneita katseita seurannut. :')

Vierailija
10900/11060 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

love island uk:ta voi katsoa c-moresta tai mtv-palvelusta

Ketju on lukittu.