LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Jos Jenni ja Juho lähtevät oikeasti yhdessä maailmanympärysmatkalle, syön vanhat työhanskani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ton Tommyn pitää kokoajan huutaa au au au auuuuu!
Sattuuko sitä? Onko hän kissa? Vai susi? Mitä porilainen yrittää tällä viestiä?
Se on porilaisten kutsuhuuto.
Tyhmä arvostella kenenkään kirjoituksia tai haukkua ketään hulluksi, eiköhän tänne kaikki viestit mahdu! Itse hyppään esimerkiksi pitkien kirjoitusten yli kun ei jaksa niin tarkkaan lukea.
Itse toivon että Eetu saa rahat, harmi kun niin ei taida tapahtua että vain yksi saisi ne.
Maajussille morsian ohjelmassa on henkilöiden välillä enemmän aitoja tunteita ja romantiikkaa kuin noilla villan jäljellä olevilla pareilla mitä kiinnostaa vain rahapalkinto tuosta ohjelmasta, onhan se ihan hyvä motivaatio näytellä ihastunutta, kiinnostunutta ja rakastunutta yms.
En ihmettele yhtään, että tällä palstalla Vanessa on suurin suosikki.
Luulisi, että Nikitan tunteet alkaa viilenemään, jos Tommy jatkaa painostustaan. Mutta voihan olla, että ulkomaailmassa on erilaista kun ei tarvitse olla 24/7 yhdessä. Eiköhän kaikki parit pysy yhdessä ainakin muutamia kuukausia, vaikuttavat niin ihastuneilta. Viime vuoden voittajat eivät kai edes väittäneet olevansa pari?
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Nikita ja Tommy voittavat, ainoat jotka ei ärsytä minua. Eetukin on ok, mutta en jaksa kuunnella hänen ja Sofian samaa lässytystä kun muuta sanottavaa eivät keksi.
Ja Vanessa ja Reetu kun tulevat ruutuun, on pakko kelata eteenpäin, en vaan kestä heitä yhtään.
Minua taas ärsyttää vain Nikita ja Tommy. Rasittava pari!
Jennillä on koiraansa ikävä, Juho on korvike jota rapsuttaa.
Juho on tehnyt tuolla just mitä pitää, pariutunut, mutta ei oo luonnollinen,esittää liikaa. Se suututtaa.
Mä olin nuorena itse tosi nopea ihastumaan, rakastumaan. Olisin varmaan tuollakin tehnyt niin, tosin en päästänyt iholle noin nopeasti.
Talolaisista olisin varmaan Vanessa .
Kuka sinä olisit?
Vierailija kirjoitti:
Juho varmaan vaikuttaa turvalliselta vaihtoehdolta, ei ole mitenkään hyvännäköinen ja osaa selvästi puhua naisille oikein. En vaan siltikään usko, että Jenni olisi oikeasti rakastunut Juhoon. Kupla puhkee ulkomaailmassa ja etsii itselleen jonkun raamikkaan ja komean tyypin (kuten Oliverin)
Enkä usko Sofian ja Eetun juttuunkaan. Vaikka molemmat ovat varmasti rakastuneita nyt, niin ei heillä ole mitään yhteistä.
Nikitaan ja Tommyyn en ota kantaa. En itse jaksaisi tuollaista tappelua, mutta täälläkin on ihmisiä joilla on hyvä suhde vaikka on samanlaista riitelyä.
Ai sinusta Juho ei ole mitenkään hyvännäköinen? Näin me nähdään eri lailla, minusta on =)
Enkä usko hetkeäkään, että Jenni olisi niin pinnallinen, että vaatisi mieheltä erityistä raamikkuutta voidakseen rakastua. Pituusero ei oikeasti tietenkään haittaa mitään, kun tykästyy ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Juho varmaan vaikuttaa turvalliselta vaihtoehdolta, ei ole mitenkään hyvännäköinen ja osaa selvästi puhua naisille oikein. En vaan siltikään usko, että Jenni olisi oikeasti rakastunut Juhoon. Kupla puhkee ulkomaailmassa ja etsii itselleen jonkun raamikkaan ja komean tyypin (kuten Oliverin)
Enkä usko Sofian ja Eetun juttuunkaan. Vaikka molemmat ovat varmasti rakastuneita nyt, niin ei heillä ole mitään yhteistä.
Nikitaan ja Tommyyn en ota kantaa. En itse jaksaisi tuollaista tappelua, mutta täälläkin on ihmisiä joilla on hyvä suhde vaikka on samanlaista riitelyä.
Ai ei ole Juho hyvännäköinen? Ihan älyttömän kuuma mun mielestä.
Juho on kyllä aika kylmän oloinen ja Jennikin muuttunut hänen seurassaan.
Harmi ettei Oliver edes pelimielessä ottanut Jenniä, koska olisivat voittaneet kisan.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, että tällä palstalla Vanessa on suurin suosikki.
Luulisi, että Nikitan tunteet alkaa viilenemään, jos Tommy jatkaa painostustaan. Mutta voihan olla, että ulkomaailmassa on erilaista kun ei tarvitse olla 24/7 yhdessä. Eiköhän kaikki parit pysy yhdessä ainakin muutamia kuukausia, vaikuttavat niin ihastuneilta. Viime vuoden voittajat eivät kai edes väittäneet olevansa pari?
Minulla on fiilis, ettei porukalla ole erityisiä suosikkeja. Minusta Vanessa on jees, ei suosikki mutta ei inhokkikaan. Eikä kukaan muukaan ole kumpaakaan, jokaisessa vahvuutensa ja heikkoutensa, kuten meissä kaikissa ihmisissä. Kuspää noista ei ole kukaan.
En tiedä, ketä äänestäisin, niin en äänestä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on koiraansa ikävä, Juho on korvike jota rapsuttaa.
Juho on tehnyt tuolla just mitä pitää, pariutunut, mutta ei oo luonnollinen,esittää liikaa. Se suututtaa.Mä olin nuorena itse tosi nopea ihastumaan, rakastumaan. Olisin varmaan tuollakin tehnyt niin, tosin en päästänyt iholle noin nopeasti.
Talolaisista olisin varmaan Vanessa .
Kuka sinä olisit?
Olisin eniten Liisa, tosin en kiroile ollenkaan. Mutta vähän hassut jutut =)
Joku Juhon pelissä nyt kusee. Sanoi alussa itkevänsä katsoessaan romanttisia komedioita. Nyt kuitenkin sanoo olevansa todella epäromanttinen, joka ei juuri koskaan itke/näytä tunteitaan...
Sofia ja Juho ovat selkeästi pelaamassa. Ovat molemmat kokeneet tarpeelliseksi pitää somensa aktiivisena koko kisan ajan kalastellakseen ääniä.
Vanessa, Reetu, Eetu, Jenni ja Oliver ovat/olivat tosi aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Joku Juhon pelissä nyt kusee. Sanoi alussa itkevänsä katsoessaan romanttisia komedioita. Nyt kuitenkin sanoo olevansa todella epäromanttinen, joka ei juuri koskaan itke/näytä tunteitaan...
Kuinka vanha Juho on? Vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä, mutta ei sellaiselta joka haluaa sitoutua yhtään keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole Juho hyvännäköinen? Ihan älyttömän kuuma mun mielestä.
Just tuo nauratti eilen kun Juho tuumas että naisia riittää kun ei tee baarissa mitään aloitetta, larppaa siis alfaa. Tuolla taktiikalla noin 90% miehistä pysyisi ikisinkkuna, ei todellakaan naiset lähesty yleensä miehiä baareissa, koska se perustuu täysin ulkonäköön. Koska pidät Juhoa kuumana, se todistaa väitteen oikeaksi. Eikai kukaan lähestyisi muuten. Ja toinen, tuolla villassa on ollut puhetta pahoista pojista, se on myös piirre joka oikeasti vetää naisia puoleensa, myöntää sitä tai ei. Juho ei välttämättä tähän muottiin mene, mutta ulkonäkö ajaa saman asian. EI ole katkerovuodatusta, vaan totuuksia.
Luulen, että Jenni ja Juho pysyvät muodollisesti yhdessä jonkin aikaa kotiin palattuaan, ja sitten eroavat "pehmeästi", koska nopea ero todenäköisesti tekisi enemmän hallaa Juhon imagolle, vaikka suurin osa epäilee häntä jo nyt. Mutta äänestäjien mielenliikkeitä ei voi todellakaan tietää, kuten viime kausi osoitti, joten he ovat yhtä lailla voittajakandidaatteja kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Juho ovat selkeästi pelaamassa. Ovat molemmat kokeneet tarpeelliseksi pitää somensa aktiivisena koko kisan ajan kalastellakseen ääniä.
Vanessa, Reetu, Eetu, Jenni ja Oliver ovat/olivat tosi aitoja.
Nyt kun sanoit, tajusin että sopisivat hyvin yhteen. Kieltämättä kummastakin tulee mieleen, että ovat ainakin julkisuuden perään. Eikö Juholla ole media-alan yritys, saa nyt ainakin mainosta. Siksikin kannatti jäädä villaan, ja iskeä se kuka oli saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani, just eilen ihmettelin, että eikö se taloon tullessaan kertonu jossain pelissä, että hän itkee romanttisia komedoita katsoessaan. Jenni oli melkein itku kurkussa huvimajassa selittämässä eilen, että kaikki on ok. Ei oo varmasti, kun kuunteli aika vaitonaisena niitä Juhon juttuja miten hän pokaa naisia.
Näkeekö viime kauden Love.Isladia enään mistään?
Oliver ja Nea pussasivat myös. Tapahtui jo elokuun lopulla. Sitä ei näytetty ohjelmassa. Mutta siitä on klippi 😄 löytyy tarvittaessa googlaamalla.