LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tulispa myös naisille Casa amore eli monta miestä, mutta ehtiikö enää..?
Vierailija kirjoitti:
Tulispa myös naisille Casa amore eli monta miestä, mutta ehtiikö enää..?
Ei tule.
Firmalta on rahat ja riittävän tasokkaat miehet loppu.
Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Veera ON eronnut
No niimpä näyttää...
Onpa harmillista, mut sellasta se elämä on. Ihan hyvän aikaa ehtivät kyllä olemaankin yhdessä.
Eli ainoa pari viimekaudella, joka on vielä yhdessä on Akku ja Patrick. Vai ovatko hekään yhdessä enää?
Kohtahan se alkaa U.k. Love island. Tämänkesäinen suomiversio taitaa olla valmista kauraa.
Eetu ja Sohvi jakaa (loput) rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niimpä näyttää...
Onpa harmillista, mut sellasta se elämä on. Ihan hyvän aikaa ehtivät kyllä olemaankin yhdessä.
Eli ainoa pari viimekaudella, joka on vielä yhdessä on Akku ja Patrick. Vai ovatko hekään yhdessä enää?
Pati ja Anku yhdessä edelleen. Ovat juuri palanneet Balilta ja taitavat nykyään jopa asua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto? Onko Veera tai Janne kertonut itse että ovat eronneet?
Vierailija kirjoitti:
Jaksaakohan joku vielä väittää, ettei Juho pelaisi? 😂
Onhan hänen siskonsakin kertonut että ei ole rakkautta saarelta etsimässä. 😁
Laitoinkin tänne pari viikkoa sitten veikkauksen, että onkohan Veera ja Janne eronneet. Muutamat alapeukutkin sain, mutta ”tutkani” osui jälleen oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat, Veera ilmeisesti lehdistölle (?) asiasta kertonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeran Insta storyssa oli myös pieni klippi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/love-island-ohjelmassa-rakastuneet-…
Miksiköhän näin äkkinäinen eropäätös..
Luin nyt useamman sivun kerralla ja täällä on ollut keskustelua työn ja vapaa-ajan erottamisesta. Ihan niinku normaali ihminen ei ymmärtäis että ne on eri asiat 🙄
Itse alkuperäisen viestin kirjoittajana tarkoitin sitä etten pidä Liisasta muutenkaan joten onneks ei tarvitse työskennellä hänen kanssaan. Jokaisella lienee oikeus mielipiteeseensä 😊
Sanoin jo aikoja sitten että 50 jaksoa on liikaa! Itse en oo katsonut lähetystä enää yli viikkoon, silloin tällöin lueskelen tätä ketjua ja hyvin pysyy kärryillä!
En seurannut viime kautta joten en tiiä keitä ko. henkilöt on, mutta äkkinäisestä eropäätöksestä tulee aina mieleen pettäminen. Ei kai rakastunut pari muuten eroa yks kaks?!
En tykännyt Sannista alkujaankaan joten sen paluu on ihan painajainen! Ei pysty enää katsomaan.
Näkyykö tuo UK Island subilla vai vain jossain C-moressa? Sitä vaan että oon nyt ihan koukkuuntunut joka ilta klo 21 avaan tv:n ja seuraamaan vauvan ketjua. Mitä tilalle???
On kyllä outo ero pari viikkoa sitten näyttivät niin onnelliselta. Ja nyt jo yhtäkkiä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeran Insta storyssa oli myös pieni klippi.
Veera ja Aku näyttävät tuntevan toisensa.
En tiennyt, että kukaan edes harkitsee noiden oheistuotteiden tilaamista LI-appin kaupasta. Eikös siellä ole vain parin tuotteen valikoima..?
Olis hauskempaa, jos siellä olisi myynnissä fanituotteita, esim. paitoja/kangaskasseja ohjelmasta tutuilla teksteillä ja kuvilla, tyyliin "Mikä fiilis?", "Onko kaikki munat yhdessä korissa?", "Hitto hemmetti", "Villan väkevin mies", "Love doctor", "Lemmentohtori", "Jorge", "Nimen ommaan ja ommaan nimeen", "Villan sheriffi", "Arkkucurling", jne.