LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan hyvä että sieltä sviitistä ei näytetty enempää. Sehän on nimenomaan sitä varten että saavat olla rauhassa ja ns. katseilta piilossa. Po*nosivustot on erikseen.
Olisi kyllä olettanut jotain romanttisempaa "rakastavaisilla" olevan noin uskottavuutta silmällä pitäen.
Hirvittävä arvostelu käynnissä, kun nainen on kaunis ja kiltti. Merillä on täysin oikeus näyttää siltä miltä itse haluaa, kuten muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävä arvostelu käynnissä, kun nainen on kaunis ja kiltti. Merillä on täysin oikeus näyttää siltä miltä itse haluaa, kuten muillakin.
Kaunis ja kiltti nuori nainen on näköjään edelleen joidenkin mielestä vapaata riistaa arvosteltavaksi, haukuttavaksi ja kiusattavaksi.
En tunnistanut Sofiaa vaikka olin aikaisemmin nähnyt monesti instassa. Ei näytä kyllä yhtään samalta kuin (ennen ohjelmaa otetuissa) kuvissa (sallisofia). Paljon vanhemman ja kurttusemman näköinen saarella, nätti kyllä siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen talonasukki ole ns. mediatyrkky, bilesomehiiri. Sitä kyllä ihmettelen miksi kaikilla naisilla pitää olla tekoripset, niinkuin viime vuonnakin. Luonnottoman näköisiä vai liekö joku ripsifirma sponsorina. Jokainen asukki haluaa näkyvyyttä. Petteriä kyllä ihmettelen, hän on vaivaantunut eikä kuulu oikein joukkoon.
Viime vuonna ainakin oli naisille ripsihuollot ja kynnet talon puolesta.
Ja mitä tulee tuohon sometyrkkyilyyn, niin enpä tiedä. Ehkä nyt kakkoskaudella jokainen on sitä jokseenkin ajatellut, ekalla kaudella tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Noista asukkaista ainakin Tommy ja Sofia on tykkäilleet ig:ssä Merin kuvista vuosien varrella, taisi Tomppa innostua uudesta tulokkaasta enemmän kuin antoi ymmärtää 😉
Innostuiko myös Sofia uudesta tulokkaasta enemmän kuin antoi ymmärtää? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kertaakaan äänestänyt kun en oo sovellustakaan ladannut, mutta en mä ainakaan ottais huomioon ettenkö sais rikkoa jotain olemassa olevaa paria. Tää on kuitenkin viihdeohjelma eikä jotkut toistensa kanssa nyhjäävät Tommy ja Nikita tarjoa mitään viihdettä. Eli nimenomaan pitäis sekoittaa pareja ihan kunnolla!
Komppaan tätä. Viime kaudella mielestäni yksi olennaisimmista juonikuvioista oli Ankun ja Patin jatkuvat vaikeudet päästä toistensa pariksi (ja pysyä sellaisena), kun toistuvasti heitä revittiin erilleen, tosin ei katsojien vaan kilpailijoiden toimesta. Mielummin seuraan tuollaista draaman kaarta kuin sitä, että nyhjätään alusta loppuun pareina ilman mitään haasteita.
Kerran revittiin Pati ja Anku erilleen, sen jälkeen kun ekan kerran Anku Patrickin parikseen valitsi. Siitä tosin ei syntynyt draamaa, koska Pati siirtyi Ankun kans sohvalle. Ja Hanna nukkui yksin, kunnes putosi Severin kanssa paripudotuksessa.
Ja sitä paitsi Ville ja Pauliina revittiin myös erilleen. Patrickin toimesta.
Niin, tokassa jaksossa. Ei vaikutusta mihinkään, koska kaikki parit oli ihan samalla viivalla siinä vaiheessa. Villen ja Pauliinan välejä ei koeteltu sen jälkeen. Olishan tuotanto voinut jonkun uuden asukkaan (esim. Tia, joka oli kiinnostunut Villestä) äänestyksen, että kuka asukkaista Tialle pariksi.
Alussa oleva koetteluhan se pahin on, sillä silloin lähtee helpommin toisen mukaan. Myöhemmin on ehtinyt jo kiintyä ja voittopotti häämöttää, niin tosi vaikea saada paria erilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja kiltti nuori nainen on näköjään edelleen joidenkin mielestä vapaata riistaa arvosteltavaksi, haukuttavaksi ja kiusattavaksi.
Täällä on ruodittu jokainen saaren naisista raadolliseen sävyyn, kuulemma rumia kuin mitkä ja miten ne kuvittelevat ketään saavansa. Meri säästynyt vähältä. Jokainen saarelainen olisi yhtä kaunis kuin Meri, jos vedettäisiin kilo meikkiä naamaan, laitettaisiin huuliruiskeet ja hiusten pidennykset. Onkin omituista, että joidenkin mielestä nainen on kaunis vain laittautuneena. Se biologiasta sitten, jos vain meikkaavst on kauniita.
Nuoremmat ihmiset ovat nyreissään jodelissa Meristä, kun oli kiva kun saarella vaihteeksi naisia jotka ei meikkaa ja tyrkkyile somessa. Edes miehet ei tykkää Meristä eikä pidä kauniina tuon meikkimäärän takia, kroppa joo hyvä mutta ei sillä suhteessa pärjää.
Ja kiltti? Huvittavaa nämä ennakkoluulot, rumat on ilkeitä ja kauniit on kilttejä. Ethän sä vielä tiedä Meriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ruodittu jokainen saaren naisista raadolliseen sävyyn, kuulemma rumia kuin mitkä ja miten ne kuvittelevat ketään saavansa. Meri säästynyt vähältä. Jokainen saarelainen olisi yhtä kaunis kuin Meri, jos vedettäisiin kilo meikkiä naamaan, laitettaisiin huuliruiskeet ja hiusten pidennykset. Onkin omituista, että joidenkin mielestä nainen on kaunis vain laittautuneena. Se biologiasta sitten, jos vain meikkaavst on kauniita.
Nuoremmat ihmiset ovat nyreissään jodelissa Meristä, kun oli kiva kun saarella vaihteeksi naisia jotka ei meikkaa ja tyrkkyile somessa. Edes miehet ei tykkää Meristä eikä pidä kauniina tuon meikkimäärän takia, kroppa joo hyvä mutta ei sillä suhteessa pärjää.
Ja kiltti? Huvittavaa nämä ennakkoluulot, rumat on ilkeitä ja kauniit on kilttejä. Ethän sä vielä tiedä Meriä.
Meri saa meikata niin paljon kuin itse haluaa. Jos joku haluaa laittautua, se ei kuulu kenellekään. Jokainen saa näyttää siltä kuin itse haluaa. Myös ne kauniit.
Reetu kyllä paljasti ruman puolensa, jonka tiesinkin. Pelaaja mikä pelaaja. Tollasista miehistä kannattaa pysyä kaukana, jotka on heti vietävissä kun nätti tyttö antaa huomiota. Aikaisemmin Reetu ei ole halunnut tytöille puhua muuten kuin pelkäsi putoavansa. Muuten ottanut aurinkoa. Oksettava jätkä. Ja kun tulee instaperse, niin pojalla menee täysin pyörälle pää. Ja kehuja satelee tytölle. Se siitä boheemista jätkästä. Pinnallinen pa#ska. Vanessa ansaitsee parempaa kuin tuo. Vanessalla oli syy käytökseensä, epäilyt voiko Reetuun luottaa osui oikeaan.
Musta oli hyvä, kun tytöt päättivät ettei pelaajia katota eikä kannata alkaa kellekään varavaihtoehdoksi. Kyllä niitä miehiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut montakin kertaa. Aina on ollut hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava kaikille tapahtumissa olleille.
Kukaan ei ole väittänyt eikö Meri saa meikata, mutta ei toi muovinen ulkonäkö tee ketään superkauniiksi. Päinvastoin. Mielipide tämäkin ja sen saa sanoa kun täällä on vaadittu Jenniä meikkaa. Yhtä lailla meikkaamattomat on kauniita.
Jatkossa joku vähemmän "rakennettu" vois tulla taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut montakin kertaa. Aina on ollut hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava kaikille tapahtumissa olleille.
No niin lähipiiri täällä kommentoi. Olisi pitänyt arvata. On noi kaikki saarelaiset kivoja.
Joku hunks tonne ja kaikki naiset pääsee pikadeiteil. Johan alkaa poikien puntti tutista.
Meri sanoi villassa muille, että hänellä ei synkannut kenenkään eikä Oliverin kanssa. Jätti tarkoituksella mainitsematta, että Oliver ei ollut hänestä innostunut, vaan sanoi olevansa Nean kanssa. Tosi reilu tyyppi tämä uusi tulokas😉
Vierailija kirjoitti:
Vähän pettynyt kirjoitti:
Hmm, vähän tuli hämmentynyt olo kun kurkkasin Merin instaan. Antaa ehkä ihmisestä hieman kyseenalaisen kuvan, kun jokainen instan vartalokuva on otettu pepun esittelymielessä (poseerausasennot ja vaatetus). Ja niitä kuvia on todella pal-jon.
Eikös häntä ole hehkutettu luonteeltaan herttaiseksi, suloiseksi ja avoimeksi, tai jotain sinne päin. Tuo kropan esittely on varmaan sitä "avoimuutta".
Jotkut ei vaan ymmärrä että some on nykyään paikka siinä missä kaikki muutkin tulla tunnetuksi ja sitä kautta saada työtilaisuuksia ja ansaita rahaa. Ja ukot kuolaa, tykkää ja seuraa noita naisia ja naiset taas kadehtii, pitää esikuvana omille tavoitteille, tykkää ja seuraa. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö voisi olla avoin, herttainen ja fiksu ihminen. Paitsi niiden mielestä jotka sheimaa kaikkia nuoria naisia jotka ei istu säkki päässä kotona.
T. Keski-ikää lähestyvä leveätakamuksinen nainen jonka instassa ei ole yhtään takamusta
Vierailija kirjoitti:
Meri sanoi villassa muille, että hänellä ei synkannut kenenkään eikä Oliverin kanssa. Jätti tarkoituksella mainitsematta, että Oliver ei ollut hänestä innostunut, vaan sanoi olevansa Nean kanssa. Tosi reilu tyyppi tämä uusi tulokas😉
Eikö ne ole kaksi aika samaa asiaa; se että joku sanoo sulle treffeillä että en lähde tätä korttia katsomaan kun on toinen joka kiinnostaa enemmän ja treffit on suunnilleen siinä ja se että tuntemattomille ihmisille kertoo kysyttäessä että treffeillä ei syntynyt fiilistä että siihen suuntaan kannattaa koittaa ja miettii nyt muuta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän pettynyt kirjoitti:
Hmm, vähän tuli hämmentynyt olo kun kurkkasin Merin instaan. Antaa ehkä ihmisestä hieman kyseenalaisen kuvan, kun jokainen instan vartalokuva on otettu pepun esittelymielessä (poseerausasennot ja vaatetus). Ja niitä kuvia on todella pal-jon.
Vetää pepputreenejä, joten mitä ihmeellistä tuossa on.
Olen keski-ikäinen ja varmaan siis jo täysin pihalla kaikesta nuorempien mielestä, mutta mun mielestä jo käsite "pepputreenit" on aivan totaalisen älytön. Itse vietin nuoruuttani 90-luvulla, jolloin takapuoli piti nimenomaan peittää riittävän pitkällä paidalla. En osaa edelleenkään ajatella että sitä peppua varta vasten treenattaisiin (MIKSI???) tai esiteltäisiin muille.
Sama juttu mulla. Takapuolen piti olla mahdollisimman pieni. Iso perse oli ongelma.
Miksi toi @-merkkikin pitää tuohon eteen tunkea?