LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Meri on just sellanen mitä villa kaipasi!!! Jes!
Muka-herttaisista naisista tuli heti ilkeitä haukkujia.
Voi luoja näitä nykyajan miehiä, jos Merin kaltainen nainen on kaikkien "märkä päivä uni". Some todellakin pehmentää ihmisten päätä, kun tuollainen teennäisyys uppoaa noin suuresti. On minustakin Meri ihan nätti, mutta ei nyt mikään superkaunotar sentään.
Sofia, Nikita, ja Vanessa on jo ihan skeidat housussa. Nyt saatiin sitä kaivattua säpinää.
Vierailija kirjoitti:
Vanessa vaikutti ihan rennolta, tuumasi Reetu. :D
No olihan se, ei edes tintannut silmää mustaksi tai repinyt irti koko päätä.
Taitaa Tommy päästä ns. pukille...
Voi ei nyt Tommy ehtii painaa nikitaa sviitissä ja myöhemmin nikita joutuu pettymään kun saa kuulla mitä Tommy ajattelee meristä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliverin pitäisi alkaa läpsimään Neaa takapuolelle ettei häntä pidettäisi liian kilttinä.
Miksi tämän ketjun keskustelijat käyttää hämmästyttävän paljon tätä mustavalkoisuus-argumentaatiovirhettä? Saa nimittäin aika typerän kuvan kirjoittajasta. Mitään muita vaihtoehtojahan ei ole kuin olla joko epäterveen ylikiltti omalla kustannuksella tai röyhkeä ahdistelija. Huoh.
Mutta kerrotko käytännössä, mitä se muu, sinusta terve vaihtoehto olisi? Miten Oliverin pitäisi olla, jottei olisi kenties "liian kiltti"?
Meri on unelmanainen myös siitä syystä että haluaa paljon lapsia.
Ei hitto, nyt kun mä nään miten fiilareissa kaikki miehet on Meristä, alan ymmärtää miksi mä oon sinkku... Miksi mua on huijattu sanomalla, että miehet ei tykkää vahvasta meikistä?! No okei ei mulla tissejäkään oo.
Niin. Kummanhan Reetu valtsisi jos voisi? Mukavan naisen vai vaikean tunnevammaisen?
Fittu kirjoitti:
Aika tyly oli tuo Nikitan kommentti Tommyn pituudesta.
Mitä se sanoi? Mulla meni tää kohta ohi.
Merillä on todella hyvä kroppa, mutta muuten tuo barbilook on vähän yliampuva. Olisi varmasti paljon kauniimpi ilman noita pakkeleita ja luonnottoman värisiä hiuksia. Tai sitten on ilman meikkiä ihan valju. Itse pidän Nikitan naamasta ja tyylistä kyllä enemmän että en nyt ihan ymmärrä hehkutusta. :D
Minusta villan naisista Nikita, Vanessa, Nea ja Sofia on kauniimpia ja kasvoiltaan persoonallisempia kuin Meri. Mutta Meri on nätimpi kuin Inka ja Jenni.
Vanessan ryhti oli aika jäykkä tupakkapaikalla eli tais vähän mietityttää 😂😂
Reetu ei ole hymyillyt koko kauden aikana niin paljon kuin Merin kanssa jutellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, nyt kun mä nään miten fiilareissa kaikki miehet on Meristä, alan ymmärtää miksi mä oon sinkku... Miksi mua on huijattu sanomalla, että miehet ei tykkää vahvasta meikistä?! No okei ei mulla tissejäkään oo.
No tämähän on miesten mielikuva siitä luonnollisesta naapurintytöstä.
Ärsyttää tuo Jenni. Käy päälle kuin sika limppuun ja päsmäröi niin ettei Petteri uskalla avata suutaan. Sitten uhriutuu kun Petteri onkin niin pleijeri että pitää Jenniä vain kakkosvaihtoehtona.
Nyt Oliver Merille pariksi niin Petteri saa Nean ja Jenni jää ilman paria. Win-win-win.
Reetulle tuli sopiva match. Hieman on erilaista yhdessäoloa ja viihtymistä kuin Jennillä ja Petterillä.