Jos saat ahvenen sijaan särjen
Kommentit (19)
Ei niin paljoa kuin että 10+ väsytät "isoa kuhaa" ja kun saat sen haaviin, se onkin vain keskikokoinen toutain...
Särki on hyvä kala. Jos ei kelpaa semmoisenaan (=kokonaisena paistettu esim.), jauha ja tee kalapullia, pihvejä ym.
Hiillostettuna tai savustettuna myös ok.
En tiedä. Koska en ikinä kalasta ja inhoan kaloja, en pysty syömään mitään kalaa missään muodossa !
Mikäs siinä. Kaivaa särjeltä silmän irti ja tunkee koukun nokkaan. Saa isoja ahvenia.
Nälkäiseltä ruokaa janoavalta ryhmittymältä.
Jätän koukkuun. Toimikoon syöttinä.
Hyppäisin kaivoon painot jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Kaivaa särjeltä silmän irti ja tunkee koukun nokkaan. Saa isoja ahvenia.
Nii, kohta ois kuitenkin kyljellään
Vierailija kirjoitti:
Särjetyltä elämältä.😢
Siinä vasta heikko kalapulla.
Minä tekisin japanilaisella veitsellä sinulle kalapullia niistä. Lämmittäisikö sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Jätän koukkuun. Toimikoon syöttinä.
Ai jos vaikka hauki iskis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särjetyltä elämältä.😢
Minä tekisin japanilaisella veitsellä sinulle kalapullia niistä. Lämmittäisikö sydäntä?
Kyllä, tuntisin eläväni taas.((💓)))
Hyvältä koska ahven nappaa erittäin hyvin särjen lihapalaan. Siinä on syöttiä lukuisille ahvenille.
Särjessä on paljon proteiinia. Yhdessä särki kalassa voi olla myös paljon proteiinia. En tekisi mitään muuta kuin särkisin särjet kalapulliksi ryhmittymään. Näin hienovaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä koska ahven nappaa erittäin hyvin särjen lihapalaan. Siinä on syöttiä lukuisille ahvenille.
Että ei tarvii ennää matoja asettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särjetyltä elämältä.😢
Minä tekisin japanilaisella veitsellä sinulle kalapullia niistä. Lämmittäisikö sydäntä?Kyllä, tuntisin eläväni taas.((💓)))
Toivottavasti lohionni koittaa eikä lohi medaljonki.
Paskalta