Jos saisit valita onko alkoholi olemassa!
Haluaisin että kyllä=yläpeukku
Haluaisin että ei =alapeukku
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä, koska ei vaikuta elämääni mitenkään
Järjetön päästö!
Jos alkoholia ei olisi, suvullani olisi Sauri ja vauras talonpoikaistalo, jonka isoisoäitini isä ja veljet kaatoivat viinana kurkusta alas.
Isoisäni, isäni tai minä emme alkoholiin koske.
Olisi kiva jos ei olisi olemassa. Sen haitat ovat niin paljon suuremmat kuin hyödyt.
Jos sitä ei saisi olla olemassa, niin sittenhän se pitäisi olla olematta jo ennen syntymääni.
Jos mietitään kieltolakia ja sitä mitä se sai aikaan, niin ei alkoholia ei tulisi kieltää. Kuten nuuskakin tai huumeet, ihmiset kyllä löytävät keinonsa.
Olisko alkoholia pitänyt ylipäätänsä keksiä, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Mutta monen elämään on vaikuttanut, esim. sillä tavalla että joku juo ppo on kännissä ajanut perheen päälle ja täten joku on menettänyt lapsensa ja vaimonsa, tai on hak annut jonkun naisen miehen heng iltä kän nissä jne.
Kyllä ne alkoholin käyttäjät vain vaikuttaa toisten elämiin, jos he tekevät jotain niin tyhmää kuin lähtevät ajamaan kän nissä. Mutta toki jos ryy ppäävät vain kotonaan eikä esim hak kaa ketään kän nissä niin no problem.
Kyllä haluaisin että on olemassa. En edes itse käytä nykyisin paljoa tai usein, mutta silti tykkään että on olemassa sellaisiakin nautintoaineita, jotka voi olla haitallisia. Ei elämän aina tarvitse olla superturvallista, harmaata ja tylsää, aikuinen ihminen saa itse valita myrkyttää itseään vaikka alkoholilla jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta monen elämään on vaikuttanut, esim. sillä tavalla että joku juo ppo on kännissä ajanut perheen päälle ja täten joku on menettänyt lapsensa ja vaimonsa, tai on hak annut jonkun naisen miehen heng iltä kän nissä jne.
Kyllä ne alkoholin käyttäjät vain vaikuttaa toisten elämiin, jos he tekevät jotain niin tyhmää kuin lähtevät ajamaan kän nissä. Mutta toki jos ryy ppäävät vain kotonaan eikä esim hak kaa ketään kän nissä niin no problem.
Ovat ne miljardiluokan problem menetettyinä työvuosina ja sairaanhoidon kustannuksina. Alkoholivero kattaa kustannuksista 33%. (2016)
Ehdottomasti kyllä. Rakastan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholia ei olisi, suvullani olisi Sauri ja vauras talonpoikaistalo, jonka isoisoäitini isä ja veljet kaatoivat viinana kurkusta alas.
Isoisäni, isäni tai minä emme alkoholiin koske.
Minulla on perintönä se talonne, kiitos kiitos, mutta mikä on Sauri?