Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttumiekkonen from the past

Vierailija
11.08.2019 |

Minulla ei ole mitään hajua, että mistä muistin kyseisen miekkosen vuosien jälkeen, mutta muistinpa kuitenkin. Hän oli samassa koulussa kanssani (olisiko ollut ala-aste?? Luulen niin) ja myöhemmin näimme toisiamme lähibaarissa. Se oli molempien lähibaari, koska asuimme lähes naapureina. Samassa korttelissa.

No olin juuri täysi-ikäistyneessä iässä ja olin ollut taas The Baarissa. En muista kaikkia yksityiskohtia, mutta miekkonen, silloin toki poikanen, samanikäisiä kun ollaan, laittoi minulle Facebook-viestiä. Kertoi katselleensa minua, mutta olin kuulemma aina niin kiireinen (häh XDDD) ettei saanut tilaisuutta jutella minulle. Hän halusi tavata, ja vaikka olin kovin ujo, se oli (ja olisi edelleen!!!) aivan super super poikkeuksellinen tilanne, joten yritin vain voittaa ujouteni ja tapasimme pihalla.

En muista millään, että mitä sitten tapahtui, mutta ilmeisesti olen vain... jatkanut hiljaiseloa ja miekkospoikanen on sitten "jättänyt minut rauhaan."

Niin katselin miekkosen somea tässä ja hänellä on pieni ipana nykyään. Minulla on henkilökohtaisia seikkoja, joiden vuoksi miekkosten isääntyminen kuvottaa ihan suorastaan. Mielestäni miekkonen menee pilalle saadessaan lapsen. En ymmärrä miksi kaikkien pitää teettää ipanoita. Mikä se pointti on, käsitä en.

Mutta tosiaan nyt kun tästä erikoislaatuisesta tilanteesta on jo vuosia, olen alkanut miettimään miekkosta???? Miksi? En tiedä. Harmittaa, etten jostain kumman syystä ollut kiinnostunut silloin. Ehkä se, että olimme niin tuttuja jo ennestään. Samanikäisiä, sama asuinpaikka, sama koulu... Ehkä hän tuntui liian velimäiseltä. Toki olin noihin aikoihin sitoutumiskammonen potenssiin tuhat!! Mutta itseni tuntien olen varmaan kammonnut myös tuota tuttuutta.

Miksi minua nyt kiinnostaa?? XD Pitäisikö seurata ihan vahingossa häntä instassa? XD

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se että vaikka miekkosella on ipana, niin silti olen yhtäkkiä kiinnostunut?? Se kertoo jostain!! XDD haluaisin olla tekemisissä kanssaan! Siis miekkosen.

Vierailija
2/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meidän kuului elää erillään kaikki nämä vuodet ja nyt päätyä yhteen?? XDD en edes tiedä onko hän sinkku XD. Ehkä alkaisin tykkäämään ipanasta ja joskus tulevaisuudessa en ymmärtäisi, miksi asia ällötti minua niin kovin! Minusta tuntuu että tässä on nyt tosi kyseessä!! XD KOHTALO XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up XD

Vierailija
4/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Auttakaa!! XD

Vierailija
5/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD AUTTAKAA

Vierailija
6/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up XD

Vierailija
7/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun käydä lääkärissä.

Vierailija
9/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun käydä lääkärissä.

Ei kait siellä viitsi koko ajan käydä ilman syytä!

Vierailija
10/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pois

Vierailija
11/11 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up