Mihin perusuu Toni Niemisen suosio naisten keskuudessa?
Nykänen sentään oli nuorena korea poika ja hoiti raha-asiansa aina hyvin. Mikä tässä Tonissa vetoaa naisiin?
Kommentit (17)
Mun yksi kaveri kehui Tonin maasta taivaisiin. On kuulema niin mukava ja rento kaveri. Tunsi siis tämän ihan henkilökohtaisesti tallipiireistä. Tästä on kyllä jo vuosia aikaa eikä taloussotkut olleet silloin vielä julkisuudessa.
Ilmeisen mukava kaveri siis. Mutta kyllä nuo julkisuudessa olleet nais- ja talousasiat vie kyllä pisteitä. Luotto olis aika nollissa.
Monet fanittivat Niemistä ollessaan nuoria tyttöjä, kenties näillä vanhoilla faneilla on sydämmessään yhä paikka Niemiselle.
Ainahan se on ollut komea ja ilmeisen mukavakin. Jos Toni ei olisi julkisuudessa niin eihän häntä tuntisi muut kuin kaverit, työkaverit ja sukulaiset. Mikäli joku mies haluaa naisseuraa paljon, niin helpoin tie on ruveta julkkikseksi. Eikö nytkin ole kaikenmaailman tosi-tv-ohjelmiin hakuja käynnissä?
En käsitä. Epämiellytävän näköinen hölösuu, jolla ei järki päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut komea ja ilmeisen mukavakin. Jos Toni ei olisi julkisuudessa niin eihän häntä tuntisi muut kuin kaverit, työkaverit ja sukulaiset. Mikäli joku mies haluaa naisseuraa paljon, niin helpoin tie on ruveta julkkikseksi. Eikö nytkin ole kaikenmaailman tosi-tv-ohjelmiin hakuja käynnissä?
Komea??
Vierailija kirjoitti:
BB alkaa ilmeisesti kohta. Että sinne vaan paneskelemaan ja hankkimaan julkkiksen status.
Terveisin Naispelko26
Jos on julkkis ja urheilusaavutuksia, niin vaatimattomampikin ulkonäkö riittää. En tosin miehenä osaa arvioida Tonin ulkonäköä, onko se naisten mieleen. Kimi on hyvä esimerkki tästä, ei tarvitse olla kovin supliikkikaan.
Tuollainen reppanuus viehättää joitain naisia. Se nähdään kohteena, joka pistetään kuntoon.
Ihan kuin Nykänenkin (ei sekään ole koskaan ollut komea). Hoivavietti iskee päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos on julkkis ja urheilusaavutuksia, niin vaatimattomampikin ulkonäkö riittää. En tosin miehenä osaa arvioida Tonin ulkonäköä, onko se naisten mieleen. Kimi on hyvä esimerkki tästä, ei tarvitse olla kovin supliikkikaan.
Kimihän on irl suhteellisen supliikki mies. Julkisuuskuva on jotain ihan muuta.
Nykänen ei ollut mielestäni komea, vaikka ihan tavallisen miellyttävän näköinen olikin, mutta Nieminen on kyllä omaan makuuni komea ja ystävällisen oloinen. Muista avuista ei ole kyllä julkisuuden kautta tullut kovin positiivista kuvaa.
Minä taas olen ihmetellyt aina Matin suosiota. Vauvab´naamainen alkoholilla läträäjä, joka vielä pilasi ulkonnäköä epäonnistuneella hiusmallilla ja blondauksella. Enemmän hän oli tädin näköinen. Kaikki kunnia kyllä hänen urheilusaavutuksilleeen ja lentäville lauseilleen. Ehkä ne kantoivat naismaailmassa.
Nykänen vetosi mummoihin kun oli söpö nuorena
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihmetellyt aina Matin suosiota. Vauvab´naamainen alkoholilla läträäjä, joka vielä pilasi ulkonnäköä epäonnistuneella hiusmallilla ja blondauksella. Enemmän hän oli tädin näköinen. Kaikki kunnia kyllä hänen urheilusaavutuksilleeen ja lentäville lauseilleen. Ehkä ne kantoivat naismaailmassa.
Mattihan oli hyvin varusteltu ja peto käyttämään nahkaista sauvaansa ;)
En tunne häntä henkilökohtaisesti, joten en osaa sanoa, mutta ehkä hänellä on todella kultainen luonne ja hän osaa olla hellä ja huomaavainen naisia kohtaan? Mihin ylipäänsä perustuu miesten suosio? Sinun mielestäsi ilmeisesti ulkonäköön ja paksuun lompakkoon.