Harmaa mekko. Minkäväriset sukkikset?
Tummanharmaa mekko jossa jotain kimalletta mukana. Mustat vai ihonväriset sukkikset? Olen rumasäärinen niin pitää olla peitossa.
Synttärijuhlat sisätiloissa.
Kommentit (26)
Laita mieluummin tummanruskeat ohuet läpinäkyvät. Mustat läpinäkyvät eivät ole niin tyylikkäät, en ymmärrä mistä niiden käyttö on tullut Suomeen. Ohuet ihonvärisetkin ovat hyvät, jos ovat hyvän laatuiset ja tarpeeksi ohuet, eivätkä näytä mummosukilta.
Ihonväriset ellei ne juhlat ole loppusyksystä/talvella jolloin mustatkin käy. Tähän aikaan vuodesta mustat sukkikset näyttää tunkkaisilta.
Onko tummanruskeitakin olemassa? Harvoin käytän niin en tiennyt. Verkkojakin mietin mutta menis vähän villiksi :D. Kengät on vaaleanruskeat.
Vaaleanruskeat kengät kuulostaa aika oudoilta...
Verkkosukkikset näyttävät minusta kivoilta, silmän koko ja helman pituus vaikuttavat siihen, miten eroottinen vaikutelma on.
Viininpunainen tai muukin väri voisi käydä, ellei mene liian levottomaksi kenkien kanssa.
Ehdottomasti ihonväriset:) Jos olisi talvi, suosittelin mustia, hieman paksumpia sukkiksia.
Harmaan ja ruskean sävyt ovat "välittäjävärejä", joiden avulla voi sitoa yhteen harmoniaan hyvin reippaan tuntuisiakin väriyhdistelmiä. Voit siis laittaa värikkäätkin sukkikset, vaikka et niitä nyt maininnut, jos juhlan teemaan sopii, tai jos mekossa on aavistus vivahdetta jostain muusta väristä, valitse sen vastaväri. Ihonvärikin käy.
Punaiset tai vaaleanpunaiset peittävät sukkahousut. Saat vähän väriä synkkään asuusi. Punaiset tai vaaleanpunaiset korvakorut tai muut korut. Älä turhaan synkistele, jollei ole hautajaisista kyse!
Jos haluat räväyttää, laita oranssit.
Vierailija kirjoitti:
Laita mieluummin tummanruskeat ohuet läpinäkyvät. Mustat läpinäkyvät eivät ole niin tyylikkäät, en ymmärrä mistä niiden käyttö on tullut Suomeen. Ohuet ihonvärisetkin ovat hyvät, jos ovat hyvän laatuiset ja tarpeeksi ohuet, eivätkä näytä mummosukilta.
Myös mua ihmetyttää mustien läpinäkyvien sukkisten suosio. Etenkin, kun läpi saattaa paistaa 679kalpea säärten iho. Talvella taas mustat, paksut sukkikset näyttävät tosi upeilta esimerkiksi pitkien mokkasaappaiden ja lyhyen mekon kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Punaiset tai vaaleanpunaiset peittävät sukkahousut. Saat vähän väriä synkkään asuusi. Punaiset tai vaaleanpunaiset korvakorut tai muut korut. Älä turhaan synkistele, jollei ole hautajaisista kyse!
Haha, eli neuvot häntä pukeutumaan joulukuuseksi:D
Vierailija kirjoitti:
Peittävät sukkikset ja värilliset sukkahousut ovat aivan kauheita.
Ohuet ihonväriset tai mustat ovat parasta silmäniloa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mua ihmetyttää mustien läpinäkyvien sukkisten suosio. Etenkin, kun läpi saattaa paistaa 679kalpea säärten iho. Talvella taas mustat, paksut sukkikset näyttävät tosi upeilta esimerkiksi pitkien mokkasaappaiden ja lyhyen mekon kanssa:)
Paksut sukkahousut eivät ole koskaan upeat. Niiden koko idea on läpikuultavuudessa.
https://thumbs.dreamstime.com/z/miniskirt-pantyhose-square-milan-februa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut sukkahousut eivät ole koskaan upeat. Niiden koko idea on läpikuultavuudessa.
No mun sääret ovat huomattavasti pidemmät ja hoikemmat. Tuo näyttää itse asiassa tosi halvalta:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun sääret ovat huomattavasti pidemmät ja hoikemmat. Tuo näyttää itse asiassa tosi halvalta:(
Näyttää erinomaisen hyvältä. Juuri miltä sukkahousujen naisten yllä kuuluukin.
Kuten vaikkapa Ariana Grande mustissa, läpikuultavissa sukkiksissa.
https://www.tights.fun/wp-content/uploads/2016/09/tumblr_nl12.jpg
Ihonväriset laittaisin tähän aikaan vuodesta!