Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaa mekko. Minkäväriset sukkikset?

Vierailija
11.08.2019 |

Tummanharmaa mekko jossa jotain kimalletta mukana. Mustat vai ihonväriset sukkikset? Olen rumasäärinen niin pitää olla peitossa.
Synttärijuhlat sisätiloissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mieluummin tummanruskeat ohuet läpinäkyvät. Mustat läpinäkyvät eivät ole niin tyylikkäät, en ymmärrä mistä niiden käyttö on tullut Suomeen. Ohuet ihonvärisetkin ovat hyvät, jos ovat hyvän laatuiset ja tarpeeksi ohuet, eivätkä näytä mummosukilta.

Myös mua ihmetyttää mustien läpinäkyvien sukkisten suosio. Etenkin, kun läpi saattaa paistaa 679kalpea säärten iho. Talvella taas mustat, paksut sukkikset näyttävät tosi upeilta esimerkiksi pitkien mokkasaappaiden ja lyhyen mekon kanssa:)

Paksut sukkahousut eivät ole koskaan upeat. Niiden koko idea on läpikuultavuudessa.

https://thumbs.dreamstime.com/z/miniskirt-pantyhose-square-milan-februa…

No mun sääret ovat huomattavasti pidemmät ja hoikemmat. Tuo näyttää itse asiassa tosi halvalta:(

Näyttää erinomaisen hyvältä. Juuri miltä sukkahousujen naisten yllä kuuluukin.

Kuten vaikkapa Ariana Grande mustissa, läpikuultavissa sukkiksissa.

https://www.tights.fun/wp-content/uploads/2016/09/tumblr_nl12.jpg

Kyseessä taisi olla kuitenkin synttärijuhlat, ei punaisten lyhtyjen työasu.

Vierailija
22/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään värillisiä sukkiksia. Ne on niin naurettavan näköisiä että oksat pois. Ihonväriset ite laittaisin, ja todellakin läpikuultavat. Mustat (ohuet ja läpikuultavat) näyttäis myös hyvältä. En ymmärrä miksi noita kommentteja on alapeukutettu, paremmalta ne sääret näyttää läpikuultavissa sukkiksissa. Paremman mallisilta ja hoikemmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ohuet harmaat sukkikset.

Vierailija
24/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hei, missä on tyylitaju? Siis eihän Ap halua varmaankaan näyttää varikselta tai hiireltä, eli ihonväriset sukkikset jalkaan:D

Vierailija
25/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värilliset peittävät sukkahousut ehdottomasti! 

Vierailija
26/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt, ne parhaimmilta näyttävät ohuet tummat sukkahousut ovat syvän tummanruskeat, eivät mustat.