Tilasin junalipun verkkokaupasta ja
Siinä ei lukenut mitään paikkanumeroa tai vaunua kun tuli sähköpostiin se lippu.???
Kommentit (12)
Eihän ollut lähijuna? Vain IC ja Pendolinoihin on paikkalippu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut lähijuna? Vain IC ja Pendolinoihin on paikkalippu.
On tää lähijuna :D sori en oo ennen paljo matkustellut...Luulin et näihinki ois paikat.!
Osaako kukaan kertoa tuleeko konduktööri tarkastamaa sen lipun kännykästä vai pitääkö se itse leimata ?(lähijuna kyseessä siis)
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan kertoa tuleeko konduktööri tarkastamaa sen lipun kännykästä vai pitääkö se itse leimata ?(lähijuna kyseessä siis)
Pitää leimata junan eteisessä leimauslaitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se musta koodi mikä tuli sähkäriin?? Millainen laite se on mihin se leimataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos se lippu on ostettu tiettyyn junavuoroon joka on merkattu siihen lippuun niin sitten ei kai tarvitse enää leimata. Näytät vaan jos tarkastaja kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se musta koodi mikä tuli sähkäriin?? Millainen laite se on mihin se leimataan
Junan eteisessä on leimauslaite, mihin puhelin työnnetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos se lippu on ostettu tiettyyn junavuoroon joka on merkattu siihen lippuun niin sitten ei kai tarvitse enää leimata. Näytät vaan jos tarkastaja kysyy.
No ostin sen tiettyyn kellonaikaan... Mut sehä on 2 tuntia voimassa??
Se on ihan sellainen leimauslaite, mikä laittaa siihen lippuun leiman missä näkyy päivämäärä ja kellonaika. Mutta tuo koskee varmaan vain jos ostaa vyöhykelipun. Ehkä sitä ei tarvita jos päivä ja junan lähtöaika näkyy lipussa valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sellainen leimauslaite, mikä laittaa siihen lippuun leiman missä näkyy päivämäärä ja kellonaika. Mutta tuo koskee varmaan vain jos ostaa vyöhykelipun. Ehkä sitä ei tarvita jos päivä ja junan lähtöaika näkyy lipussa valmiina.
Tässä oli kyse sähköpostiin tulleesta lipusta...
Täytyy se qr koodi näyttää jollekin lukijalle.
Oliko korvaava bussiyhteys?