Kuvaile miehesi siemensyöksyjä
Kuvaile miehesi siemensyöksyjä muutamalla sanalla. Määrä, koostumus, voimakkuus, jne. mitä vain asiaan liittyvää.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ensin roiskahtaa pari tippaa, sitten ryöpsähtää sykäys n. metrin päähän ja viimeisenä 2-3 ryöpsähdystä usean metrin päähän. Eli jos ampuu pilluni kohdalta minun ollessani selällään, niin useinmiten pääni takana oleva sängynpääty on enemmän tai vähemmän spermassa. Aika paljon sitä aina purkautuu. Mieheni on 54 vuotias siemenlinko. Olen hänelle joskus sanonutkin, että sinähän astuisit kantavaksi koko kylämme naiset viikossa.
Sulla ei AP ole pimppaa. Se on peppureikä. Kiva kuitenkin, että kumppanisi on siemenlinko.
Empä ole ikinä nähnyt. Jotain tahmaa se sisälle ruiskii.
Huono kuvailla kun tapahtuu sisälläni ja kumiin.
Määrä vahtelee sen mukaan onko edellisestä kerrasta vähän vai enemmän aikaa. Silmämääräisesti arvioin, että teelusikallisesta melkein (ei ihan) kahteen ruokalusikalliseen.
Koostumusta en osaa kuvailla. Kuin kastiketta ehkä, ei vetistä, muttei mitään majoneesiakaan vaan juoksevampaa. Tasaista. :D
Voimakkuuskin kyllä riippuu ihan kerrasta/orgasmin voimakkuudesta.Tarkoitatko, että lentääkö metrien päähän vai valuuko? Ei lennä hirveän pitkälle, tietenkin riippuu missä sen orgasmin saa.. muttei tule myöskään valumalla, kyllä se ruiskahtaa paineella. Ei aivan räjähtäen kuitenkaan, en lennä takaseinään jos tulee sisälleni. Yleensä mies osuu kyllä juuri sinne minne tähtää eli sisään, vatsalleni, käsiini (runkatessa) tai suuhun.
Muita havaintoja - maku: erittäin emäksinen, melkein kuin olisi saippuaa seassa. En pysty nielemään tai pystyisin jos aseella uhattaisiin, en kuitenkaan halua niellä sitä. Muuten mieheni maistuu todella hyvältä ja kiihotun itsekin kun saan antaa suuseksiä. Tässä ollaan vastavuoroisia.
Useimmiten meillä tosiaan mies tulee sisälleni ja kortsuun, mutta toisinaan tykkää myös laueta säärilleni. Keskimäärin n. pari kertaa ruiskahtaa, mutta ei mitenkään kovalla paineella. Siemenneste lennähtää n. muutaman sentin päähän. Ilmeisesti aika tavallinen syöksy? Itse en edes haluaisi tuon enempää.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten meillä tosiaan mies tulee sisälleni ja kortsuun, mutta toisinaan tykkää myös laueta säärilleni. Keskimäärin n. pari kertaa ruiskahtaa, mutta ei mitenkään kovalla paineella. Siemenneste lennähtää n. muutaman sentin päähän. Ilmeisesti aika tavallinen syöksy? Itse en edes haluaisi tuon enempää.
Mulla alkaa poltteleen/kirveleen ihoa, jos tulee spermaa iholle :/
Hetko hetko. Onko muilla tätä samaa, että miehen sperma on ensin ihan valkoista ja koostunukseltaan.. no, spermaa. Sitten jos jää makoilemaan joksikin aikaa niin sperma "sulaa", siis muuttuu läpinäkyvämmäksi ja vetisemmäksi ja valuvammaksi. Olen miettinyt sekoittuisiko se hikeen, mutta varmasti en niin paljon hikoile. Sitten se kuivuu sellaiseksi kuivaksi, halkeilevaksi sotkuksi. Vaikea selittää. Tämö havaittu kun mies tullut esim. vatsalleni tai vaikka omalleen eikä olla menty läheskään heti suihkuun. Huh, onneksi on anonyymipalsta. :D
Vierailija kirjoitti:
Hetko hetko. Onko muilla tätä samaa, että miehen sperma on ensin ihan valkoista ja koostunukseltaan.. no, spermaa. Sitten jos jää makoilemaan joksikin aikaa niin sperma "sulaa", siis muuttuu läpinäkyvämmäksi ja vetisemmäksi ja valuvammaksi. Olen miettinyt sekoittuisiko se hikeen, mutta varmasti en niin paljon hikoile. Sitten se kuivuu sellaiseksi kuivaksi, halkeilevaksi sotkuksi. Vaikea selittää. Tämö havaittu kun mies tullut esim. vatsalleni tai vaikka omalleen eikä olla menty läheskään heti suihkuun. Huh, onneksi on anonyymipalsta. :D
Ihan normaalia ja kuuluu asiaan, googlaamalla tai (englanninkielisestä) Wikipediasta löytyy lisätietoa.
Tulee aina sellaisella paineella, että meinaa takaraivo haljeta.
Lentomatka riippuu kiiman voimakkuudesta,
Määrä kerroista ja väliajoista.
Useimmiten kumminkin laskee sisälleni.
Ensin roiskahtaa pari tippaa, sitten ryöpsähtää sykäys n. metrin päähän ja viimeisenä 2-3 ryöpsähdystä usean metrin päähän. Eli jos ampuu pilluni kohdalta minun ollessani selällään, niin useinmiten pääni takana oleva sängynpääty on enemmän tai vähemmän spermassa. Aika paljon sitä aina purkautuu. Mieheni on 54 vuotias siemenlinko. Olen hänelle joskus sanonutkin, että sinähän astuisit kantavaksi koko kylämme naiset viikossa.