Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä kalliit merkkituotteet ovat oikeasti parempia ja hinnan arvoisia verrattuna tavallisiin tuotteisiin?

Vierailija
11.08.2019 |

?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen voiteet oli hyviä, joskus kokeilin. Enää ei varaa.

Vierailija
2/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteissa Ticket kestoltaan yksi hyväksi havaitsemistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksella on hyvä hinta-luaatu suhde, samat vaattwet on kymmenien vuosien jälkeen lähes samassa kunnossa kuin ostaessa ellei niitä hirveesti riko ja revitä. Ainoa huono puoli niissä on että myös Venäläiset ja Virolaiset tuppaavat käyttämään Addun vaatteita kanssa.

Vierailija
5/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet jotka on tarkoitettu kestämään, esim neuleet ja takit. Laatu ja käsityö maksaa. Henk. koht. minusta näkyvästi brändätyt jutut ovat kauheita, mutta täytyy myöntää että lempivaatteeni ovat merkkijuttuja jotka ovat kestäneet vuosia hyvinä. Tosin yhdestäkään en ole maksanut täyttä hintaa, en raaski! :)

Kunnon kengät ovat myös hyvä sijoitus. Fiskarsin sakset ja puutarhatyökalut. North Face ulkoiluvaatteet. 

Vierailija
6/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Caterpillarin kengät ja mä rakastan niitä. Aina vaan talvisin haluan laittaa ne jalkaan vaikka olisi muitakin kenkiä.

Niin ja sitten yksi Helly Hansenin vedenpitävä takki. On ollut ihan huippu.

Vierailija
8/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mason Pearsonin hiusharja. Monesta varmaan tuntuu järjettömältä laittaa 50-100 euroa hiusharjaan, mutta mulla on ollut harja nyt kymmenen vuotta ja on kuin uusi. Selvittää takkutukankin yhdellä harjanvedolla hiusta lainkaan vahingoittamatta. Ei ihme, että toi harja on huippukampaajien ja kuuluisuuksien suosikkiväline.

Vierailija
9/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet jotka on tarkoitettu kestämään, esim neuleet ja takit. Laatu ja käsityö maksaa. Henk. koht. minusta näkyvästi brändätyt jutut ovat kauheita, mutta täytyy myöntää että lempivaatteeni ovat merkkijuttuja jotka ovat kestäneet vuosia hyvinä. Tosin yhdestäkään en ole maksanut täyttä hintaa, en raaski! :)

Kunnon kengät ovat myös hyvä sijoitus. Fiskarsin sakset ja puutarhatyökalut. North Face ulkoiluvaatteet. 

Fiskarsin sakset ehdottamasti!

Vierailija
10/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu brändistä. On totta että viime vuosina monet kalliitkin brändit ovat tinkineet laadusta ja siirtäneet tuotantoa halpoihin maihin. Tätä usein kompensoidaan isoilla logoilla.

Toisaalta halpatuotanto on niin halpaa ettei se edes anna tuottajille mahdollisuutta käyttää laadukkaita raaka-aineita ja osaavimpia työntekijöitä.

Vierailija
11/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannut. Laadukas paistaa tasaisesti ja lämpiää tehokkaasti.

Vierailija
12/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin laukut on oikeasti hyvää laatua ja kestäviä.

Vierailija
13/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut parhaat pannut Ikeasta parilla eurolla. Ei tarvitse edes paistamiseen rasvaa vaan munakkaat, letut yms. paistuu tasaisesti ja liukuu pannulta pois. Sen sijaan Le Creusetin 140€ pannuun jäi parin käyttökerran jälkeen banaanilettu niin kovasti kiinni ettei ole vielä tähän päivään mennessä irronnut.

Vierailija
14/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adidaksella on hyvä hinta-luaatu suhde, samat vaattwet on kymmenien vuosien jälkeen lähes samassa kunnossa kuin ostaessa ellei niitä hirveesti riko ja revitä. Ainoa huono puoli niissä on että myös Venäläiset ja Virolaiset tuppaavat käyttämään Addun vaatteita kanssa.

Huomaan aina venäläiset niiden adduista.

Helly Hansen taas on romanimiesten kansallisasu.

Vierailija
15/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikkamerkki Madara on todella hyvä.

Vierailija
16/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdryn paksut puuvillahupparit ja -verkkarihousut näyttävät kestävän vuositolkulla.

Vierailija
17/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut parhaat pannut Ikeasta parilla eurolla. Ei tarvitse edes paistamiseen rasvaa vaan munakkaat, letut yms. paistuu tasaisesti ja liukuu pannulta pois. Sen sijaan Le Creusetin 140€ pannuun jäi parin käyttökerran jälkeen banaanilettu niin kovasti kiinni ettei ole vielä tähän päivään mennessä irronnut.

Ikean pannut on meillä juurikin kananmunien paistoa varten. Pihvit ja muut vaativammat ei paistu hyvin siinä, vaikka pannu on viime vuodelta.

Vierailija
18/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen untuvatakki jo toista vuosikymmentä käytössä.

Kengät, vannon oikeiden nahkakenkien nimeen. Gaborit kestäneet vuosia.

Vierailija
19/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mason Pearsonin hiusharja. Monesta varmaan tuntuu järjettömältä laittaa 50-100 euroa hiusharjaan, mutta mulla on ollut harja nyt kymmenen vuotta ja on kuin uusi. Selvittää takkutukankin yhdellä harjanvedolla hiusta lainkaan vahingoittamatta. Ei ihme, että toi harja on huippukampaajien ja kuuluisuuksien suosikkiväline.

Sama pätee mun 5e hiusharjaan 😂. Miten hiusharjan edes voisi saada rikki tai kulumaan?

Vierailija
20/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, luullaan venäläiseksi jos aina addun kolmiraitaiset jalassa 😕 Minkäs sille voi jos ne verkkarit on mukavat jalassa ja luo sporttisen lookin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi