Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali-/treeniryhmät pluskokoisille?

Vierailija
11.08.2019 |

Onko pk-seudulla olemassa kuntosali-, rymäliikunta-, jumppa- tms. ryhmiä pluskokoisille ihmisille? Motivaatio on suuri lähteä liikkumaan, treenaamaan, pudottamaan painoa ja kohottamaan kuntoa, mutta kynnys salille lähtemiseen on liian korkea. Koen, että jossain pullukkaryhmässä olisi helpompi aloittaa ilman kunto- tai ulkonäköpaineita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia tietääkseni ole.

Joudut vähän asennoitumaan, että menet nyt sellaisena kuin olet ja muut ajattelee siitä mitä ajattelee.:)

Siitä on yli 10 vuotta, kun itse aloin käymään uimahallin kuntosalilla. Jännitti mennä sinne (en ollut itse ylipainoinen), koska en ollut juuri käynyt kuntosalilla ja tuntui, että "kaikki muut siellä katsoo ja kaikki muut osaa treenata". Menin aikaisin lauantaiaamuna. Siellä ei ollut mun lisäksi kuin yksi ylipainoinen nainen. Hänkin jotenkin tervehti tai jotain. Olin helpottunut.

Ehkä neuvoni on, että mene kuntosalille hiljaisempina aikoina. Ja ryhmäliikuntatunneista taas voit kysyä salien ohjaajilta, mikä olisi hyvä aloittelijalle.

Vierailija
2/2 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi joku kuntosaliyrittäjä ottaa kopin itselleen. Todennäköisesti kysyntää olisi, ja näin myös saataisiin saleille uusia asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan