miten voi olla mahdollista, että kuorsaajat eivät itse herää omaan mylvintäänsä?
Meillä mies kuorsannut aina ja nyt viimeisen vuoden aikana kuorsaus vaan voimistunut ja pahentunut. Nukun viisi-.kuusi yötä viikosta sohvalla. Korvatulpat käytössä jo 25v, mutta ei niistä mitään hyötyä.
Kun kuorsaa oikein pahasti, se kuuluu tulppien läpi toiselle puolelle asuntoa sinne olkkarin sohvalle saakka.
Muksutkaan ei enää halua lähteä matkoille mukaan, kun eivät pysty nukkumaan samassa hotellihuoneessa isänsä kanssa kuorsauksen vuoksi. Toinen huone taas tulisi liian kalliiksi.
Olen ihmetellyt, että miten ei itse häiriinny omasta kuorsauksestaan. Vitut..aa.....
Kommentit (6)
Onko mies hakenut koskaan apua kuorsaamiseen lääkäriltä? Kuorsauskiskot kokeiltu?
Kyllä ne välillä herääkin 😂
Ehkä miehesi on tottunut omaan kuorsaukseensa, eikä enää herää?
Kannattaisi tosiaan mennä lääkäriin ennen kuin on myöhäistä.
ei suostu nukkumaan sohvalla eikä myöskään ole asiaa ottanut ikinä lääkärin kanssa puheeksi.
Olen joskus herännyt omaan kuorsaukseeni - muistan miten vielä osittain unessa ihmettelin kovaa rohinaa kunnes tietoisuus palasi tarpeeksi tajutakseni, että ääni tuli minusta.
Heräsin varmaan siksi, että yleensä en kuorsaa kovaa vaan lähinnä hyrisen (miehen käyttämä ilmaus): minulla oli nenä tukossa ja se aiheutti äänen muutoksen.
AP: miehesi kannattaa mennä kuorsauksen takia lääkäriin. Kova kuorsaus kertoo hengityksen vaikeudesta. Miehelläsi voi olla uniapnea. Se on tärkeää hoitaa, koska jo ennen voimakkaan päiväväsymyksen aiheuttamista se nostaa yöllistä verenpainetta ja vahingoittaa sydäntä ja verisuonia.
Miksi et pistä sohvalle miestä eli sitä häirikköä itseään?