Ohuet hiukset. Miten saada lisää volyymia?
Onko jotain ainetta? Monilla celebrity tähdillä varmaan on käytössä.
Kommentit (11)
Kokeile pestä hiukset oliiviöljysaippualla.
Curly girl -metodilla olen saanut hyväkuntoiset hiukset ja volyymiä. Kiharoita en ole ollut etsimässä, laineet riittävät. Tämäkään ei ole nopea tapa ”osta tämä tuote ja saat volyymiä”. Muutos kestää viikkoja, kuukausia, toisilla vuodenkin. Riippuu omien hiusten kunnosta.
Stockan kemikaalio osastolla on tietty aine. Pesun jälkeen laitetaan. On niitä aineita, pitäisi mennä Hollywoodin kyselee.
Parhaimmat tuotteet ohuelle suomitukalleni on löytynyt L’Anza Healing Volume -sarjasta. Erityisesti tyvikohottaja on huippu. Kadehdin kaikkia, joilla on runsaasti tukkaa päälaella. Jos en föönaa ja käytä kaikenlaisia tuotteita niin tukka menee päätä myöten kuin uimalakki!
Biozellin texturizing volume suihke on aika hyvä minusta. Hinta noin 6.5€.
Hiuspuuteri, tupeeraus, suolasuihke. Siinäpä mun tarvikkeet. Yöt pidän tukkaa parilla nutturalla, niistä syntyvä kihara tuuheuttaa myös paljon.
1. Kuivasampoo! Eli hiuspuuteri.
Klippotek 9 on hyvä ja edullinen, parempi kuin esim. suosittu Batiste.
2. Lievä permanenttikäsittely, jolla saat loivat kiharat. Laineikkaat hiukset näyttävät aina tuuheammilta kuin suorat. Kerroksittain leikattuna + raidoilla saa kolmiulotteista efektiä.
Mulla on ainoana keinona auttanut permis. Pesun jälkeen föönaan kiharat yleensä suoraksi. Kihara siellä pohjalla tukee liukasta ja normitilassa saman tien päätä myöten makaavaa hiustani ja pitää sen kuohkeana ja runsaamman näköisenä koko päivän.
Kouvolasta?