Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan taas muistuttaa yhdestä asiasta

Vierailija
11.08.2019 |

Olen atoopikko ja mulle tulee reikäisiä näppylöitä kyynärtaipeisiin (myös polvitaipeisiin, mutta ne ei näy). Aurinko auttaa ihottumaan, mutta ihottuma pahenee esim. kostealla ilmalla. Olen lyhythihaisessa aina, kun aurinko paistaa.

En käytä huumeita, joten vaikka näet käsivarsissani ”neulan jälkien näköisiä” näppylöitä, älä oleta, että olisin narkkari! En ole! Olen atoopikko!

Perheestäni ei tarvitse tehdä lastensuojeluilmoitusta. Atooppinen ihottuma ei ole syy lastensuojelun asiakkuudelle.

Halusin avautua, koska sain taas eilen paheksuvia katseita eräässä perheiden tapahtumassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan narkit saakin hyvän selityksen.

Vierailija
2/3 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostahan narkit saakin hyvän selityksen.

Kun katsot tarkemmin atoopikon ihoa, huomaat, että ei ne näppylät ole samanlaisia. Ihmiset vaan olettavat, kun eivät tiedä. Esim. jos oikeasti käyttää suonen sisäisiä, käsivarsissa on myös mustelmia. Atoopikoilla ei ole. Lisäksi itselläni ne näppylät eivät ole lähelläkään suonia. Narkkareilla ne on suonien ympärillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on hyvin paha atooppinen iho ja jonka vuoksi hän on välillä sairaahoidossa ihon tulehtuessa. Kaiken lisäksi pälvikalju, niin siinäpä on tuijottamista. Niin kuin hän itseään kuvailee: lihava, kalju ja muhkeaviiksinen nainen.

Häntä ei oikeasti tuijota kukaan. Hän on hyvin mukava, huumorintajuinen ja sosiaalinen. Huolehtii itsestään ja pukeutuu kivasti. Peruukki peittää kaljun ja viiksetkin hän nyppii aina pois. Kyynärtaipeet ovat, kuten jo kuvailit, usein tulehtuneet ja melkein kuin narkkarin piikkien jäljiltä. Vain sillä erotuksella, ettei hän voi oikein pitää niitä suoraan autringon valossa kuin sinä. On pakko olla jotakin pitkähihallista helteilläkin.

Joten jos sinua joku mielestäsi tuijottaa atooppisen ihosi vuoksi, niin mieti onko sellaisten ihmisten äly ja sivistystaso 2000-luvulla. Maassa, jossa asioista tiedotetaan ja kerrotaan joka tuutista. Meistä ei kukaan jää vaille tietoa, jos vain viitsimme kuunnella ja lukea. Sana kiertää tuttujen kesken ja hiekkalaatikoilla. Niinpä voisit kääntää asian niinkin, että sen sijaan miten joku sinua tuijottaa laske kuinka monta ei tuijota, Lyön pääni pantiksi, ettei eilinen perhetapahtuma jähmettynyt niille sijoilleen sinun astuessasi paikalle ja väki vain toljottanut suut auki mikäs sinä oikein luulet olevasi. Poliisit paikalle ja sossu hakemaan lapset-tyyliin. Elä elämääsi ja anna muutamien pöljien tuijotella. Älä lopeta nauttimasta elämästä siniiden muiden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä