Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla matkustaa minnekään, koska pelkään luteita

Vierailija
10.08.2019 |

Nuo kauhutarinat ovat sellaisia, että tuskin kestäisin vastaavaa tilannetta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin työmatkalla Amsterdamissa ja ekana aamuna näin jotain mustia ötököitä katon rajassa. Löin niitä lehdellä ja niistä jäi verisiä länttejä. Tarkemmin katsottuna ne oli verta täynnä olleita luteita. Illalla kävin punalyhtykadulta ostamassa kokovartalolatex asun ja nukuin siinä kaikkina öinä koko 9 päiväisen työmatkan ajan. Kuumahan se oli, mutta ei luteet syöneet.

Töissä ei meinannut asun osto mennä millään matkalaskuun, mutta sain sen kuitenkin kun näytin kuvan niistä verisistä luteista ja selfien itsestäni se asu päällä. Ymmärsivät etten ostanut sitä mihinkään seksi sessioihin.

Kotona tungin matkalaukun avaamattomana pakastimeen viikoks, jonka jälkeen saunaan ylälauteelle päiväksi.

Oikeasti...?

Miten siinä lateksiasussa pystyy nukkumaan?

No eka yö oli vähän nihkeää kun se narisee ja on tosi kuuma. Loput yöt nukuin tulpat korvissa ikkuna auki. Ehkä jopa laihduin kun siinä hikoilee kuin saunassa. Eikös nyrkmeilijätkin pidä tuollaista päällä ennen kisoja. Mieluummin tuo päällä kuin luteiden syömänä.

Vierailija
22/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon myrkyt takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin työmatkalla Amsterdamissa ja ekana aamuna näin jotain mustia ötököitä katon rajassa. Löin niitä lehdellä ja niistä jäi verisiä länttejä. Tarkemmin katsottuna ne oli verta täynnä olleita luteita. Illalla kävin punalyhtykadulta ostamassa kokovartalolatex asun ja nukuin siinä kaikkina öinä koko 9 päiväisen työmatkan ajan. Kuumahan se oli, mutta ei luteet syöneet.

Töissä ei meinannut asun osto mennä millään matkalaskuun, mutta sain sen kuitenkin kun näytin kuvan niistä verisistä luteista ja selfien itsestäni se asu päällä. Ymmärsivät etten ostanut sitä mihinkään seksi sessioihin.

Kotona tungin matkalaukun avaamattomana pakastimeen viikoks, jonka jälkeen saunaan ylälauteelle päiväksi.

Oikeasti...?

No eka yö oli vähän nihkeää kun se narisee ja on tosi kuuma. Loput yöt nukuin tulpat korvissa ikkuna auki. Ehkä jopa laihduin kun siinä hikoilee kuin saunassa. Eikös nyrkmeilijätkin pidä tuollaista päällä ennen kisoja. Mieluummin tuo päällä kuin luteiden syömänä.

Tää on kyllä paras konsti luteita varten. Toiminee mökillä myös hyttysiin.

Vierailija
24/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä sain ludetartunnan keskellä talvea Suomessa bussissa vieressä istuvalta kanssamatkustajalta. en tajunnut kun raapi koko ajan itseään. ajattelin atoppikkoa. väärässä olin. menin lääkäriin ja hänen toteamus on, etten minä siistinä ihmisenä voi saada ludetartuntaa...

Kuulostaa oudolta. Luteet harvoin tarttuu ihmiseen eivätkä liiku kuin öisin. Päivisin piileskelevät seinän raoissa tai sängyn alla.

Vierailija
25/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti...?

Mikset vaihtanut hotellia?

Vierailija
26/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä sain ludetartunnan keskellä talvea Suomessa bussissa vieressä istuvalta kanssamatkustajalta. en tajunnut kun raapi koko ajan itseään. ajattelin atoppikkoa. väärässä olin. menin lääkäriin ja hänen toteamus on, etten minä siistinä ihmisenä voi saada ludetartuntaa...

Tapahtuiko tämä Helsingissä?

Oikeasti kuinka paljon Helsingissä nykyisin on luteita? Onko niitä jo liikennevälineissäkin?

Vierailija
27/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Elämässä ei oo pakko matkustaa.

Vierailija
28/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Elämässä ei oo pakko matkustaa.

Jos jo julkisista kulkuvälineistä saa niitä, niin voin sanoa että on pakko matkustaa.

Vierailija
29/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuo pelko, mutta silti pakotan itseni matkustamaan. Ei kannata pelon antaa hallita elämää.

Vierailija
30/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti...?

Mikset vaihtanut hotellia?

Sijainnin vuoksi. Hotelli oli vähän syrjemmässä ja koulutus sekä seminaarit pidettiin hotellissa. Olisi joutunut matkustamaan aamulla aikaisin ja illalla myöhään.

Vierailija
31/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sait

Vierailija
32/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina jossa onnellinen loppu, lutikoista huolimatta. Tämä kommentti pelasti mun perjantai-illan. Kikattelin itsekseni ja ihan selvinpäin. Hyvä että asu myös korvattiin työkaluina -anteeksi työkuluina.

Vierailija
33/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100 matkaa, 0 ludetta. En ole ikinä edes nähnyt.

Pihatorakan kerran, sekään ei ollut kiinnostunut minusta