Minkä tarpeellisen tuotteen olet keksinyt?
Jonka voisi myös laittaa myyntiin?
Minä olen keksinyt biohajoavan paistinpannun retkeilykäyttöön. Sen valmistus ei saastuta luontoa.
Se mistä se valmistetaan ja miten siitä saa kuumuuden kestävän ja kevyen ja myös hyvät paistoominaisuudet omaavan on vielä suunnitteluvaiheessa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keksinyt toteutusta vaille valmiis selänsilityskoneen. Miehen käsi väsyy suhteellisen nopeasti silittelyyn ja tässäpä olisikin sille vaihtoehto. Se olisi sellainen robottikäsi, johon voi asettaa silittelykuvioita ym. ja toki, että haluaako kämmensilittelyä vai sormenpääsilittelyä. Materiaalin tulisikin olla hyvin pehmeää, ehkä silikonia tai jotain kangasta?
Tiedä sitten olisiko tälle kovin suuria markkinoita. Minä ostaisin! :)
Kyllä tuommoinen varmaan menisi kaupaksi. Joku yksinäinenkin varmaan ostaisi.
Minä haluaisin sen kyllä sellaisena selänraapijana. Materiaali olisi jotain karheaa juuri harjan tapaista.
Tv. Ap.
Minä olen keksinyt toteutusta vaille valmiis selänsilityskoneen. Miehen käsi väsyy suhteellisen nopeasti silittelyyn ja tässäpä olisikin sille vaihtoehto. Se olisi sellainen robottikäsi, johon voi asettaa silittelykuvioita ym. ja toki, että haluaako kämmensilittelyä vai sormenpääsilittelyä. Materiaalin tulisikin olla hyvin pehmeää, ehkä silikonia tai jotain kangasta?
Tiedä sitten olisiko tälle kovin suuria markkinoita. Minä ostaisin! :)