Miksi se on muille niin iso ongelma, kun viihdyn yksin enkä kaipaa kavereita?
Eihän se ole keneltäkään pois. Antakaa minun olla jo.
Kommentit (10)
Jep, huomannu saman. Vaatii luonnetta pitää yllä itselleen mukavaa elämää rauhaa rakastavana ”erakkona” muitten sosiaalisesta painostuksesta huolimatta :D
Koska ekstrovertit ovat vallanneet useimmat ammatit ja luulevat että kaikkien pitää olla yhtä ulospäinsuuntautuneita kuin he, muuten yhteiskunta kaatuu :(
Ketä se vaivaa jos ei ole niitä kavereita?
Kuinkahan monta kertaa muija on haukkunut mua erakoksi? Viihdyn hyvin yksin ja lopullisesti naisen pään sekoittaa se että seurassa olen sosiaalinen ja juttelen ihmisille. Ei vaan kiinosta erityisesti olla kenenkään kanssa tekemisissä. Osaan kuitenkin viimisen päälle feikata. Katson silmiin kun keskustelen ja teeskentelen kiinostunutta. Mua ei voisi vähempää kiinostaa niiden tylsät jutut.
Koska vapaa mies/nainen on babylonin kätyreille vaarallinen.
Itsekin ihmetellyt samaa. Ei minua ainakaan kiinnosta jos joku muu viihtyy yksikseen.
Ihminen, joka on aina yksin ja vetäytyy muiden ihmisten seurasta ja välttelee kontakteja kanssaihmisiin on mielenterveydeltään jollain tavalla sairas.
Miten se voisi olla kenellekään ongelma kun kukaan ei edes tiedä olemassaolostasi?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka on aina yksin ja vetäytyy muiden ihmisten seurasta ja välttelee kontakteja kanssaihmisiin on mielenterveydeltään jollain tavalla sairas.
Sä oot vain aivopesty lammas.
Se sotii yleistä hegemoniaa vastaan, siksi se koetaan uhkana yhteisölle.