Pari ilmaista vinkkiä by mestarisisustaja
Haluatko ajattoman tyylin, johon et todennäköisesti kyllästy? Juuri ostamani lasinen ruokapöytä oli paras ostos hetkeen! Oletko ikinä kuullut ihmisestä, joka on kyllästynyt katsomaan ikkunoitaan? Oletko itse miettinyt, että kylläpä kyllästyttää nuo ikkunat (ei karmit vaan lasit)? Miten läpinäkyvään voisikaan kyllästyä, siinäpä avainsana.
Eli suosi lasia.
Ja toiseksi suosi puuta. Ja puulla en nyt tarkoita lastulevyä, joka on etäisesti puuta. Aitoa puuta voi hioa, maalata, ja myydessä voi pyytää enemmän, koska puu on arvokas materiaali.
Kommentit (4)
Mä kyllästyin lasiseen ruokapöytään. T: Neljän äiti
Lasista ruokapöytää saa olla jatkuvasti hinkkaamassa. Se ei näytä nätiltä pölyisenä, tahraisena tai täynnä sormenjälkiä. Ikkunoissakin avainsana on ne maisemat, jotka siitä näkyy. Jos näkymä on suoraan roska-astioille tai vilkkaalle kadulle, josta jalankulkijat näkevät ikkunasta sisälle, sen ikkunan mieluusti peittää verhoilla. Ihan sama on lasisessa ruokapöydässä, kun siinä istuessa näkee kanssaruokailijoiden karvaiset jalat ja pattipolvet. Bon appetit.
Minulla on täyspuinen, tummaksi petsattu kirjahylly suoraan 70-luvulta. Se kestää hyvin kirjojen painon, hyllyt eivät ole taipuneet kirjojen alla. Tosin sen jälleenmyyntiarvo on nolla, sitä ei kukaan huoli edes ilmaiseksi.
lasinen ruokapöytä vaatii kaksi kertaa päivässä pyyhkimisen