Vaeltavatko hipster-kloonit Flow-festareille kuuntelemaan musiikkia vai vain esittelemään ”yksilöllistä” hipster-univormuaan?
...ja nyökyttelemään ”musiikille” josta he eivät edes pidä mutta jota pitää fanittaa jotta olisi ”in”.
Iltalehdessä ”uusi” hipstervillitys: maiharit!
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/8c1070b1-e802-484b-bb6a-7fadb7e0…
Kommentit (30)
Ne miettii viikkokausia mitä laittais päällensä ja sit esiintymään. Hipstereitten esiintymisorgiat. Ai, oliks siellä musiikkiakin?
Eiköhän vaikka jonkin Tuska-festivaalin kävijäkunta ole vieläkin yhtenäisempi ulkoisesti. Ovatko hekin vain esittelemässä hevarihabitustaan vai kuuntelemassa musiikkia? Aivan varmasti moni Tuska-kävijäkin mietti viikkoja vaatteitaan ja meikkejään ja halusi jakaa festarilookinsa somessa.
Todella lapsellista leimata jonkin tapahtuman kävijät. Se, että tykkää ottaa kuvia ja jakaa niitä somessa, ei tarkoita, etteikö sen lisäksi voisi tykätä musiikista.
On ne noloja. Noin moni tiputettu vauvana pää edellä maahan :/
Ihme ongelma tuo Flow kävijöineen monille. Itse olen käynyt monena vuotena kuuntelemassa esiintyjiä. Tänä vuonna eivät rahat riittäneet kaikkeen, niin jätin Flow'n väliin.
Minä ja tuttavani olemme käyneet siellä aina musiikin (ja mukavien olosuhteiden) takia. Jotkut käyvät varmaan jostain muusta syystä. Mutta en ymmärrä, kuinka se voisi minua häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vaikka jonkin Tuska-festivaalin kävijäkunta ole vieläkin yhtenäisempi ulkoisesti. Ovatko hekin vain esittelemässä hevarihabitustaan vai kuuntelemassa musiikkia? Aivan varmasti moni Tuska-kävijäkin mietti viikkoja vaatteitaan ja meikkejään ja halusi jakaa festarilookinsa somessa.
Todella lapsellista leimata jonkin tapahtuman kävijät. Se, että tykkää ottaa kuvia ja jakaa niitä somessa, ei tarkoita, etteikö sen lisäksi voisi tykätä musiikista.
No eipä ole Tuska profiloitunut miksikään muotinäytökseksi, toisin kuin Flow. Tuska ei myöskään ole "in", toisin kuin Flow. Maihareita tosin luultavasti käyttävät molempien kävijät.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ongelma tuo Flow kävijöineen monille. Itse olen käynyt monena vuotena kuuntelemassa esiintyjiä. Tänä vuonna eivät rahat riittäneet kaikkeen, niin jätin Flow'n väliin.
Minä ja tuttavani olemme käyneet siellä aina musiikin (ja mukavien olosuhteiden) takia. Jotkut käyvät varmaan jostain muusta syystä. Mutta en ymmärrä, kuinka se voisi minua häiritä.
Hävetti heti, kun olin tuon lähettänyt. Olen toki viiskymppinen. Miksi alan ihmetellä keskustelupalstalla koululaisten nitinöitä?😂
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että Flown kävijät kuvittelevat olevansa yksilöllisiä vaikka ovat aivan klooneja keskenään, sehän hipsteriydessä siis huvittaakin kun ollaan niiiin uniikkeja, kaikki samalla tavalla :D
Flou. Kasvoillani on uneliaan utuinen, puoliavoin lempeä katse. Suullani on mairea virne kun nyökytän päätäni säännöttömästi muuttuvan tahtilajin jäljessä ja mietin loppuiko kappale jo vai onko atonaalisen syntikkamelodian tarkoitus olla ironinen nyökkäys 80-90-luvun synthwavelle vai Motown-jazzille. Siemailen mietteliäästi kuohuviiniä pohtiessani miten esiintyjän nimi oikein lausutaankaan.
On näistä hipstereistä jotain iloa. Niitä kun ei voi nauramatta katsoa.
Päästetäänko flowiin edelleen tummaihoiset ilmaiseksi sisään jotta maksavat pakenisi?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Niiden porukat on kersana niitä paljon pompputtaneet ja heitelleet ilmaan, mutta vähän ottaneet kiinni = sukellus betoniin pää edellä = nykyisenlaisia idareita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että Flown kävijät kuvittelevat olevansa yksilöllisiä vaikka ovat aivan klooneja keskenään, sehän hipsteriydessä siis huvittaakin kun ollaan niiiin uniikkeja, kaikki samalla tavalla :D
Naurattaa, kun kuvittelet olevasi joku ajatustenlukija-profiloija, vaikka olet juntti yleistäjä. :)
Vierailija kirjoitti:
Flou. Kasvoillani on uneliaan utuinen, puoliavoin lempeä katse. Suullani on mairea virne kun nyökytän päätäni säännöttömästi muuttuvan tahtilajin jäljessä ja mietin loppuiko kappale jo vai onko atonaalisen syntikkamelodian tarkoitus olla ironinen nyökkäys 80-90-luvun synthwavelle vai Motown-jazzille. Siemailen mietteliäästi kuohuviiniä pohtiessani miten esiintyjän nimi oikein lausutaankaan.
- Synthwavea ei ollut 80-90-luvulla eikä genreen kuulu tunnusomaisesti atonaaliset melodiat, pikemminkin päinvastoin.
- Motown ei ole tunnettu jazzista. En usko, että osaat nimetä yhtään Motownin jazz-artistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Niiden porukat on kersana niitä paljon pompputtaneet ja heitelleet ilmaan, mutta vähän ottaneet kiinni = sukellus betoniin pää edellä = nykyisenlaisia idareita ovat.
Oot söpö kun yrität ihan liikaa. :)))
Katsoin kuvia Iltiksen sivuilla, ja kyllä oikeasti huvitti, kun kaikki näyttävät samalta. Ja siltä, että olisivat tupsahtaneet suoraan 90- luvulta. Tuollaista se nuorison huippumuoti silloin oli.
Onko sirkus tullut kaupunkiin kun on noin paljon pellejä liikenteessä?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvia Iltiksen sivuilla, ja kyllä oikeasti huvitti, kun kaikki näyttävät samalta. Ja siltä, että olisivat tupsahtaneet suoraan 90- luvulta. Tuollaista se nuorison huippumuoti silloin oli.
No ei kyllä todellakaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Onko sirkus tullut kaupunkiin kun on noin paljon pellejä liikenteessä?
Pellet löydät persuketjusta. ---->
Esittelemään itseään, jotta saavat instagramiin matskua. Iso osa etsii panoja tietysti myös. Musiikki on ihan toissijainen juttu nykyään muutenkin, kun tärkeämpää on oikeanlainen habitus.