Mitä aikuiset sinkut tekee töiden jälkeen? Mikä rytmittää päivänne ja kenelle puhutte
yms.?
Ydinperheessähän nämä ovat selviö ja jos on kasvanut ydinperheessä niin kaipaatteko sinkkuaikuisena samanlaista perherakennetta elämäänne rytmittämään?
Kommentit (25)
Töiden jälkeen lähden koiran kanssa lenkille, usein ystävien kanssa. Pidän melko paljon yhteyttä muihin ihmisiin suomen kautta ja seuraan maailman menoa melko aktiivisesti lukemalla verkkolehtiä. Usein myös joku kurssi menossa kiinnostavasta aiheesta. Useimmiten verkossa opiskellen. Olen sosiaalinen ja pidän ihmisten kanssa olemisesta, mutta rakastan kotona olevaa ihan ikiomaa tilaani, jossa saan itse päättää olenko sosiaalinen vai en.
Harrastelen säännöllisen epäsäännöllisesti myös muita liikuntalajeja ja koenkin saavani juuri sopivasti sosiaalista kanssakäymistä.
Töiden jälkeen makoilen hetken ja selaan samalla nettiä ja uutisia. Joskus oikein väsyneenä nukahdan. Sitten teen ruoan ja syön. Myöhemmin lähden lenkille tai pyöräilen jonnekin. Katson tv:tä, olen netissä, teen kotihommia ja käyn kaupassa.
Töiden jälkeen on mukavaa olla hetken aikaa rauhassa, koska meillä on töissä hälinää ja meteliä koko ajan. Töissä näkee ihmisiä, mutta kaipaisin kuitenkin seuraa ja juttukaveria iltoihin. En osaa olla niin vapautunut töissä. Joku kodin ulkopuolinen harrastuskin olisi kiva, että tulisi lähdettyä jonnekin.
En ole työelämässä eikä ystäviä juurikaan ole. Sosiaaliset kontaktit ovat siis aika vähissä. Muuten teen juuri niitä samoja asioita, mitä muutkin yksin kotonaan asuvat sinkut.
Enemmän kuin seuraa ja juttukaveria kaipaan sitä, että olisi joku ihminen, joka pitäisi minusta ja olisi kiinnostunut elämästäni. Toki olisin tätä vastavuoroisesti sille toiselle.
Edes kumppani (tai seksi) ei ole välttämätön, mutta yksi ystävä edes.
En todellakaan kaipaa minkäänlaista perherakennetta tai muitakaan rutiineja. Lapsettomanahan juuri parasta on se, että töiden jälkeen voi lopun päivää tehdä ihan mitä huvittaa.
Kaipaat juttuseuraa ja sitä varten sinulla on perhe? Sun teini-ikäinen lapsilaumasi siis pitää sulle seuraa ja kuuntelee sun tarinoita illat pitkät?