Onko totta että latino m31 on feikki?
Mitä todisteita tästä on?
Pakko myöntää että olen itsekin epäillyt samaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hän on 150 cm pitkä tummahipiäinen komistus. Olen tavannut hänet kerran.
Nielitkö?
Kuvista hänet on bustattu feikiksi. Mulle hän paljastui ihan muista syistä. Hän on liian mukava.
Hän yksi tämän palstan ylläpidon luomista henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hän on 150 cm pitkä tummahipiäinen komistus. Olen tavannut hänet kerran.
En. Hän tunki lievästi ylipainoisen kaverinsa kanssa baarissa samaan pöytään istumaan kanssani. Tulivat kuulemma katsomaan, mitä minulle kuuluu. Yllätyin, että latino oli niin lyhyt. Melkein loukkaantui, kun kysyin, mistä on kotoisin, kun oli Espoosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista hänet on bustattu feikiksi. Mulle hän paljastui ihan muista syistä. Hän on liian mukava.
Ei ole. Hän on olemassa ja markkinointialalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Hän tunki lievästi ylipainoisen kaverinsa kanssa baarissa samaan pöytään istumaan kanssani. Tulivat kuulemma katsomaan, mitä minulle kuuluu. Yllätyin, että latino oli niin lyhyt. Melkein loukkaantui, kun kysyin, mistä on kotoisin, kun oli Espoosta.
Ai niin, hänen kaverinsa on/ oli se tiesin vatsallani ennakkoon -mies.
Todellakin. Tunnen monta espanjaa puhuvia jotka osaavat jonkin verran suomea. Puhuvat ihan eri tavalla kuin tuo.
Mutta aika hyvä keksintö av:n ylläpidolta. Monet mammat ovat saaneet märkiä unia kun on "latino" täällä. Kyllä sen huomaa että moni täällä on ihastunut häneen.
Jos se taas on trolli, niin pointsit hänelle. Voi kirjoittaa mitä tahansa skeidaa ja mammat tykkää koska ulkkari. Takuulla jos se seppo tai pertti nimimerkillä täällä kirjoittaisi niin mammat olisivat heti haukkumassa palstauliksi, setä mieheksi, peräkammarin pojaksi ym.
Tiesin vatsallani ennakkoon -mies oli komeampi kuin luulin. Ei silti tyyppiäni.
Pikkuhiljaa palstalaiset paljastuvat.
Toinen juttu mistä sen huomaa että se on feikki on se että se ilmestyy aina paikalle kun puhutaan hänestä tai latinalaisesta amerikasta.
Ihan niin kuin nyt joku tavis käyttäjä olisi aina tätä palstaa kyyläämässä.
Ja miettikää nyt muutenkin. Mikä on todennäköisyys että joku ulkkari osaisi hyvin suomea ja lisäksi olisi mieltynyt johonkin vauva palstaan?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Tunnen monta espanjaa puhuvia jotka osaavat jonkin verran suomea. Puhuvat ihan eri tavalla kuin tuo.
Mutta aika hyvä keksintö av:n ylläpidolta. Monet mammat ovat saaneet märkiä unia kun on "latino" täällä. Kyllä sen huomaa että moni täällä on ihastunut häneen.
Jos se taas on trolli, niin pointsit hänelle. Voi kirjoittaa mitä tahansa skeidaa ja mammat tykkää koska ulkkari. Takuulla jos se seppo tai pertti nimimerkillä täällä kirjoittaisi niin mammat olisivat heti haukkumassa palstauliksi, setä mieheksi, peräkammarin pojaksi ym.
mies 29v plus 1 kannattaisi paljastaa olevansa latino 😂
Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja se kuvakeissi oli aika raskauttava. Olisihan se hienoa, jos noin mukavia ja fiksuja miehiä olisi oikeastikin tällä palstalla, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja se kuvakeissi oli aika raskauttava. Olisihan se hienoa, jos noin mukavia ja fiksuja miehiä olisi oikeastikin tällä palstalla, mutta...
Tossa taas nähtiin. Mies joka on (oletettu) suomalainen haukutaan heti täällä, ihan sama mitä se sanoo, mutta ulkkari on automaattisesti mukava ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa taas nähtiin. Mies joka on (oletettu) suomalainen haukutaan heti täällä, ihan sama mitä se sanoo, mutta ulkkari on automaattisesti mukava ja fiksu.
Ei kun tuo latinohahmo on oikeasti mukava. Ei se liity mitenkään ulkomaalaisuuteen. Suurin osa täällä olevista mieskirjoittajista on valittajia, nillittäjiä, katkeria, vihamielisiä, ilkeitä, heikkohermoisia, typeriä... Sinäkin olet heti katkerana ölisemässä. On täällä varmaan muutama hyväkin mies, mutta he eivät tuo itseään jatkuvasti esille.
Tuo latino on empatiakykyinen, rauhallinen, ei ole koskaan hermostunut edes näistä feikkiysepäilyistä, romanttinen. Sen takia epäilyttääkin, ettei kyseessä edes ole mies vaan joku naisen esittämä hahmo.
Olen huomannut ettei se koskaan sano mitään syvällisempää. Koko ajan vaan sellaista kevyttä liirumlaarumia josta kukaan ei voi pahastua.
Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun tuo latinohahmo on oikeasti mukava. Ei se liity mitenkään ulkomaalaisuuteen. Suurin osa täällä olevista mieskirjoittajista on valittajia, nillittäjiä, katkeria, vihamielisiä, ilkeitä, heikkohermoisia, typeriä... Sinäkin olet heti katkerana ölisemässä. On täällä varmaan muutama hyväkin mies, mutta he eivät tuo itseään jatkuvasti esille.
Tuo latino on empatiakykyinen, rauhallinen, ei ole koskaan hermostunut edes näistä feikkiysepäilyistä, romanttinen. Sen takia epäilyttääkin, ettei kyseessä edes ole mies vaan joku naisen esittämä hahmo.
Sä vaan kuule vahvistat mun keissiä. Parista lauseesta heti leimattiin katkeraksi ölisijäksi.
Ja kyllä se latino on hermostunut feikkiepäilyistä ennen. Mutta ette tietenkään huomaa koska latinot eivät voi olla muuta kuin ihkuja. On se kyllä niin että suominainen on heti kuin hypnoosissa jos vaan on joku ulkkarimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hän on olemassa ja markkinointialalla.
Noh varmaan se on olemassa kun jokuhan ne viestit sieltä kirjoittaa ja hyvinkin on markkinointialalla jos jollekin sanoman palkkaamalle mainostoimistolle on töissä.
Kyllä se olisi ilon päivä jos paljastuisikin että se mammojen märkä uni onkin joku kaljamahainen 50v äijä joka kirjoittaa noita viestejä etätyönä pattayalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan kuule vahvistat mun keissiä. Parista lauseesta heti leimattiin katkeraksi ölisijäksi.
Ja kyllä se latino on hermostunut feikkiepäilyistä ennen. Mutta ette tietenkään huomaa koska latinot eivät voi olla muuta kuin ihkuja. On se kyllä niin että suominainen on heti kuin hypnoosissa jos vaan on joku ulkkarimies.
Olethan sä katkera, sen sijaan, että yrittäisit olla mukava ja vahvistaa positiivisia mielikuvia miehistä, heität näin typerää settiä, joka ei tosiaankaan pidä paikkaansa: "Voi kirjoittaa mitä tahansa skeidaa ja mammat tykkää koska ulkkari. Takuulla jos se seppo tai pertti nimimerkillä täällä kirjoittaisi niin mammat olisivat heti haukkumassa palstauliksi, setä mieheksi, peräkammarin pojaksi ym."
Sulla on niin vahvat harhaluulot, ettet tosiaankaan pysty tajuamaan, että oma käytös on loppupeleissä se, mikä vaikuttaa muiden suhtautumiseen. Ei etninen tausta, varakkuus tai mikään muu tällainen.
Minähän en edes millään tavalla "ihannoi" latinokulttuuria. Ei mulla ole mitään syytä ihkuttaa jotain latinoäijää vain sen takia, että se on ulkomaalainen. Olkoon vaikka serbi tai hämäläinen, aivan sama, jos on mukava.
Enkä ole itse nähnyt latinomiehen hermostumista, mutta en ole toisaalta palstaillutkaan kuin satunnaisesti viimeisen vuoden aikana. Silloin kun se kuvakeissi tuli, melkein kaikki asiaa koskevat keskustelut poistettiin nopeasti, mutta niihin tämä latinohahmo reagoi ihan asiallisesti, ei alkanut haukkua naisia tai mitään tällaista, mihin monet miehet syyllistyy. Jos myöhemmin on tullut jotain hermostumistilanteita, niin en ole niitä sitten ollut näkemässä, kun en täällä päivystä jatkuvasti.
Kyllähän tänne välillä kirjoitteli se yksi puoliksi suomalainen, puoliksi thaimaalainen mies, jolla oli todella typeriä juttuja. Ei todellakaan saanut ihailua mammoilta, koska käytös oli niin idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettu suomalaismies saa kehuja, jos hän on asiallinen, ystävällinen, fiksu. Jos suomalaismies on katkera, ilkeä, haukkuu muita, puhuu epäasiallisesti, syyttelee tai vihaa milloin mitäkin, niin silloin on ihan ymmärrettävää, ettei miestä ylistetä. Onko tätä liian vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettu suomalaismies saa kehuja, jos hän on asiallinen, ystävällinen, fiksu. Jos suomalaismies on katkera, ilkeä, haukkuu muita, puhuu epäasiallisesti, syyttelee tai vihaa milloin mitäkin, niin silloin on ihan ymmärrettävää, ettei miestä ylistetä. Onko tätä liian vaikea tajuta?
Ei tuo ole totta.
Esim ei se mies 29 plus 1 täällä haku tms mutta kuitenkin jokaisesta viestistä saa vaan alapeukkua