Tyttis oli töissään lounaalla toisen miehen kanssa!
Menin tänään oman työpaikkani ruokatunnilla lounastamaan yhteen lounasravintolaan ja sinne sattui myös tyttikseni, oman työpaikkansa lounastunnilla. Tyttis ei huomannut minua, mutta minä huomasin tyttikseni ja järkytyksekseni jotain muutakin. Tyttis oli siellä yhteisellä lounaalla jonkun toisen miehen kanssa! Ilmeisesti työkaverinsa, mutta silti! Mitä sitä lounastetaan ja hymyillään ja naureskellaan yhdessä toisen miehen kanssa, kun ollaan varattuja?
Nyt saa tyttis kuulla kunniansa sanallisen kurinpalautuksen muodossa!
Kommentit (13)
Ja sitten heräsit huomaamaan ettei sulla ollutkaan tyttistä.
Olikin vain paha uni
Jätä se sika!
Meillä on työpaikalla erilliset puolet miehille ja naisille. Eivät pääse tekemään syntiä yhdessä lounaspöydässä.
Sori ku tykkään jutella töissä vaimos kanssa.
Ja toki tykkään siitä kun se hieroo mua työpaikan vessassa. Mehän käydään vaimosi kanssa yhdessä vessassakin mutta tässä ei ole mitään ihmeellistä kun ollaan vaan niin kuin paita ja peppu <3
Hui kauheaa! Minäkin miehenä olen käynyt naispuolisten työkavereiden kanssa lounaalla ja ollaan naurettu porukalla eri jutuille. Siis ihan aamukahvillakin ollaan käyty! Tiedä vaikka olisin ollut tyttiksesi kanssa lounaalla!
Mä käyn lounaalla aina KAHDEN miehen kanssa, joista kumpikaan ei ole mun aviomies. Mitäs siihen sanot?!
Vierailija kirjoitti:
Hui kauheaa! Minäkin miehenä olen käynyt naispuolisten työkavereiden kanssa lounaalla ja ollaan naurettu porukalla eri jutuille. Siis ihan aamukahvillakin ollaan käyty! Tiedä vaikka olisin ollut tyttiksesi kanssa lounaalla!
Sulla on vapaamielinen vaimo/tyttis. Lounaaksi ja kahvilla käynniksi niitä juttuja usein sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn lounaalla aina KAHDEN miehen kanssa, joista kumpikaan ei ole mun aviomies. Mitäs siihen sanot?!
Se on ihan sun asia jos haluat kahta kerralla. Tosin ukkosi voi olla eri mieltä.
ite käyn viikossa useamman kerran lounaalla jonkun naisen kanssa. joka ei siis ole vaimoni. työpaikka on naisvaltainen ja lounaspaikat lähellä.
vaimo on lähinnä kateellinen siitä ravintolaruokailusta - ei niinkään ruokaseurasta
Tyttis