Nykyään ihmiset ei enää kestä tapailussa/parisuhteissa ollenkaan vastoinkäymisiä
Ja se on syy miksi niin monet vuodesta toiseen etsii seuraa netissä eikä koskaan pariudu. Ei se mene niin, ettei koskaan tulisi ristiriitoja toisen ihmisen kanssa! Miksi tämä on niin hirvittävä asia monelle tänä päivänä? Varmaan juuri netissä seuran hakemisen helppous on tehnyt sen, ettei ihmisille enää kelpaa mikään, mikä ei mene 100% suunnitelmien mukaan. Tavoitellaan onnea, muttei tajuta ettei se tule eteen, koska vaaditaan jotain, mitä ei ole olemassakaan. En tarkoita että kenenkään pitäisi "laskea rimaa", siitä ei siis ole kyse, vaan siitä että jos löytää kaikin puolin itselle mieluisan ja samankaltaisen arvomaailman omaavan ihmisen, miksi tämän ihmisen kanssa ei saisi tulla pienimpiäkään ristiriitoja? Jos vaikka toinen hiemankin väärällä äänensävyllä sanoo jotain, on se suhteen loppu ja lähdetään taas etsimään jotain "parempaa", jota ei tule tällä menetelmällä löytymään.
Kommentit (7)
Täydellistä ihmistä ei ole ja onni pitää löytyä omasta itsestä, ei sitä kukaan tuo tarjottimella.
Ei huonossa parisuhteessa tarvitse elää, mutta ymmärrän Apn pointin. Monet etsivät itselleen lähes täydellistä miestä tai naista. Jopa täydellistä. Ja kun sellaista ei löydykään vaihdetaan aina uuteen, tai ollaan kokonaan yksin. Se yksinolo taitaa olla kyllä tuossa tilanteessa se järkevämpi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI kenenkään pitäisi pakosti olla huonossa suhteessa???
Ne joilla on monet suhteet takana ja kaikki epäonnistuneita niin eikä se ole ihan oma vika ja on ollut ihan itse huono suhteessa. Miten se aina voi olla samojen ihmisten kohdalla huono suhde. Alussa se on tietysti ollut hyvä suhde ja miksi se sitten menee huonoksi. Alkuhuuma ja hekuma loppuu niin se on heti huono suhde. Etkö ole itse yhtään syyllinen siihen että suhteesi on mennyt huonoksi. Eihän sitä kukaan voi yksin hyvänä pitää. Kannattaisiko tunnustaa ihan suoraan ettei kiinnosta enään sitä samaa naamaa katsella ja samoja rutiineja kun on mennyt arkiseksi niin on aika vaihtaa että saa taas jotai jännitystä elämäänsä.
Olkaa itsenne kanssa niin mikään ei ole niin täydellinen kumppani kuin oma itse. Voi kysellä aamulla itseltään että mitä kuuluu ja vastata siihen itse että hyvää rakkaani. Ei tule riitaa mistään ja helppo kumppani, ollaan koko ajan samaa mieltä ihan kaikesta ja halutaan harrastaa samoja harrastuksia.
Omalla kohdallani vastoinkäymisten kestäminen on varattu aina minulle, eli minun tulisi kestää miesten toilailuja ja koko ajan antaa anteeksi. En jaksa semmoista touhua, vaan haluan sellaisen miehen joka ei ole jatkuvasti minua kohtaan "vastoinkäyminen". Ohan siinä ristiriitaa toki, että miehen kaljoittelut ja pettämiset pitäisi parisuhteen toimimisen nimissä vaieta kuoliaaksi, mutta minua kohtaan samanlainen käytös ei ole sallittua. Onneksi nykyään on minulle täydellinen mies, ja kas, siihen oppuivat vastoinkäymsiet ja kestämiset minun parisuhteissani.
Vierailija kirjoitti:
Jotta ap:kin saisi olla suhteessa jonkun kanssa?