Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 14kg neljän kuukauden aikana ja harmittaa vietävästi kun kukaan ei huomaa sitä=//

Vierailija
28.05.2006 |

Olen aika ylpeä saavutuksestani, kun kilot ovat lähteneet aika helposti mutta olisi se kiva jos vaikka kaverit tai siskot sanoisivat että ovat huomanneet keventymiseni:) Eikä kyse voi olla siitä, ettei kukaan olisi huomannut kun vaatekokoni on pienentynyt 46---->40

Äidilleni kehuin saavutustani tänään ja hän alkoi vain kehua kuinka eräs ystäväni on niin hoikka ettei hänen tarvitse laihduttaa..! (tuo ystäväni on kylläkin minua painavampi..)

Onko muut laihtuneet huomanneet samankaltaista, että kukaan ei olekaan kannustanut ja ilahtunut kun olet laihtunut vaikka olisit sitä odottanut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kovaan " ihmesuoritukseen" . Ehkä heillä itsellään on jokin iso tavoite, johon eivät ole pystyneet (ei siis välttämättä painoon liittyvä tavoite kuten sinulla).

Onnea mahtavasta suorituksesta :)

Vierailija
2/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kateudesta, eivät halua tuottaa mielihyvää, jonka huomaaminen antaisi

b) epävarmuudesta, onko se soveliasta. Vähän niinkuin laihtumisen huomaaminen olisi samalla huomautus siitä, että jopas sä olitkin lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laihduin joskus 8kiloa ja kukaan ei maininnut siitä!!!

itselle se oli saavutus ja olin taas hoikka,mutta, mutta...

Vierailija
4/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vastasin tarkoilla luvuilla. ;-p

vanhemmat, mies ym. huomasivat ja tiesivät paljon ennen

Vierailija
5/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee hyvää se. Tsemppiä jatkoon painonhallinnassa. Mä yritän rämpiä täältä perästä. Olen aika suossa tällä hetkellä.

Vierailija
6/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) kateudesta, eivät halua tuottaa mielihyvää, jonka huomaaminen antaisi

b) epävarmuudesta, onko se soveliasta. Vähän niinkuin laihtumisen huomaaminen olisi samalla huomautus siitä, että jopas sä olitkin lihava

Vierailija
7/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

noin kovaan " ihmesuoritukseen" . Ehkä heillä itsellään on jokin iso tavoite, johon eivät ole pystyneet (ei siis välttämättä painoon liittyvä tavoite kuten sinulla).

Onnea mahtavasta suorituksesta :)

Vierailija
8/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tuntuu jo tosi vähälle tässä kokonaisuudessa. Onnea sinullekin pudotuksestasi, nauti uudesta lookistasi :)

Vierailija
9/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en uskaltanut mainita siitä ennenkuin hän itse otti puheeksi asian. Pelkäsin just tuota, että laihdutuksesta mainitseminen tulkitaan nurin kurin " olitpas ennen lihava" .

Vierailija
10/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut ihan saman ja täällä siitä kerran itkeskelinkin. Minulla on nyt paino pudonnut 12kg ja vaatekoko on kans 42---38 muuttunut. Tosi harva kommentoi mitenkään laihtumistani. Pojan eskariope ja yks ystävä ainoita, jotka kehuneet ja huomioineet laihtumiseni. Ois niin kiva, kun sais kannustusta tästä isosta urakasta.

Vierailija
11/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea rutistuksestasi, olosi on varmasti upea!

Vierailija
12/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloni ovat tasaisesti joka puolella ja minulla on kunnon vyötärö. Eli olen aika kurvikas;) Ap.

Vierailija
13/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa oikein puolituttuja kehua (työkavereita, puistomammoja ym..) koska en halua heidän ajattelevan että olen pitänyt sitä ennen läskinä tai huonompina kun nyt kehuisin uutta hoikkaa olemusta.

Vaikea selittää. Ehkä läheisimmät eivät " uskalla" heittäytyä onnellisiksi ja kehuviksi jos alitajuisesti pelkäävät että kehuilla lössähdät takaisin pullaksi?

Vierailija
14/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kokouksissa. Syön 25-27 pistettä päivässä vaikka saisin syödä 22

ap.

erailija:

Ja onnea rutistuksestasi, olosi on varmasti upea!

Vierailija
15/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, hyvä!

en kuitenkaan suoraan menisi sanomaan kenellekään esim. töissä toisen laihtumisesta, sillä meillä varsinkaan työkulttuuriin se ei sovi. se menee liian henkilökohtaiseksi. jossain kevyessä tilanteessa voisin varmaan mainita, että hlö näyttää hyvältä tms. mutta koska se ei ole ns. issue oletko minkäkokoinen sitä ei yleensä vaan sanota. ja lisäksi tiedän, että monet eivät halua asiaa tuoda sen kummemmin esiin.

- voi olla hieman tönkön kuuloista, mutta näin se vaan on.

onnea jokatapauksessa!!

Vierailija
16/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran eläissäni laihduttaminen oli helppoa, kun otin sen asenteen että mihinkään ei ole kiire ja että tästä alkaa uusi elämäntapa -ei siis mikään kuuri! Syön herkkuja monta kertaa viikossa, mutta kohtuudella ja yritän pysyä siinä 1200-1500 kalorissa/päivä ja hitaasti mutta varmasti on paino pudonnut;) Ap.

Vierailija
17/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä koskaan voi tietää, jos vaikka johtuu sairaudesta tms, joka aiheuttaisi hankalan tilanteen. Ja pitää tuttujenkin olla laihtunut ihan selvästi ennen kuin sanon, koska jos ei olekaan oikeasti laihtunut, tulee se kuva, että olen pitänyt aikaisemmin lihavana.

Mutta onnea hienosta saavutuksesta sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan