Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve on käyttää palveluita ja ostaa? Luonto ja hermot säästyy kun ei hakkaa päätä seinään.

Vierailija
09.08.2019 |

Minua naurattaa kuinka ihmiset päivästä toiseen hakkaavat päätä seinään koska väkisin halutaan käyttää palvelua tai ostaa jotain. Naiset itkevät kun posti ei toimi ja odotetaan Zalandosta se muovirätti.

Minä en ole enää vuosiin tilannut mitään netistä, en ole käynyt kampaamolla, en ole käyttänyt poistia, mahd vähän sovelluksia ja muuta höpö höpö. Naurattaa kun opiskelijat väkisin tunkevat kouluihin ja uuvuttavat ittensä eri sovellusten toimimattomuuksien kanssa.

Suomalaisilla on tapana mennä väkisin seinän läpi vaikka hermot menisi.

Tajusin että niin kauan kuin uudistetaan, mullistetaan ja vispataan eestaas niin aion pysyä kaukana kaikesta. Ahh se huolettomuus ja mielenrauha, just live a simple life.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Söin juuri mangosorbettia, jota en ole itse ostanut ja mietin, että miten paljon paremman makuisia poimimani marjat ovat! Marjojen syömisestäkin tulee parempi olo.

Vierailija
2/2 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka ei pitäisi käyttää palveluita ja ostaa? Miten sulla menee hermot ostamisessa? Luontoa ei myöskään kiinnosta mikään ostaminen pätkääkään, eikä sun ostamattomuus auta mihinkään, koska lahjoitat vain rahasi meille muille deflaation kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan