Masennus ja keski-ikä ovat tehneet naamastani niin järkyttävän, ettei mikään meikki enää auta
Kaksoisleuka, posket kuopalla siltä puolelta josta postettu kolme hammasta, silmäpussit, syvät juonteet nenästä suupieliin, nuorenapana nyppimättä kauniin siipimäiset kulmakarvani ovat alkaneet rehottaa. Näytän kamalalta, sama miten pistää meikkkivoidetta ja huulipunaa !
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No kulmat ainakin saa järjestykseen nyppimällä. Hampaisiin saa implantit, vaikka kallistahan se on.
Loppu kuulostaa normaalilta vanhenemiselta jonka kanssa on parasta oppia tulemaan toimeen. Meikkineuvonta voisi auttaa.
Ei ole rahaa implantteihin, enkä uskalla nyppiä kun puolet kavereista kulmakarvattomia nuoruuden nyppimisien vuoksi.
a.p
Laihdutus? Hyvä ja terveellinen ruokavalio. Itse puhdistan ihoani iltaisin itse tekemälläni c-vitamiiniliuoksella (askorbiinihappoa ja vettä), käytän avitcid-voidetta ja teen kuorintoja. Masentunutkin olen mutta onneksi naama suht ok. Hampaatkin suussa (oikominen menossa).
Mullekin on tulossa vanhuksen kulmakarvat...
Katselin myös serkkuni naamaa ja huomasin saman.
Vierailija kirjoitti:
No kulmat ainakin saa järjestykseen nyppimällä. Hampaisiin saa implantit, vaikka kallistahan se on.
Loppu kuulostaa normaalilta vanhenemiselta jonka kanssa on parasta oppia tulemaan toimeen. Meikkineuvonta voisi auttaa.
Kaikki eivät voi ottaa implantteja, saattavat sisältää mm. nikkeliä epäpuhtautena. Mutta sama täällä, ap. Minkäs mahdat. Eniten v-tuttaa, että omalla kohdallani kaksi hammastani poistettiin aivan turhaan hoitovirheen takia.
Eihän sitä meikillä tosiaan nuoruuden ulkonäköä takaisin keski-iässä saa, mutta aika paljon voi ilmettä piristää. Mikään pelkkä meikkivoide ja huulipuna ja ripsari ei vaan tosiaan enää riitä vaan tarvitaan ryppyjä täyttävää pohjustusainetta, varjostus- ja korostusvärejä (roikkumisten tai kuopalla olemisten häivytys, juonteiden pohjien "nosto", kasvojen muotoilu), silmänympärysten peiteaineita jne. Tärkeintä ei ole enää lisätä meikillä väriä kasvoille vaan tasoittaa ryppyjen näkyvyyttä ja muotoilla kasvoja.
Mä ajattelen niin että jos vaikka kun kukaan muu ei tykkää niin sitten täytyy vaan itse tykätä itsestään. Osta hyviä rasvoja ja sivelet ja hivelet hyväksyvästi itseäsi. Ympärille kaikkea ihanaa.
Sama täällä, mutta ei haittaa yhtään. Menetetty terveys sensijaan surettaa sitäkin enemmän, mutta ulkonäöllä ei ole tippaakaan väliä. Saapahan taatusti olla rauhassa kun ei ole enää söpö tai nätti.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen niin että jos vaikka kun kukaan muu ei tykkää niin sitten täytyy vaan itse tykätä itsestään. Osta hyviä rasvoja ja sivelet ja hivelet hyväksyvästi itseäsi. Ympärille kaikkea ihanaa.
Näin juuri. Jokainen on hyvä ja arvokas sellaisenaan ja kauneinta on sisäinenkauneus.
Täyteaineita ja ehkä myös botoxia kohtuudella. Käy ammattilaisella laittamassa kulmakarvat kuosiin. Uusi kampaus.
jne.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta ei haittaa yhtään. Menetetty terveys sensijaan surettaa sitäkin enemmän, mutta ulkonäöllä ei ole tippaakaan väliä. Saapahan taatusti olla rauhassa kun ei ole enää söpö tai nätti.
'
Silloin vasta ei saakaan olla rauhassa, katsotaan nokan vartta pitkin ja kohdellaan kuin paskaa.
Olen helpottunut kun ei ole mitään tarvetta meikata ja mies on tottunut naamaani et ei häntä varten tarvitse vaivautua. Säästyy rahaa paljon hyödyllisempään ja kamala työ aina jynssätä pois niitä eikä iho kuivu. Apteekin voiteet riittää. Jos on vähän rupsahtaneen väsyneen näköinen niin laitan mustat lasit naamalle ja otin nekin omilla vahvuuksilla. Kemikaalit ovat alkaneet niin ärsyttämään etten pysty ripsiväriä laittamaan.
Niin sitä käy kun vanhenee. Mitä ap luulet että miehet ajattelevat ikääntymisestä? Minulla on naamassa vaikka mitä ongelmaa ja se punoittaa usein, joten miehenä minusta luullaan että olen juoppo, vaikka en ota pisaraakaan. Elämä voi olla silti hyvää ja onnellista. Kumppania en tosin halua, koska se hankaloittaa elämää liiaksi. Tervetuloa joukkoon iloiseen.