Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko elämääsi uusi oikea isä tai äiti aikuisiällä? Miten reagoit?

Vierailija
09.08.2019 |

Nainen sai tietää oikeasta isästään vasta aikuisiällä meidän suhteen aikana. Sitä ennen hän oli elänyt siinä luulossa, että oikea isä oli papereihin merkitty mies, josta naisen äiti oli eronnut naisen ollessa lapsi ja joka oli kuollut vähän myöhemmin. Isäpaljastuksen jälkeen naisen äiti erosi isäpuolesta ja meni uuden isän kanssa yhteen.

Yritän hahmottaa mitä meidän suhteessa oikein tapahtui tämän sotkun takia. Se oli aivan kauheaa aikaa. Nainen alkoi syytellä, torjua ja haukkua minua aivan perusteetta. Oikeaa isäänsä hän kehui ihanaksi supermieheksi, vaikka tyyppi oli todistetusti hylännyt omat lapsensa ja pettänyt ja huijannut ihmisiä.

Tuntui että nainen purki minuun kaiken pahan olon siitä isäpetoksesta ja uudelle lapsuudenperheelle hän oli mielin kielin. Minua ei oikein koskaan päästetty tutustumaan niihin ihmisiin. Nainen oli usein viikonloppuja uuden lapsuudenperheensä kanssa, tutustui uuden isänsä sukuun, ja palasi sitten viikolla torjumaan ja haukkumaan minua ja kehumaan uutta isäänsä.

Koko vyyhtiin liittyy vielä aikaisempien isien väkivaltaa ja hyväksikäyttöä, joista minulle ei alunperin kerrottu mitään. Nainen oli aloittamassa terapiaa, mutta jätti sen kesken ekan käynnin jälkeen.

En nyt tiedä mikä tämän viestin pointti oli. Ehkä kaipaan jotain varmistusta siitä, että en ole sairas tai paha kun suhde ei onnistunut, vaan että tuo oli vaan poikkeuksellisen juttu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan