Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tokaisi, että "jos petät tai valehtelet niin sitte tiedät mitä tapahtuu!" ??

Vierailija
09.08.2019 |

Mitä ajattelet kun uusi miesystävä sanoi noin kun tuli puheeksi totuudet, valheet, uskottomuus jne. asiat.
Mitä mieltä kun mies sanoi sille tomerasti ja vakavissaan, että "tiedät mitä sitten käy!".

Miten muiden miehet sanoo tai suhtautuu noihin asioihin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ei ole kovin älykäs eikä pysty keskustelemaan.

Vierailija
2/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä toinen mies ajattelee, että kovin on yksioikoinen maailma tällä mainitulla äijällä. Ja että miksi ihmeessä joku nainen haluaisi seurustella tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uhkas sua väkivallalla tai pahemmalla ja on sairaalloisen mustasukkainen. Oliko eka kerta, mitä muita merkkejä olet havainnut?

Juokse ja lujaa.

PS. Usein se joka epäilee/syyttää toista uskottomuudesta on itse uskoton. Mietipä sitäkin.

Vierailija
4/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sanoisin, että en tiedä, voitko kertoa? Minä en missään tapauksessa petä, mutta en ikinä seurustelisi miehen kanssa joka uhkailee väkivallalla. Jos tuo tarkoittaa eroa niin se on täysin fine, mutta kuulostaa kyllä vihjaukselta väkivaltaan.

Vierailija
5/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aikoo ottaa kotikurin käyttöön.

Vierailija
6/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että en tiedä, kerro.

Tuohan voi tarkoittaa mitä vain... kuten että hakkaan sinut sairaalakuntoon (=väkivaltainen hulllu) tai että jätän sut välittömästi (=ihan ymmärrettävää).

Vierailija
7/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot sitten, että jos valehtelet tai petät, tulee ero.

Vierailija
8/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kihlattuni on sanonut, että jos petän, tulee ero.

Aika suoraviivaista, mutta minusta ihan perusteltua. En itsekään haluaisi olla pettäjän kanssa.

Vierailija
9/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään nyt siis, miksi se mies oli sinkkumarkkinoilla. Palauta se sinne.

Vierailija
10/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai mitä? 

Mulle mies kenen kanssa seurustelin, ja josta olin eroa ottamassa, eli olin jo sanonut hänelle että etsin asunnon itselleni, tokaisi minulle eräänä iltana sängyssä ollessamma, että jos hän kuulee että minulla on joku toinen, niin hän tappaa ensin sen miehen ja sitten minut.

Muutinkin sitten jo seuraavana päivänä, koska mistä olisin voinut tietää milloin tuo mies kuulisi vaikka vain ihan omassa päässään että minulla on joku mies, ja minut tapettaisiiiin.

Vierailija
11/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä kysyisin. Jos tarkoitti väkivaltaa, niin en kyllä jatkaisi, siinä kun ei suojaa vaikket mitään väärää tekisi ja silti pipipää saattaa niin päättää.

Vierailija
12/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että tarkennatko. Mikäli YHTÄÄN vaikuttaa uhkaavalta, väkivaltaiselta yms. tai jos jää epämiellyttävä olo, uhattu tms. niin suhde poikki heti. Älä vaaranna itseäsi.

Vierailija
13/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan aika hankkiutua tyypistä eroon. Ensinnäkin se on petturi ja valehtelija, mutta potentiaalisesti väkivaltainenkin.

Vierailija
14/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli uhkas sua väkivallalla tai pahemmalla ja on sairaalloisen mustasukkainen. Oliko eka kerta, mitä muita merkkejä olet havainnut?

Juokse ja lujaa.

PS. Usein se joka epäilee/syyttää toista uskottomuudesta on itse uskoton. Mietipä sitäkin.

Missä niin sanotaan, että uhkasi?

Vierailija
15/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuri ei ole väkivaltaa.

Vierailija
16/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vain mieleen että sitten lähtee menemään? Itsellenikin rehellisyys on kaikki kaikessa

Vierailija
17/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli vain mieleen että sitten lähtee menemään? Itsellenikin rehellisyys on kaikki kaikessa

No tarviiko sitä nyt edes sanoa...

Vierailija
18/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä tiedän minäkin mitä tapahtuu jos petän vaimoni luottamuksen jossain tärkeässä asiassa. Erohan siitä tulee. Sama jos hän tekee sen minulle.

Sen sanominen ääneen ei ole edes uhkailua vaan tosiasioiden tunnustamista

Vierailija
19/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten tapahtuu?

Vierailija
20/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tarviiko sitä nyt edes sanoa...

Aika luontevasti taisi tulla esille, kun kerran puhuivat aiheesta.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi