Naisen koosta
Tässä ketjussa olisi tarkoitus ottaa käsittelyyn vain yhden tietyn koon naiset, ei vertailla naisia keskenään (mahdotonta?) tai olla turhaan ilkeä. Ylipainoisita, kehonrakentajista, bikinifitnesnaisista tai mallivartaloista ja uljaista rotunaisista voi siis tehdä omat ketjunsa tai toki positiiviseen sävyyn keskustella. En ole palstapoliisi ja ala ilmiantamaan, mutta hylkään ketjun jos alkaa kiusaaminen. Hui!
Anyways.. olen pienikokoinen nainen ja saanut ristiriitaista palautetta koostani. Tietenkin jokaisella on varmasti oma mielipiteensä ja saa ollakin. Positiiviset kommentit lämmittävät mieltä, negatiivisista kommenteista en tiedä mitä ajatella. Onko minussa niin paljon vikaa, ettei sitä malta olla sanomatta? Vai onko mielenipahoittaja vain typerä?
Olen 158 pitkä ja painan 45-47 kiloa suunnilleen. Olen siis aika pieni, en kuitenkaan mikään anorektinen. Minua on sanottu "lapsivartaloksi", tissit ja vyötärö kuitenkin löytyy. Peppu on pyöreä, mutta pieni. Kasvoiltani olen nätti, en täydellinen tietenkään. Jonkun mielestä kaunis, jonkun mielestä ruma.
Kysyn tätä siksi sillä itsetunnossani on kehittämistä. Seksuaalisesti haluan kuitenkin tuntea olevani haluttu, en se kehen tyydytään. Erosinkin tässä juuri ilkeästä poikaystävästä, mutta mieleen jäi kummittelemaan voiko minusta oikeasti kiinnostua seksuaalisesti muu kuin.. perverssi?
Itsevarmuus varmasti vaikuttaa mahkuihini miesrintamalla. Itselleni miehen koolla ei ole merkitystä, tosin toivon että potentiaalisen kumppanin kanssa voitaisiin harrastaa yhdessä eli on aktiivinen. Ja kaipa minä itseäni isompia preferoin, heitä on paljon.
Minulla on myös kaksi parimetristä poikaa ja heiltä olen kuullut, että jos saa valita, niin toiveissa olisi pitkä nainen. Tämän kuitenkin ymmärtää, sillä harva kai haluaa näyttää siltä, että on lasta taluttelemassa, kun rouvansa kanssa kulkee. Parimetriset miehet ovat kuitenkin aika pieni vähemmistö, joten eiköhän lyhyelle naiselle löydy paljonkin ottajia hieman lyhyempien miesten joukosta.