Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen koosta

Vierailija
09.08.2019 |

Tässä ketjussa olisi tarkoitus ottaa käsittelyyn vain yhden tietyn koon naiset, ei vertailla naisia keskenään (mahdotonta?) tai olla turhaan ilkeä. Ylipainoisita, kehonrakentajista, bikinifitnesnaisista tai mallivartaloista ja uljaista rotunaisista voi siis tehdä omat ketjunsa tai toki positiiviseen sävyyn keskustella. En ole palstapoliisi ja ala ilmiantamaan, mutta hylkään ketjun jos alkaa kiusaaminen. Hui!

Anyways.. olen pienikokoinen nainen ja saanut ristiriitaista palautetta koostani. Tietenkin jokaisella on varmasti oma mielipiteensä ja saa ollakin. Positiiviset kommentit lämmittävät mieltä, negatiivisista kommenteista en tiedä mitä ajatella. Onko minussa niin paljon vikaa, ettei sitä malta olla sanomatta? Vai onko mielenipahoittaja vain typerä?

Olen 158 pitkä ja painan 45-47 kiloa suunnilleen. Olen siis aika pieni, en kuitenkaan mikään anorektinen. Minua on sanottu "lapsivartaloksi", tissit ja vyötärö kuitenkin löytyy. Peppu on pyöreä, mutta pieni. Kasvoiltani olen nätti, en täydellinen tietenkään. Jonkun mielestä kaunis, jonkun mielestä ruma.

Kysyn tätä siksi sillä itsetunnossani on kehittämistä. Seksuaalisesti haluan kuitenkin tuntea olevani haluttu, en se kehen tyydytään. Erosinkin tässä juuri ilkeästä poikaystävästä, mutta mieleen jäi kummittelemaan voiko minusta oikeasti kiinnostua seksuaalisesti muu kuin.. perverssi?

Itsevarmuus varmasti vaikuttaa mahkuihini miesrintamalla. Itselleni miehen koolla ei ole merkitystä, tosin toivon että potentiaalisen kumppanin kanssa voitaisiin harrastaa yhdessä eli on aktiivinen. Ja kaipa minä itseäni isompia preferoin, heitä on paljon.

Naisen koosta

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioista tietävä kirjoitti:

Suurin osa miehistä pitää pienistä ja siroista naisista. Sen sijaan toiset naiset eivät pidä. Naiset ihailevat 180 senttisiä naisia ja kehonpositiivisyys on muotia. Me miehet emme pidä huonosta itsetunnosta, mutta muille naisille se on hunajaa.

Yleensä se huono itsetunto on lyhyillä naisilla eikä ihme, eivät kelpaa malliksi eivätkä erotu massasta. Näin miehenä mielipide. En ole ikinä nähnyt seksikästä alle 170cm naista, lyhyys on vain rumaa.

Yritätkö väittää, että enemmistö miehistä haluaa oman mittaisensa tai jopa itseään pidemmän naisen? 😂

Vierailija
22/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 155cm ja painan nyt 45kg, uuden painoindeksin mukaan se on hyvin normaalipaino puolella. Tässä pituudessa ei montaa kiloa tarvita että ollaan jo ylipainossa. Mä näytin hoikkana hyvältä, kun painoin 40kg - sekin oli vielä ihan normaalipainoa. Nyt en enää näytä miltään sirolta tytöltä, vaan siperialaiselta matamilta.

Ja ihan naimisissa oleva äiti olen, että AP voi lakata huolehtimasta - täällä mun kotimaassa about kaikki naiset on mun kokoisia eikä se sen ihmeempää ole.

Painoindeksisi on 18,7, eli juuri ja juuri painoindeksin alarajan yläpuolella. 40 kiloisena olisit anorektikko, joten ihmiskuvasi on pahasti vääristynyt.

Anoreksia on sairaus, ei ruumiinrakenne.

Painoin raskaaksi tullessani 39kg, eli ihan hyvin tuo kroppa toimi siinäkin painossa. Näin lyhyenä tämä 6kg on vaan aika iso ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 155cm ja painan nyt 45kg, uuden painoindeksin mukaan se on hyvin normaalipaino puolella. Tässä pituudessa ei montaa kiloa tarvita että ollaan jo ylipainossa. Mä näytin hoikkana hyvältä, kun painoin 40kg - sekin oli vielä ihan normaalipainoa. Nyt en enää näytä miltään sirolta tytöltä, vaan siperialaiselta matamilta.

Ja ihan naimisissa oleva äiti olen, että AP voi lakata huolehtimasta - täällä mun kotimaassa about kaikki naiset on mun kokoisia eikä se sen ihmeempää ole.

Kiitos, ehkä minunkin kohdalleni osuu vielä joku, jonka kanssa synkkaa ja motiivit suhteelle on terveet. :)

Ap.

Vierailija
24/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä pitää pienistä ja siroista naisista. Sen sijaan toiset naiset eivät pidä. Naiset ihailevat 180 senttisiä naisia ja kehonpositiivisyys on muotia. Me miehet emme pidä huonosta itsetunnosta, mutta muille naisille se on hunajaa.

Yleensä se huono itsetunto on lyhyillä naisilla eikä ihme, eivät kelpaa malliksi eivätkä erotu massasta. Näin miehenä mielipide. En ole ikinä nähnyt seksikästä alle 170cm naista, lyhyys on vain rumaa.

Mallit ovat laihoja ja pitkiä, "näyttäviä, vaateripustimia. Heidän tulee näkyä näytöksissä, mutteivät edusta ainakaan heteromiesten yleistä naisihannetta. Pituudella ei niin väliä, mutta laihuus ei ole viehättävää. Monet mallit p.a.skovat alleen ulostuslääkkeillä, not hot.

-mies minäkin

Vierailija
25/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "palautetta koostani" särähti silmään. Palautetta annetaan lähinnä tehdystä työstä, siis korjausehdotuksia epäkohtiin tai kannustetaan, jos on hyviä elementtejä. "Palautetta" voi siis antaa, miten tuo vaikka pukeutumisellaan kokoaan esille (tai ei tuo), mutta ei koosta sinänsä.

No, kommentoidaan kuitenkin varsinaista asiaakin. Lukujen valossa et kyllä vaikuta poikkeuksellisen pieneltä, jonkinverran keskivertoa sirommalta varmaan kyllä. Vaikka jollekin miehelle naisen sirous voi olla nimenomaan yksi vetovoimatekijä (kuten monelle naiselle esim. miehen raamikkuus ja lihaksikkuus voisi olla), et ole niin pieni, että herättäisit mitään fetissejä. Valtaosalle miehistä naisen koolla ei ole kuitenkaan merkitystä.

Ongelma on nyt pääsi sisällä. Tutustuttasi seurustelukumppaniisi, huomaat kyllä mistä syistä hän haluaa olla kanssasi.

Vierailija
26/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itsetunnossani on kehittämistä"

Sinäpä sen sanoit vaikka olisit mallinmitoissa niin luultavasti itsetunnossasi olisi kehittämistä, jos koet itsetuntosi nousevan sen mukaan mikä enemmistöä viehättää. Pieni iso, lihava, laiha, itsetunto tulee itsearvostuksesta, eli sinusta ei muista.

Vierailija
27/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä kun tiedät asioista niin voisitko kertoa miten näin naisena tykkään itse siroista ja pienistä naisista? Onko minussa jotain vikaa?

Vierailija
28/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallit ovat laihoja ja pitkiä, "näyttäviä, vaateripustimia. Heidän tulee näkyä näytöksissä, mutteivät edusta ainakaan heteromiesten yleistä naisihannetta. Pituudella ei niin väliä, mutta laihuus ei ole viehättävää. Monet mallit p.a.skovat alleen ulostuslääkkeillä, not hot.

-mies minäkin

Painohan tähän nyt ei liity mitenkään samat mitat lyhyissäkin on mutta vain litistettynä. Eli mittasuhteetkin on niillä pielessä. Lyhyitä naisia nyt ei vain huomaa kun ei ole tapana tuijotella kenkiinsä. Tietysti kelpaavat miehille jotka nauttii alistamisesta eikä tasavertainen suhde kiinnosta.

Vierailija
29/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan suoraan sanon mitä tulee mieleen niin se että tuolla painolla, edes tuon pituisena, ei oikeasti ole mitään muotoja. Kauneus ei sitä mitenkään edellytä ja miehet varmasti tykkää silti pienestä ja sirosta, mutta se että kuvittelee olevansa muodokas noilla mitoilla kalskahtaa vähän kehonkuvahäiriöltä.

Vierailija
30/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. pitkä nainen

oikeasti pienikokoisten naisten itsetunto on alhaalla, muiden naisten takia, ei suinkaan miesten. Naiset kokevat pienen naisen rinnalla itsensä suuriksi ja epänaisellisiksi, siksi pienuudesta kuittailu on normaalia naisten keskuudessa, koska laihaa ja pientähän voi arvostella mutta lihavaa ja pitkää ei.

Eli se epävarmuus kumpuaa muilta naisilta, jotka sitten purkavat sen pieneen naiseen, koska on sosiaalisesti hyväksyttävää näin päin arvostella.

Mies tuntee itsensä taas vahvaksi ja miehekkääksi pienen naisen rinnalla, joten harvempaa miedtä naisen pienuus häiritsee.

Mallien mitat on naisihanteen mukaiset, ei suinkaan heteromiehen. Naisille ne vaatteet on suunniteltu joita kantavat, nainen kuvittelee näyttävänsä samalta kuin malli jos pukee sen mallin päällä olevan rievun ylleen. Tähän on kyllä onneksi nykypäivänä puututtu, koska todellisuudessahan vaikutus naisiin on eri.

Vierailija
31/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies minäkin

Painohan tähän nyt ei liity mitenkään samat mitat lyhyissäkin on mutta vain litistettynä. Eli mittasuhteetkin on niillä pielessä. Lyhyitä naisia nyt ei vain huomaa kun ei ole tapana tuijotella kenkiinsä. Tietysti kelpaavat miehille jotka nauttii alistamisesta eikä tasavertainen suhde kiinnosta.

Juupa juu...

Vierailija
32/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä kun tiedät asioista niin voisitko kertoa miten näin naisena tykkään itse siroista ja pienistä naisista? Onko minussa jotain vikaa?

Olet miesten manipuloima petturi ja ylläpidät patriarkaalisia rakenteita.

Vierailija
33/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole nainen, vaan liian pieni ja hento mies.

Mitä ne saa tuosta esittämisestä? Ei ainakaan naista, minkään kokoista.

Vierailija
34/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksisi on 18,7, eli juuri ja juuri painoindeksin alarajan yläpuolella. 40 kiloisena olisit anorektikko, joten ihmiskuvasi on pahasti vääristynyt.

Anoreksia on sairaus, ei ruumiinrakenne.

Painoin raskaaksi tullessani 39kg, eli ihan hyvin tuo kroppa toimi siinäkin painossa. Näin lyhyenä tämä 6kg on vaan aika iso ero.

Naiset on tulleet raskaaksi keskitysleirilläkin. Se ei kerro mitään.

Vierailija
35/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies minäkin

Olisit vielä lisännyt, että karvattomuudesta pitävät ovat pedofiilejä ja tosimies pitää karvaisista naisista.

Vierailija
36/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. pitkä nainen

oikeasti pienikokoisten naisten itsetunto on alhaalla, muiden naisten takia, ei suinkaan miesten. Naiset kokevat pienen naisen rinnalla itsensä suuriksi ja epänaisellisiksi, siksi pienuudesta kuittailu on normaalia naisten keskuudessa, koska laihaa ja pientähän voi arvostella mutta lihavaa ja pitkää ei.

Eli se epävarmuus kumpuaa muilta naisilta, jotka sitten purkavat sen pieneen naiseen, koska on sosiaalisesti hyväksyttävää näin päin arvostella.

Mies tuntee itsensä taas vahvaksi ja miehekkääksi pienen naisen rinnalla, joten harvempaa miedtä naisen pienuus häiritsee.

Mallien mitat on naisihanteen mukaiset, ei suinkaan heteromiehen. Naisille ne vaatteet on suunniteltu joita kantavat, nainen kuvittelee näyttävänsä samalta kuin malli jos pukee sen mallin päällä olevan rievun ylleen. Tähän on kyllä onneksi nykypäivänä puututtu, koska todellisuudessahan vaikutus naisiin on eri.

Taidatkos tuota paremmin sanoa.

Vierailija
37/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ihan suoraan sanon mitä tulee mieleen niin se että tuolla painolla, edes tuon pituisena, ei oikeasti ole mitään muotoja. Kauneus ei sitä mitenkään edellytä ja miehet varmasti tykkää silti pienestä ja sirosta, mutta se että kuvittelee olevansa muodokas noilla mitoilla kalskahtaa vähän kehonkuvahäiriöltä.

On minulla tissit ja vyötärö, muttei kyllä mahtavia kurveja. Ei peppua eikä reisiä ja tissitkään eivät mitkään valtavat ole, voisin lihoa muutaman kilon kyllä. Muotoja on, mutta vähän.

Ehkä olisikin hyvä aika vain pistää estot eksälle ja unohtaa. Varmaan parempi idea onkin vain olla mitä on eikä kysellä mielipiteitä. Oli vain heikko hetki ja kone auki. Kiitos kaikille kannustuksesta, sitä kaipasin ja pahoittelut jos joku provosoitui, sitä ei kai voi välttää. Nyt menen pois.

Ap.

Vierailija
38/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua kaksikymmentä senttiä pitempi, roteva ja uhkea nainen. Meille kummallekin löytyy "ottajia", ja monille kivoille miehille kelpaisi kummanlainen vain, jos vain muuten on sopiva. Niillä, joille et kelpaa, sinun ei kannata vaivata päätäsi. Ihminen ei pitene tai lyhene sillä, että hänelle motkotetaan.

Minä olen oikein tyytyväinen kokooni ja muotooni, ole sinä tyytyväinen omiisi. :)

Vierailija
39/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla tissit ja vyötärö, muttei kyllä mahtavia kurveja. Ei peppua eikä reisiä ja tissitkään eivät mitkään valtavat ole, voisin lihoa muutaman kilon kyllä. Muotoja on, mutta vähän.

Ehkä olisikin hyvä aika vain pistää estot eksälle ja unohtaa. Varmaan parempi idea onkin vain olla mitä on eikä kysellä mielipiteitä. Oli vain heikko hetki ja kone auki. Kiitos kaikille kannustuksesta, sitä kaipasin ja pahoittelut jos joku provosoitui, sitä ei kai voi välttää. Nyt menen pois.

Ap.

Olet vain vähän keskimääräistä lyhyempi, joten kompleksisi siitä on vähän outo. Olen sinua vain 4 cm pidempi enkä ole koskaan tuntenut itseäni mitenkään erityisen lyhyeksi.

Vierailija
40/41 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua kaksikymmentä senttiä pitempi, roteva ja uhkea nainen. Meille kummallekin löytyy "ottajia", ja monille kivoille miehille kelpaisi kummanlainen vain, jos vain muuten on sopiva. Niillä, joille et kelpaa, sinun ei kannata vaivata päätäsi. Ihminen ei pitene tai lyhene sillä, että hänelle motkotetaan.

Minä olen oikein tyytyväinen kokooni ja muotooni, ole sinä tyytyväinen omiisi. :)

Juuri näin nöyrä itsevarmuus on ihmisen yksi viehättävimmistä piirteistä, kokoon katsomatta.

Toki egolla varustetut miehet haluavat egon jatkeen, mutta haluaako monikaan olla egon jatke vai aidon suhteen, jossa suhteessa ollaan muista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi