Viinan maku piiloon? Vinkkejä?
Mitä lantrinkia viinalle niin että menis yökkimättä alas? Mielellään sellasta ettei tarvis juoda litrakaupalla koska ei haluta juosta polttareita vessassa.
Kommentit (14)
Vaihda laadukkaampiin tuotteisiin kun Leijonat sun muut. Vuosikertarommi tuskin oksettaa sitä juodessa...
Tuoremehua, appelsiini ehkä paras. Jos ei auta, niin pidä nenästä kiinni samalla, kun juot.
Joku puhui, ettei pirtu maistu läpi tuoreista mansikoista tehdystä pirtelöistä. Kokeile ihmeessä. Ainakin mansikat on terveellisiä.
Nyt oli erikoinen kysymys. Haluat juoda viinaa, mutta et juosta vessassa. Ne kun kuuluvat samaan pakettiin. Tai jos et juokse vessassa, niin sitten kuivut ja siitä se vasta krapula seuraa.
Ehkä sun kannattaa ostaa vaan lonkero+alkoholiton juoma+lonkero+alkoholiton juoma...
No ensinnäkin vaihdat viinan vodkaan. Kaikki viina maistuu läpi, laadukas vodka kylmänä ei maistu raakana miltään. Mutta schweppesin mixerit on tehty tällaisia tapauksia varten, jos et drinkkejä pysty tekemään.
Minä olen joskus sekoittanut pieniä määriä minttuviinaa päärynä mehun sekaan ja tarjonnut sitä "raittiina" kärvisteleville alkoholisteille. Siitä se on taas lähtenyt iso ratas pyörimään. :)
Tapio gt, ihan kaupasta saa
https://www.alko.fi/tuotteet/959756/Tapio-GT-Katajainen/
Kamala pettymys, ei maistu millekään muulle kuin vedelle.
Kossuvissy.
Ja kohtuudella sitä kossua sinne vissyn sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus sekoittanut pieniä määriä minttuviinaa päärynä mehun sekaan ja tarjonnut sitä "raittiina" kärvisteleville alkoholisteille. Siitä se on taas lähtenyt iso ratas pyörimään. :)
ASIAA!:)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli erikoinen kysymys. Haluat juoda viinaa, mutta et juosta vessassa. Ne kun kuuluvat samaan pakettiin. Tai jos et juokse vessassa, niin sitten kuivut ja siitä se vasta krapula seuraa.
Ehkä sun kannattaa ostaa vaan lonkero+alkoholiton juoma+lonkero+alkoholiton juoma...
Lonkku ei nouse päähän ihan yhtä hyvin.
Kurkusta alas vaan. Siellä se on piilossa.