Joku syö talomme
Kauhea rouskutus kuuluu lapsen huoneen ikkunan yläpuolelta. En ole löytänyt mitään pesää tms eikä mies tee mitään. Alastullut rännikin on laittamatta. Millä innostan hommaamaan remonttimiehen?
Kommentit (25)
Meet ens alkuun tutkituttamaan pääs.
Vierailija kirjoitti:
Kutsut alkuun tuholaistorjunnan paikalle tutkimaan missä vika.pesä on rakenteissa
Mies ei ole vielä siihen suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Meet ens alkuun tutkituttamaan pääs.
Kaikki tuon äänen kuulee, en ole ainoa.
Onko ikkuna jo avattu ja katsottu ettei siinä välissä ole mitään?
Seuraavaksi irrottaisiin ulkopuolelta ikkunan yläpuolelta laudan ja katsoisin näkyykö mitään. Jos ei, niin sisätiloihin ikkunan päälle seinään reikä tai gyprocin irrotus ja tuholaismyrkkyä suihkimaan.
Tai tilaat itse remonttimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ikkuna jo avattu ja katsottu ettei siinä välissä ole mitään?
Seuraavaksi irrottaisiin ulkopuolelta ikkunan yläpuolelta laudan ja katsoisin näkyykö mitään. Jos ei, niin sisätiloihin ikkunan päälle seinään reikä tai gyprocin irrotus ja tuholaismyrkkyä suihkimaan.
Tai tilaat itse remonttimiehen.
Ei ikkunan välissä mitään ole, jossain se tuolla rakenteessa on mutta miehen talo ja kun hän ei suostu niin onneksi edes tulee talvi. Silloin varmaan tuo ongelma poistuu kylmyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla orava
Sitä olen myös miettinyt. En kyllä tajua, miten se tuosta vintille pääsee. Pitää yrittää selvitellä lisää asiaa.
Onko mänty tai hirsitalo?
ettei vain ois hevosmuuraihaiset? Ota lista pois, jos niillä olisi kulkureitti sen alla.
Vierailija kirjoitti:
Onko mänty tai hirsitalo?
ettei vain ois hevosmuuraihaiset? Ota lista pois, jos niillä olisi kulkureitti sen alla.
Puutalo. Muurahaisia ei kyllä missään näy, enkä jotenkin usko että ne pitäisi tuollaista ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsut alkuun tuholaistorjunnan paikalle tutkimaan missä vika.pesä on rakenteissa
Miksi siihen tarvii miehen suostumuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä on miehen talo ja hän sanelee remontit yms.
Muutenkin tuntuu ettei mies halua enää että tätä taloa remontoidaan.
Meillä mökillä hevosmuurahaiset piti rouskuttavaa ääntä.
Mun mies sanoi, että hänen lapsuudenkodissaan oli hevosmuurahaisia, ja ne just pitivät rouskuttavaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi, että hänen lapsuudenkodissaan oli hevosmuurahaisia, ja ne just pitivät rouskuttavaa ääntä.
Sitten ei voi mitään. Kun ei miestä saa mitään tekemään.
Muutama 3mm reikä porakoneella ikkunan yläpuolelle ja siitä raid pullon pilli sisään. Kuolee tuholaiset seinän sisällä.
Tyhmintä, mitä oon hetkeen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmintä, mitä oon hetkeen lukenut.
Minä olisin jo kauan sitten remontoinut mutta kun kaikki on aina miehestä kiinni. Kun häntä ei saa koskaan hommaamaan mitään remonttimiestä tms eikä anna minunkaan hommata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä on miehen talo ja hän sanelee remontit yms.
No miten se sitten sinulle edes kuuluu, jos sinä olet siellä vaan kylässä?