Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi parisuhteessa?

Vierailija
08.08.2019 |

Miehen käytös, tekemiset jne.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu

Vierailija
2/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kehutaan kauniiksi, annetaan kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

€€€€€€€

N25

Vierailija
4/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin ikinä tuntenut itseäni rakastetuksi parisuhteessa. Yksi pitkä 20v suhde takana.

Enää en kelpaa kenellekään. Olisipa ihanaa olla rakastettu.

Vierailija
5/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito välittäminen. Miehen rakastunut, hellä tai intohimoinen katse vielä kaikkien yhdessäolovuosien jälkeenkin. Pienet huomionosoitukset, kahvikupin tuominen aamiaispöydässä, silitykset tai suukko ohimennessä. Tuki kun sitä tarvitsen pienissä murheissa tai suurissa suruissa. Ja sama toisinpäin, näin huomioin miestäkin.

Vierailija
6/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet huomionosoitukset, hellät sanat ja teot, kosketus, arjen asiat, osoittaa että ajattelee, kuulumisten kysely jne. 

Vierailija
7/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies ajattelee minun parastani. Haluaa minun parastani, eikä halua vahongoittaa tai loukata minua.

Vierailija
8/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, Kun mies yrittää toteuttaa toivomukseni.

Vierailija
9/42 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

€€€€€€€

N25

Tämä on ainakin rehellinen vastaus.

Vierailija
10/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri tapoja osoittaa rakkautta, ja niin myös ymmärtää rakkaudenosoituksia. Täten voi käydä niin, ettei toisen rakkaudenosoituksia aina ymmärrä. Silloin voi jopa tuntua, että minä aina annan ja koskaan en saa.

Liisa voi osoittaa rakkautta kauniilla sanoilla ja kehuilla, tuomalla kaupasta pyytämättä Matin herkkuja, ja valmistamalla huolellisia, mietittyjä lahjoja merkkipäiviksi. Samaa "kieltä" hän ymmärtäisi itsekin. Matti taas osoittaa rakkauttaan imuroimalla ja tiskaamalla sekä kosketuksella. Eikä koskaan edes huomaa merkkipäiviä, eikä itselleenkään odottaisi merkkipäivänä mitään.

Kumpikin saattaa ajatella, että minä teen vaikka mitä, ja tuo ei arvosta sitä yhtään, eikä itse ole aloitteellinen missään. Ehkäpä kaikkien parien olisikin hyvä kysyä toisiltaan tuo sama otsikon kysymys. Voi hämmästyä, että tuo toinen kaipaakin jotain ihan muuta kuin olen luullut. Ja vaikkei tuntuisi heti luontevalta ruveta poimimaan sukkia lattialta, koska ei ole koskaan voinut kuvitellakaan, että se voisi liittyä rakkauteen, siihen voi opetella. Toisen takia.

Kun antaa sitä, mitä itse toivoisi, se voi mennä hiukan hukkaan. Kätevämpää olisi vaihtaa niin päin, että kumpikin saa juuri sitä mitä itse kaipaisi. Ja kivempihan on antaa toiselle sitä mistä hän eniten ilahtuu!

Joskus voi jopa päästä helpolla: kotitöiden ja kaikenlaisen tekemisen sijasta puoliso kaipaisikin kaikkein eniten vain muutamia kauniita sanoja.

Vierailija
11/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset hellyyden osoitukset ja miehen oma-aloitteisesti tekemät pikkupalvelukset.

Vierailija
12/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvova katse josta ei voi erehtyä. Mun haluaminen selvästi hyvin intohimoisesti. Sanoilla kertominen että olen kaunis, haluttava, naisellinen ja rakas hänelle. Pyrkii pitämään mut tyytyväisenä. Tarjoaa usein apua asioissa. Koskee tämän tästä.

Vierailija
13/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo katse-viesti on totta. Sen oikeasti näkee siitä, miten mies katsoo.

Tärkeää on myös miehen panostus tehdä asioita minun edut huomioiden. Ei mies voi torpedoida minun etua tai väheksyä pyrkimyksiä. Niitä pitää kannustaa ja tukea.

Vierailija
14/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastetuksi vai tarkoitetaanko sillä tässä _halutuksi_ tulemista? Nehän ihmiset aina sekottavat keskenään.

Vierailija
15/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon nyt saa baarissa tuntemattomaltakin.

Vierailija
16/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen, joka vei vaimolleen joka perjantai kukkia. Kuulosti lähinnä pakolliselta rutiinilta.

Vierailija
17/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet rakas" oma-aloitteisesti, useimmiten se kun olen minä joka tuon ensin sanoo. "Tule lähemmäksi", kun esim. katsellaan televisiota sohvalla. Pusut ja halaukset työpäivän jälkeen. Kainaloon/lusikkaan ottaminen yöllä kesken unien. Kaikenlainen silittely ja koskettelu. Viestittely pitkin työpäivää, kuulumisten kysyminen. Näistä haluaisin pitää kiinni, ovat pieniä mutta erittäin tärkeitä tekoja.

Vierailija
18/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastetuksi vai tarkoitetaanko sillä tässä _halutuksi_ tulemista? Nehän ihmiset aina sekottavat keskenään.

Emme sekoita. Se on tärkeä osa rakastamista. Jos olet joskus kokenut tosi voimakkaan kahden ihmisen välisen kemian, tiedät mitä on todella haluta juuri tiettyä rakastamaasi ihmistä niin että sattuu. Ei kyse ole siitä että mies haluaa saada vaan että hän haluaa minua.

On mulla ollu sellainenkin mies joka ei juurikaan halunnut, seksi oli jotenkin vaikeaa. En todellakaan tuntenut silloin itseäni myöskään täysin rakastetuksi.

Ovat eri asioita mutta kuuluvat samaan pakettiin. Otsikon kysymys oli mikä saa tuntemaan rakastetuksi. Onhan ”rakastan sinua” puhetta eikä rakastamista mutta sen ääneen sanominen saa tuntemaan rakastetuksi.

Vierailija
19/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen, joka vei vaimolleen joka perjantai kukkia. Kuulosti lähinnä pakolliselta rutiinilta.

Niin minäkin. Ja hän teki sen koska tiesi sen ilahduttavan vaimoa että pöydällä on tuoreita kukkia viikonloppuna. Pakko siitä oli kaukana, se oli rakkaudenosoitus.

Vierailija
20/42 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan