Miten olet muuttunut viimeisen viiden vuoden aikana?
Itsellä tukan väri vaihtunut vaaleasta tummaksi
Olen vähentänyt lihansyöntiä
Olen alkanut liikkua ja laihtunut 10kg
Kommentit (6)
Viisi vuotta sitten sain kaksoset ja raskauden jäljiltä kroppa vähän muuttui. Kaksi vuotta sitten sairastin rintasyövän ja silloin lähti kokonaan hiukset. Lisäksi muistoksi jäi leikkauksesta arpi ja sädehoidosta palovamma-arvet. Hiukset ovat edelleen tosi ohuet enkä tiedä saako niistä enää koskaan pitkiä. Keväällä kaaduin ja olkapää meni pskaks ja se piti leikata. Taas yksi komea leikkausarpi lisää. Ai juu, lapsetkin syntyivät sektiolla, että mahassakin on arpi.
Mielenterveyteni on kohentunut huomattavasti, sillä olen alkanut hoitaa sitä.
Olen analyyttisempi.
Olen saanut lapsen ja kasvanut äidin rooliin.
Olen kokenut raskaan eron, jonka ansiosta ymmärsin paljon asioita sekä itsestäni että parisuhteesta. Mm. sen takia olen vahvempi ja itsenäisempi sekä sosiaalisempi.
Välini veljeni kanssa paranivat, onneksi, sillä hän kuoli jokin aika sitten.
Olen tyytyväisempi elämääni.
Elämän näkemys ja suhtautuminen muuttunut vaikean parisuhteen loppuajan ja eron myötä. Olen alkanut ajattelemaan paljon vähemmän pinnallisesti ja olemaan epäitsekkäämpi. Tajusin myös että on aika tutkiskella vähän omaa persoonaa.
Tajusin hylätä naiset tyystin elämästäni. Nyt arki ja kaikki on elämisen arvoista eikä ainaista tukemista ja asioiden muuttumista. Aivan kuin eri elämä. Tästä kiitos kuuluu exilleni.
Kuukautiset loppui. Luovuin miehistä, sukulaisista ja ystävistä paitsi yhdestä. Hiukset kasvatin pitkiksi. Eipä muuta mainitsemisen arvoista.
-paino sama
-leikannut pitkät hiukseni long bobiksi (SOPII)
-en ole enää niin mustavalkoinen ihminen
-terveyteni on parantunut