Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kirjeen kulku kestää postissa nykyään keskimäärin?

Vierailija
08.08.2019 |

Onko tietoa? joku muutos tapahtui muutama kuukausi sitten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää turhaan odottelemaan vaan keskity iloisiin asioihin. Se tulee sitten joskus jos on tullakseen.

Vierailija
2/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jää turhaan odottelemaan vaan keskity iloisiin asioihin. Se tulee sitten joskus jos on tullakseen.

Juuri näin.

Kirjeen perille pääsyä nopeuttaa huomattavasti, kun muistaa laittaa postinsaajan oikean nimen ja oikean osoitteen kokonaisuudessaan. :) Epämääräinen "Maiskuli Meikäläinen, jossain päin Esimerkkitietä, 01234 Helsinki", saattaa olla selvitettävänä yllättävän pitkäänkin. Jos kyse nyt siis oli siitä, että olet itse lähettänyt jotakin :D

T. Ex-postilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tai kaksi jos osoite on oikein eikä kirjeessä ole varastettavaa arvotavaraa

Vierailija
4/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vrk - x vuotta

Vierailija
5/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon on nyt seilannu ykkösluokan kirje 15 km päähän. Selkeät osoitetiedot ja helvetin kallis postimerkki palveluun nähden! Missä lie vai jemmataanko niitä tahallaan johonki postin toimesta?

Vierailija
6/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin virallinen vastaus on 1-4 arkipäivää.

Oon tainnut olla onnekas kun mun postit suuntaan ja toiseen on olleet perillä yleensä kolmantena päivänä.

Vierailija
7/7 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon on nyt seilannu ykkösluokan kirje 15 km päähän. Selkeät osoitetiedot ja helvetin kallis postimerkki palveluun nähden! Missä lie vai jemmataanko niitä tahallaan johonki postin toimesta?

Mikä ykkösluokan kirje? Eihän kotimaan kirjepostissa ole vuosiin enää ollut luokkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän