Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiseni alkoi huutamaan mulle kun selitin väsymykseni syitä

Vierailija
08.08.2019 |

Olen väsynyt usein ja uupunut ja tähän liittyy diagnosoituja vaivoja.
Sukulaiseni vaan huusi, ei tajunnut mitään.
Onko muilla samaa ollut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan tuollalista asennetta, olipa sukulainen tai työkaveri tai muu, niin en sille enää asiasta puhu mitään. Jos mahdollista, välttelen koko tyyppiä. Oma äitini on vähän tuollainen ettei millään ymmärrä miten en ole samanlainen energiapakkaus mikä hän on vielä 70-vuotiaanakin, vaan on monenlaisia vaikeuksia. Hänellä ei olekaan mitään pitkäaikaissairautta, kun itselläni on niitä useampia, joista 2 aiheuttaa uupumusta ja väsymystä, sekä 1 kroonista kipua.

Vierailija
2/5 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä on tietysti mies. Mulla on diagnosoituna mm. uupumus ja uniapnea ja muuta johon kuuluu väsymys.

Myös stressaavat asiat joista ei voi koskaan puhua.

Ei ymmärrä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huusi? Esim ex-meheni ei käsittänyt väsymystäni (nukuin yöt, päivät pääksytysten), tuli ero (muitakin syitä oli). Heti sen jälkeen diagnsoitiin paha kilpparin vajaatoiminta. Yhäkään ei moni käsitä väsymyskausiani. Selittävät vaan, että nuku ja olet laiska.

Vierailija
4/5 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai huutamaan oikein...

Vierailija
5/5 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huusi? Esim ex-meheni ei käsittänyt väsymystäni (nukuin yöt, päivät pääksytysten), tuli ero (muitakin syitä oli). Heti sen jälkeen diagnsoitiin paha kilpparin vajaatoiminta. Yhäkään ei moni käsitä väsymyskausiani. Selittävät vaan, että nuku ja olet laiska.

En muista kaikkea mutta syytti mua kun en ole jatkuvasti tehokas ja "täydellinen" hänen mielestään.