Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amazon.de

Entinen asiakas
08.08.2019 |

Yritän lyhesti: Eli 3 eri pakettia palautettu n.1000000 kuvaa lähetetty päivittäin reply….impressum ja de-deliveryinv….. sekä chat päivittäin 16.07.19 lähtien eivät tee muuta kuin uinuvat siellä ja nyt vielä amazon.com kerroin asiat myös heille mutta ei tapahdu mitään tuotteista rahat palautettu mutta ei siis postimaksuja Suomesta Saksaan. Esim. paketti delivered 23.07.19 siellä mutta ei mitään olin chatissä ja kysyivät mihin palautus kerroin että oman pankkini Visa kortille …. chattirobo (alien) sanoi että rahat onnistuneesti palautettu Visa….. laittoivat gift card balance mutta postimaksuja ei kuulu eikä näy? UPS toimittaa paketteja jatkuvasti rikkinäisenä kotiini…. Nyt sitten tekivät niin että kun lähetin heti kuvat paketista kuten aina ennen avaamista- avaamisen aikana ja avaamisen jälkeen…. Heidän tutkimuksen mukaan paketti on toimitettu oikeaan osoitteeseen ja jos haluan jatkaa käsittelyä täytyy mennä poliisin luo ja tehdä rikosilmoitus ja lähettää heille kopio,poliisilaitos ja tapausnumero… ja niin tein. Yritin reilun viikon että asiat hoituisivat kuten aiemmin vastaavissa tapauksissa mutta ei enää. Heillä on nyt se rikosilmoitus mutta eivät tee mitään nukkuvat edelleen jatkuvasta email/chat kontaktista huolimatta (päivittäin useita kertoja). Että silleen olen sanonut etten voi jatkaa tilaamista koska eivät palauta rahoja eivätkä hoida asioita yhtään eivätkä vastaa kysymiksiin että mitä teen seuraavalle UPS tuomalle rikkinäiselle paketille. Olisi hyvä tietää että jos esim. en ota rikkinäistä pakettia vastaan ja se palautuu viikon parin päästä amazon.de niin käykö siinä sitten niin että menetän maksamani rahat ja en saa mitään hyvitystä mistään koskaan kun eivät näytä tällä hetkellä tekevän siellä mitään? Miten voisin saada rahat takaisin pankkini visa kortille amazon.de gift card balancelta tai pankkini tilille? Sieltä on tilauksia tulossa UPS ja Posti vielä kun lähettelevät niitä niin hitaasti miten sattuu. Niin se on nyt siinä amzon.de chatis että heti kun kysyy vastaus on odota 6 tuntia eivät tee mitään eikä vastausta kuulu siis tämä homma on alkanut ja kestänyt kohta 3 viikkoa? Onko joku virasto mihin voi ottaa yhteyttä tästä touhusta? Hermot on jo lopullisesti menneet en tiedä mikä seuraavaksi ilmeisesti rahat?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei ne niitä postimaksuja palauta, eli jos tuotteesta on rahat palautettu niin se on siinä, ihan turha yrittää niitä postimaksuja saada.

etkä myös saada sieltä Gift Cardilta tilillesi, ne lahjakorttirahat kuuluu käyttää ostoihin siellä verkkokaupassa. Ihan sama kuin jos joku antaa mulle Prisman lahjakortin niin en minä voi sitä vaihtaa rahaksi vaan sillä saa vain tuotteita Prismasta.

Viestistäsi tulee myös kuva että olet pommittanut heidän asiakaspalvelukanaviaan kohtuuttomasti. Siitä saattaa johtua että et saa ns. normaalia palvelua vaan tulee tuollaisia ilmoituksia että odota 6 tuntia tms. 

Vierailija
22/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kansa mennyt ok (tilannut de, fr ja uk). Yksi peli oli kerran viallinen ja sain uuden ennenkuin olivat vastaanottaneet mun maanantaikappaleen.

Kerran tuli kirjapaketti (uk) jonka paketti oli hädin tuskin kasassa. Kirjoissa ei mitään vekkiä niin asia ok. Tämä siis 1 ehkä sadasta tilauksesta.

Postikuluja ei palauteta.

Jos paketti toimitetaan sulle niin et kuittaa sitä vastaanotetuksi jos näät jo päällepäin et rikki isosti.

Rahoja takaisin en ole koskaan tarvinut vaatia.

Onkohan kaikki tilaukset oikeesti ollu itse Amazonin myymiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimaksut on aina palautettu. Mutta mitä teen kun UPS kuriiri tuo paketin ja näen että se on rikki. Jos otan sen vastaan niin amazon.de ei tee mitään tai jos en ota se palautuu amazon.de niin siellä ei tehdä mitään.

Vierailija
24/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos oot käyttänyt ostoon rahaa giftcardilta niin ei ne niitä sun pankkitilille palauta vaan sinne saldoon.

Vierailija
25/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin että on. Minulle tulee kirjeitä  postilaatikkoon ja postiin, UPS tuo kotiin, DHL express tuo kotiin, DHL posti tuo kotiin jne... melkein päivittäin. Jos on ollut viallinen tai puuttunut paketista niin ovat korvanneet sen uudella tai hyvittäneet mutta ei 16.07.19 jälkeen enää.  

Vierailija
26/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat robo kysyi mihin haluat hyvityksen, sanoin oman pankkini Visa kortille  ja chat robo kirjoitti hetken päästä summa on hyvitetty onnistuneesti sinun visa kortille.

Vierailija
27/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui se palauttaa rahan sille kortille jos pankki on sen silpunnut?

Vierailija
28/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tiivistämään asiasi ja käyttämään kappalejakoa. Älä myöskään ymppää kaikkea samaan viestiin, jos tässä on useita juttuja niin jokaisesta oma viesti.

Tulet paremmin ymmärretyksi.

Vierailija
29/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa se?

Vierailija
30/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulujakäymätön.  En voi kertoa kaikkea yhdellä sanalla jos asia koskee useita tilauksia ja useita ongelmia. Alkaen 16.07.19 ja sen jälkeen (amazon.de)

Vierailija
31/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yksi paketti amazon.de stä kohta viikon myöhässä, saa nähdä onko ”hävinnyt” eli joku postien työntekijöistä varastanut. Ei jaksaisi alkaa selvitellä.

Edellinen tilaus samasta paikasta tuli pahasti kasaan tallottuna, onneksi tuotteen oma pakkaus pelasti ja suojasi tuotetta vaikka sekin oli ottanut osumaa.

Ei tuolta näköjään enää uskalla tilata vaikka hinnat paikoin edullisia. Toimitusketjussa liikaa riskitekijöitä (lue epärehellisiä ja piittaamattomia kuljetusyritysten työntekijöitä).

Vierailija
32/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanon että näin köyhänä on tilattava (ostettava) sieltä mistä tavaraa saa halvimmalla. Tämä Amazon.de on ollut minulle täydellinen paikka vuosia. Erittäin edullisia ja hyviä löytöjä eikä ongelmia, mutta jos on ollut ne on korjattu pikaisesti mutta ei enää?

Vierailija
33/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako - ap - kappalejako...

Vierailija
34/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kauhean köyhä voi olla, jos melkein joka päivä pukkaa jotain pakettia postissa.

Ja tosiaan, jos Visa on kuoletettu, niin vaikea siihen on rahoja palauttaa. En kylläkään oikein tajunnut, että miksi se se Visa silputtiin?

Vierailija
35/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat mennyt (amazon.de).                                                                                                                                          Se on pankin toimintamalli.                                                                                                                                                     En minäkään.                                                                                                                                                                        Sitten rikosilmoitus jonka jälkeen operaatio käynnistyy. 

Vierailija
36/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä amazon palauttaa rahat automaattisesti.

Postikuluja siitä että olet lähettänyt paketit takaisin eivät he ehkä maksa. Ei ole heidän vika että asut jossakin hevosen perseessä.

Ehkä voit pankkiin valittamalla saada luottokorttimaksut purettua. Tosin sen jälkeen lienee turha enää yrittää ostaa mitään amazonilta.

Jos vain palauttaa tuotteen niin postikuluja ei ole pakko heidän maksaa, mutta siitä pitää olla tieto heidän sivuillaan jos palautuskulut pitää itse maksaa. Jos ovat lähettäneet rikkinäisen tuotteen niin silloin heidän pitää joko maksaa postikulut tai lähettää uusi ilmaiseksi tilalle.

Vierailija
37/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista kappalejakoako? oli kohdillaan mutta kun lähetin meni sekaisin.

Vierailija
38/38 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon on alkanut rakentaa omaa jakeluverkostoa tuli Jonelta tieto radio auki? Olen aina kysynyt tietenkin kuvien kera mitä teemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi