Koulun pihalla enemmän lippiksiä iskillä kuin lapsilla!!!
Just... pitäisiköhän niiden kerrata luokka tai pari?
Kommentit (18)
Lapsilla harvemmin pälvikaljuutta. Usein miehet peittelevät aluksi kaljuuntumistaan lippiksillä.
Ja useammalla äidillä nenä kiinni luurissa kuin lapsella?
Pihalla saavat pitää ihan vapaasti. Vasta sisällä ja etenkin ruokaillessa pitäisi osata ottaa pois.
En oo muuten ikinä aiemmin miettinytkään, miten taivutetaan useammalla iskällä noin monikkoon.
Pahin esimerkki on se ukko Gilmoren tytöissä, joka pitää lippistä väärinpäin 😣
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat iskit?😆
Miten et tajua, mitä tarkoitetaan? 😦
Oliko kaikki lippikset sen Iskin omia, vai oliko ottanut lapsilta?
Vierailija kirjoitti:
Pahin esimerkki on se ukko Gilmoren tytöissä, joka pitää lippistä väärinpäin 😣
Se oli hyvä tietynlaisten ihmisten tunnistustapa, aikana ennen tatuointeja...
Vierailija kirjoitti:
En oo muuten ikinä aiemmin miettinytkään, miten taivutetaan useammalla iskällä noin monikkoon.
Eihän sitä tarvinnut kun elettiin ydinperheiden kulta-aikaa. Yksi iskä, yksi äippä, yksi perhe.
haha siinäpä ihmettelle, oon ite alle 30v mies ja pidän aina lippistä, en sillä, että peittäsin kaljua vaan tykkään pitää lippistä, saan sillä vaihdettua samalla tyyliä. En välitä mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
haha siinäpä ihmettelle, oon ite alle 30v mies ja pidän aina lippistä, en sillä, että peittäsin kaljua vaan tykkään pitää lippistä, saan sillä vaihdettua samalla tyyliä. En välitä mitä muut ajattelee.
Minä "ihmettellen", välitätkö yleensäkään mistään tai kenestäkään.
Miten se iskät tässä yhteydessä oikein pitäisi taivuttaa?
Mua oikeasti kiinnostaa tuo, enkä toivonut, että siitä nyt alkaisivat ivaviestit.
6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä "ihmettellen", välitätkö yleensäkään mistään tai kenestäkään.
Ootpa säälittävä. Varmaan entinen koulukiusaaja, toivotan erittäin paskamaista loppuelämää :)
Nyt kun ne isät sitten on siellä koulun pihalla, niin ongelma on tämä 😂 Av-kanssa on vaikea miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ne isät sitten on siellä koulun pihalla, niin ongelma on tämä 😂 Av-kanssa on vaikea miellyttää.
* Av kansaa.
Sinulla taisi omasta mielestäsi olla jotain tärkeääkin sanottavaa.