Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kun olet ärtynyt, kiukkuinen tai harmistunut jostain

Vierailija
07.08.2019 |

mitä toivoisit silloin mieheltäsi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyynnön tai lohdutusta, riippuen tilanteesta. Hali ei yleensä tekisi myöskään ainakaan haittaa.

Vierailija
2/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnaista, kahvia ja jättäis rauhaan. Jos on fyysistä epämukavuutta niin hierontaa, vois kysyä, että haluunko. Muhun tehoo myös seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Ruokaa, lepoa tai seksiä.

Mut jos johtuu miehestä niin aitoa keskustelua.

Vierailija
4/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen itse vastuussa tunteideni säätelystä. En minä mieheltäni mitään erityistä sellaisessa tilanteessa odota.

Vierailija
5/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa, myötäelämistä, lohdutusta. Neuvot tuntuu joskus alentuvilta. Jos haluan neuvoja kysyn sitten.

Vierailija
6/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan omaa rauhaa käsitellä itseäni harmittavat asiat.

Vierailija
7/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullo ja omaa rauhaa.

Vierailija
8/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksipyynnön tai lohdutusta, riippuen tilanteesta. Hali ei yleensä tekisi myöskään ainakaan haittaa.

Jos mies ei ole syyllinen pahaan oloon niin pitääkö hänen silti pyytää anteeksi??

No vitsi, tietenkin jos mies on tehnyt jotain niin anteeksipyyntö.

Muissa tapauksissa aito kuunteleminen ja kainalo.

Vierailija
9/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tietysti, mistä olen ärtynyt, kiukkuinen tai ahdistunut ja liittyykö se jotenkin mieheen vai ei.

Jos oloni ei johdu miehestä eikå mistään, mihin hän voi vaikuttaa, toivon lähinnä, että hän antaa minulle rauhaa selvitä itse. Ahdistukseen voi myös auttaa ihan vain sanomalla, että kyllä se siitä, selvitään tästäkin.

Jos kyse on jostain, mikä on hänen syytään, toivon tietysti, että hän lakkaa tekemästä niitä kiukuttavia, ärsyttäviä ja ahdistavia asioita (esim tuhlaa yhteisiä rahoja, ryyppää liikaa, jättää sukkansa likaisina olohhuoneeseen viikoiksi, tai mitä nyt sitten onkin).

Vierailija
10/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden sanoitusta.

Vierailija
11/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se antaa mun kiukutella ja marista rauhassa, eikä ole heti tuputtamassa mitään positiivista näkemystä!

Vierailija
12/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kysyisi miksi olen harmistunut ja sitten lohduttaisi minua.

Vierailija
13/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutusta ja halauksen, seksiä myös mielellään siis sitten kun olo helpottanut ja mielenkiinto siihen herää. Joskus heti, joskus myöhemmin.

Myötäelän itsekin puolisoni tunteita, joten toivon myös miehen ottavan minut huomioon jos olen selvästi allapäin. En kuitenkaan ole sitä jatkuvasti eikä minun sillälailla tarvitse alkaa "ryhdistäytymään" ja "ottamaan itsestäni vastuuta".

Juuri siksi olen parisuhteessa, että tuemme ja kannustamme toisiamme ja harrastamme hyvää seksiä. En vain koska pitää olla joku jakamassa laskut, mutta muuten TÄYSIN erilliset elämät.

Vierailija
14/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrystä ja empatiaa negatiivisia tunteita kohtaan. Vaikka selkään taputusta jos ei muuta. Ennen kaikkea sitä, ettei hän kuvittelisi että olen vihainen _hänelle_ vaikkei asia liity häneen mitenkään, ja ala raivoamaan ja sättimään asiasta.

Vierailija
15/16 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti jokaisen aikuisen toivoisi osaavan kertoa itsestään, mitä tuntee, miksi niin tuntee ja tarpeistaan. Ei voi olettaa, että jokaiseen harmitukseen tepsii sama tarpeentyydytys. Siksi pitää puhua, puhua, puhua. Älyttömän hienoa, että nykyään ajatellaan, että tunnetaitoja voi alkaa harjottelemaan jo vauvan kanssa. Ehkä tulevat sukupolvet ihmettelevät epäuskoisina vaikkapa jotain mykkäkoulua tai muuta tunnevammaista toimintaa.

Vierailija
16/16 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi