Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen kerta kun lähden lomalle äitini kanssa

Vierailija
07.08.2019 |

Lauantaina vasta takaisin suomeen ja olen aivan loppu tuota typerää akkaa, joka on olevinaan niin kulturelli ja plaaplaa. Itse ei puhu sanaakaan englantia, joten mun täytyy puhua aspoille yms ja sitten kehtaa vielä valittaa mun aksentista,
Koko loman olen kuunnellut valitusta ihan kaikesta ja sitten kun mulla palaa hermo, niin ollaan niin marttyyria ja kuinka hän on tehnyt kaiken vain mun parhaakseni. Itse en edes tahtonut lomalle, koska tiesin etukäteen, että loma on pelkkää nalkuttamista kaikesta mitä teen ja mun ulkonäöstä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita joku päivä, että haluat ihan itseksesi tehdä jotain ja lähdet yksin kattelee paikkoja.

Vierailija
2/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä äippä "pärjäilemään" ihan keskenänsä. En minäkään jaksais. Ja kokemustakin on. Läksin kyllä vielä uudestaankin reissuun. Meni äipällekin jakeluun että aika hankalaa se on kielitaidottomana ja oli lievästi sanottuna hukassa kun ainut kanssakäyminen ihmisten kanssa kohteessa oli osotella sormella ruokalistasta annoksia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa narsistilta

Vierailija
4/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Kiitos tiedosta.

Vierailija
5/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi raskasta. Mäkin olin kesälomalla 3 päivää virossa iäkkäitten vanhempieni kanssa ja edelleen harmittaa kun isäni koko ajan marmatti eri asioista (ei minusta mutta naapureidensa käytöksestä ym.). Loma meni puolipilalle. Uskallanko enää lähteä niiden kanssa minnekään?

Vierailija
6/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olitte? Minkä ikäinen äitisi on? Kuulostaa kyllä ankealta reissulta, jos äitisi ei edes tajua typerää käytöstään.

Vierailija
7/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olitte? Minkä ikäinen äitisi on? Kuulostaa kyllä ankealta reissulta, jos äitisi ei edes tajua typerää käytöstään.

Ei mun äitissä koskaan ole mitään vikaa. Minä ja iskä ollaan narsisteja.

Vierailija
8/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita joku päivä, että haluat ihan itseksesi tehdä jotain ja lähdet yksin kattelee paikkoja.

Siitähän haloo vasta nousisi.

Vierailija
9/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin viikon äidin kanssa reissussa. Vaikka häntä rakastankin on se raskasta. En ole kiinnostunut sinkkuäitini seksielämästä enkä halua että minua väkisin siirretään tytär-lokerosta ystävättäreksi jolle voi vuodattaa härskejä tarinoita.

Roolini oli lähinnä olla seuraneitinä ja nyökytellä oikeissa kohdissa. Puolen viikon jälkeen aloin jo hajoilla mutta siitäkin selvisi kun vaan otti niitä omia hetkiä jolloin lähti kaupoille tai kiertelemään kaupungille.

Vierailija
10/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin viikon äidin kanssa reissussa. Vaikka häntä rakastankin on se raskasta. En ole kiinnostunut sinkkuäitini seksielämästä enkä halua että minua väkisin siirretään tytär-lokerosta ystävättäreksi jolle voi vuodattaa härskejä tarinoita.

Roolini oli lähinnä olla seuraneitinä ja nyökytellä oikeissa kohdissa. Puolen viikon jälkeen aloin jo hajoilla mutta siitäkin selvisi kun vaan otti niitä omia hetkiä jolloin lähti kaupoille tai kiertelemään kaupungille.

Ottaisin kyllä mielelläni omia hetkiä, mutta kun tuo ei pärjää ollenkaan. Ärähdin jo hänelle, että jos vielä joskus tahtoo mun kanssa mennä jonnekin, niin opiskelee englantia. Mä en jaksa tulkata, varsinkin, kun kehtaa vielä nalkuttaa mun aksentista.

Vierailija
11/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän haloo vasta nousisi.

Tee pieni irtiotto heti huomenna.

Vierailija
12/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin kyllä mielelläni omia hetkiä, mutta kun tuo ei pärjää ollenkaan. Ärähdin jo hänelle, että jos vielä joskus tahtoo mun kanssa mennä jonnekin, niin opiskelee englantia. Mä en jaksa tulkata, varsinkin, kun kehtaa vielä nalkuttaa mun aksentista.

Sano, että hoitaa itse seuraavan puhumisen tai on hiljaa. Ilmeisesti jotain kuitenkin enkusta osaa, kun osaa aksentistakin valittaa. Että siitä vaan hoitamaan seuraava puhekeikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme