Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kylpylät yhteissaunat

käymään
07.08.2019 |

onko Lapinniemen kylpylässä treella uimapukupakko ja onko puolet eroteltu? entä vuokatissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nää yhteissaunat ole jotenkin niin ysäriä, että vieläkö niitä edes on ja vieläkö joku niistä jaksaa innostua? Vähän kuin tissibaarit? No, Lapinniemessä olen käynyt reilu 15 vuotta sitten ja silloin ei höyrysaunassa ollut uikkareita eikä välissä seinää, jokin kaiteen tapainen saattoi olla. Viereen naisten puolelle tuli istumaan joku, istuskelimme siinä aikamme, kunnes lähdimme tahoillemme suihkuun. Aivan valtavan... ei-mitenkään-ihmeellistä.

Vierailija
2/10 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi ainoa, sinne ruskaretkelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoreempaa tutkimusta? ketjuja kyllä löytyy aihetta sivuten....

Vierailija
4/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa kai ole muualla sekasaunaa kuin Sompasaunassa?

Ei täällä osata. Olin taannoin käymässä kaverilla Oslossa ja käytiin tosi isossa paikallisessa kylpylässä. Siellä oli ihan sekasaunat joissa oltiin alasti. Muutenkin sai uida alasti jos halusi ja moni niin tekikin - naisetkin. Että jopa Norjassa on sellaista, mutta tuskin Suomessa tullaan ikinä pääsemään tasolle, jossa voitaisiin olla miehet ja naiset alasti samoilla lauteilla.

Vierailija
5/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä osata. Olin taannoin käymässä kaverilla Oslossa ja käytiin tosi isossa paikallisessa kylpylässä. Siellä oli ihan sekasaunat joissa oltiin alasti. Muutenkin sai uida alasti jos halusi ja moni niin tekikin - naisetkin. Että jopa Norjassa on sellaista, mutta tuskin Suomessa tullaan ikinä pääsemään tasolle, jossa voitaisiin olla miehet ja naiset alasti samoilla lauteilla.

Nii kun se olisiki vaan sitä saunomista eikä fiilistä että on jossain lihatiskissä.

En mä ainakaan nauttinut teininä (enkä kyl nyt kolmikymppisenä) kun melkein tyhjässä höyrysaunassa setämies tuli vastapäätä istumaan.

Vierailija
6/10 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sedät kiinnosta - > olisi pitänyt olla riippatissi täti?

Myönnä vain suoraan, että pidät tädeistä?

Miksi luulet edes sedän tulleen sinun vuoksesi vastapäätä - > te jotkut luulette itsestänne liikoja!

Vierailija
7/10 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä kun täällä ollaan niin naurettavalla tasolla että jos tissit jossain näkyy niin sitä torutaan lehdessä. Ulkomailla nudistirannat ja muut jossa porukka ottaa rennosti ja jutellaan yms alasti saati myös yhteissaunat. Täällä junttilassa ne saunatki on koitettu viimeiseen asti poistaa ettei vaan tissit ja kulkuset näy ihan kuin alastomuus ois kauhea rikos. Täällä vaan valittajia riittää

Vierailija
8/10 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

norjassa on vähän erilainen kulttuuri. ei tämmönen takapajulajuottomasennusmeininki siellä ollaan latukansaa liikunnallista porukkaa. myös liikenne on paljon edellä ja yleensäkin valtiolla tuo rahankäyttö, sijoitus osataan.

Vierailija
9/10 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäsi kirjoitti:

Eikö sedät kiinnosta - > olisi pitänyt olla riippatissi täti?

Myönnä vain suoraan, että pidät tädeistä?

Miksi luulet edes sedän tulleen sinun vuoksesi vastapäätä - > te jotkut luulette itsestänne liikoja!

Juu teininä (15v) ei todellakaan kiinnostanut että setämies tuli tuijottelemaan tissejäni vastapäätä eli kyllä se riippatissitäti ois ollut parempi. Jos setämies olisi vain tullt nauttmaan saunasta, olisi hän jäänyt sinne ensimmäiseen alueeseen minne miesten puolelta tultiin.

Vierailija
10/10 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua naisena kiinnosta yhteissaunat. En oo kiinnostunut vieraiden miesten vartaloista. Edes niiden hyvännäköisten.

Eriasia sitten jos oon ihastunut/rakastunut. Siinä tapauksessa alkaa kiinnostaa alastomuus miehen seurassa.