Sain selville miehestäni järkyttävän asian: hän toimii maksullisena seuralaisena iäkkäille naisille ja
on pitänyt tämän salassa minulta jo 15 vuotta. Olen täysin shokissa. Löysin miehen muistikirjan ja merkinnät, en voi uskoa silmiäni miten minua on huijattu kaikki nämä vuodet. Tällä selittyy ylityöt tai työmatkat. Vapisen. Mitä sanon miehelle vai lähdenkö selittämättä pois liitosta
Kommentit (57)
Nyt äkkiä p illunmyyntiin!
Ai niin, se sesonki meni sulta jo...mummon pildeä kun ei kukaan osta.
Ei edes toinen mummo.
Eihän se ole sen kummempi palveluala kuin hieroja, kampaaja, jalkahoitaja tmv....
Olisit iloinen että miehesi tienaa vähän extra rahaa auttamalla muita ihmisiä
Humble brag että miehesi on komea ja isokaluinen ja osaa hurmata naisen epäonnistumatta siinä koskaan.
Oliko siellä muistikirjassa esim. seuraavia merkintöjä:
Maire 74 v. Kiree.
Bertta 83 v. Muista stimulantit.
Vierailija kirjoitti:
elsa-neiti kirjoitti:
Etkö ole ylpeä miehestäsi? Hän on jakanut lämpöä ja lohtua iäkkäille naisille, ehkä leskirouville jne.
Ei tässä kylmässä maailmassa voi koskaan olla liikaa rakkautta <3
Kuka jakaisi meille nuorille, ujoille ja yksinäisille kiltti miehille lämpöä ja lohtua? Aivan.
Heti voit mennä ulos ovesta maksamaan vastaavasta lämmöstä ja lohdusta. Sitä on saatavilla jo parissa tunnissa jos olet reipas.
No mutta ei kannata panikoida. Sieltähän voi joku hyvin tyytyväinen tai pitäisikö sanoa tyydytetty vanhempi naishenkilö jättää vielä isonkin perinnön vanhuuden päivien nautinnon antajalle ;).
Köyhät mummot ei seksipalveluja ostele...
Nytkö se tuli ilmi? Tiedän oikeasti tuollaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se tuli ilmi? Tiedän oikeasti tuollaisen miehen.
Tosin naiset ovat noin 50-vuotiaita.
Höpöhöpö.
Mutta jos mulle kävis näin, niin olisin ylpeä. Ei se ihan niin surkea luuseri olekaan kuin olen luullut, jos kelpaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
elsa-neiti kirjoitti:
Etkö ole ylpeä miehestäsi? Hän on jakanut lämpöä ja lohtua iäkkäille naisille, ehkä leskirouville jne.
Kuka jakaisi meille nuorille, ujoille ja yksinäisille kiltti miehille lämpöä ja lohtua? Aivan.
Ammattilainen, ihan niinkuin ap:n (kuvitteellinen) puolisokin. Naisprostituoituja ei lie vaikea loytää.
Mun mielestäni se olisi aika mielenkiintoinen paljastus. Tarkoittaisi, että mieheni on niin sosiaalisesti lahjakas ja komea, että joku viitsii niistä ominaisuuksista maksaakin. Onko se ksiä harrastettu siis myös? Taudeista olisin huolissani, jos on, mutta jos on pelkkää seuralaistoimintaa, niin ei se haittaisi.
Omalle miehelleni on joku nainen yrittänyt aikoinaan tarjota rahaa se ksistä, mutta hän ei lähtenyt. Olen suoraan sanoen hän ylpeä siitä, että on niin haluttu mies puolisona.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni se olisi aika mielenkiintoinen paljastus. Tarkoittaisi, että mieheni on niin sosiaalisesti lahjakas ja komea, että joku viitsii niistä ominaisuuksista maksaakin. Onko se ksiä harrastettu siis myös? Taudeista olisin huolissani, jos on, mutta jos on pelkkää seuralaistoimintaa, niin ei se haittaisi.
Omalle miehelleni on joku nainen yrittänyt aikoinaan tarjota rahaa se ksistä, mutta hän ei lähtenyt. Olen suoraan sanoen hän ylpeä siitä, että on niin haluttu mies puolisona.
Tänään selviää onko ollut seksiä
Tiedän myös perheellisen miesprostituoidun. Komea, pitkä ja erittäin hyvin varusteltu.
Vierailija kirjoitti:
No mutta ei kannata panikoida. Sieltähän voi joku hyvin tyytyväinen tai pitäisikö sanoa tyydytetty vanhempi naishenkilö jättää vielä isonkin perinnön vanhuuden päivien nautinnon antajalle ;).
22v sitten kun oltiin oikisessa, niin siellä koulukaverilla oli vähän kaikenlaista. Luulin pitkään, että rikkaasta perheestä kun autot ja kämpät oli viimesen päälle eikä tarvinu mitään lainoja hakee opiskeluun. Kysyin ehkä vuoden päästä silloin kaikenlaista, kun oltiin jo kavereita. Se kerto, että sillä on kaksi rikasta naista, jotka maksaa opiskelun ja saa ajella hienoilla autoilla ja asua jomman kumman kämpässä ja ne antaa rahaa niin paljon kun tarvii. Se hoiteli niitä molempia vuorotellen ja ne naiset oli keskenään ystäviä. Upeita kauniita naisia molemmat ja on edelleen upeita. Oltiin parikymppisiä jätkiä sillon ja ne molemmat naiset oli silloin 42 ja 45v. Ne molemmat naiset on tehny sille jätkällle testamentinkin missä saa kämpät jne. Toinen nainen asuu Katajannokalla ja toinen Ullanlinnassa. Se mun opiskelukaveri on sillä toisen naisen firmassa johtoportaassa tällä hetkellä. Eikä se ole naimisissa eikä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Näköjään jotkut menee tähänkin...
Siis onhan tämä provo ap:n kirjoitustavasta päätellen, mutta kyllä tätä sattuu tosi elämässä, joten sinänsä voisi olla hyvin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22v sitten kun oltiin oikisessa, niin siellä koulukaverilla oli vähän kaikenlaista. Luulin pitkään, että rikkaasta perheestä kun autot ja kämpät oli viimesen päälle eikä tarvinu mitään lainoja hakee opiskeluun. Kysyin ehkä vuoden päästä silloin kaikenlaista, kun oltiin jo kavereita. Se kerto, että sillä on kaksi rikasta naista, jotka maksaa opiskelun ja saa ajella hienoilla autoilla ja asua jomman kumman kämpässä ja ne antaa rahaa niin paljon kun tarvii. Se hoiteli niitä molempia vuorotellen ja ne naiset oli keskenään ystäviä. Upeita kauniita naisia molemmat ja on edelleen upeita. Oltiin parikymppisiä jätkiä sillon ja ne molemmat naiset oli silloin 42 ja 45v. Ne molemmat naiset on tehny sille jätkällle testamentinkin missä saa kämpät jne. Toinen nainen asuu Katajannokalla ja toinen Ullanlinnassa. Se mun opiskelukaveri on sillä toisen naisen firmassa johtoportaassa tällä hetkellä. Eikä se ole naimisissa eikä lapsia.
Tietämälläni perheellisellä maksetulla miehellä on juurikin asiakkaina enimmäkseen 45-55 vuotiaita hyvin toimeentulevia naisia. Ja aina ei välttämättä ole seksiä vaan joskus on ihan vaan seuramiehenä ja juttukaverina. Työnsä puolesta voi helposti ujuttaa kalenteriin myös vähän toisenlaisia asiakastapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elsa-neiti kirjoitti:
Ammattilainen, ihan niinkuin ap:n (kuvitteellinen) puolisokin. Naisprostituoituja ei lie vaikea loytää.
Mutta kun kiltti mies ei pysty käydä huo*issa. Siinä kävisi korkeintaan niin, että se kiltti vaan kuuntelee prostituoidun murheita käynnin ajan
Onko miehesi siis sähköasentaja, joka asentaa mummolle sähkölämmityksen, jotta lämpöä riittää? Minun mies on, ja onnelliseksi on monta mummoa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus on totta, niin itse ainakin lähtisin liitosta vastaavassa tilanteessa. En keksi yhtään riittävän painavaa syytä jäädä.
Ei edes raha.
Päätin vielä jäädä. Aion ottaa puheeksi tänään mieheni kanssa.