Okei, ehkä olen täti-ihminen, mutta mä en vaan tajua
noita naamatatuointeja. En vaan. Muuten mulle tatuoinnit on ihan ok, mutta naamatatuoinnit on niin täysin sellaisen elämämkolu-meiningin alleviivausta. Että tässä menee nyt kouluttautumaton kävelevä päihde-ongelma.
Tai näyttäkää mulle yksikin oikeasti kouluttautunut ja sivistynyt ihminen, joka on ottanut lättyynsä tatuoinnin.
En epäile, etteikö joukossa olisi ihan kivojakin ihmisiä, ja sellaisia joilla menee ihan mukavasti. Mutta en vaa hitto tajua noita. Ja kun ne on AINA helvetin rumia, en ole hyvännäköistä naamatatuointia nähnyt. Monia muuten hienoja kyllä.
Mutta joo. Anteeksi avautuminen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä mielipiteensä esittää, koska tatuointi on tarkoituksella laitettu näkyvään paikkaan. En usko, että naamatatuoidut eivät halua kenenkään katsovan. Ne on hirveän näköisiä ja uskon, että ajan kuluessa (järjen lisääntyessä, jos mahdollista,) niistä haluaa itsekin päästä eroon.
Kasvot ovat näkyvin osa ja ne tatuoimalla haluaa kyllä viestiä lajitovereilleen jotain. Turha täällä on jeesustella, että ei niitä ole muiden katsottavaksi tarkoitettu. Kyllä on.
Ihan oman mielenrauhan vuoksi niitä on turha katsella ja arvostella.
Naamatatuoinnit ovat myös mun inhokkilistalla ykkösenä. Ehkä ne tekee kantajansa onnelliseksi?
Saa sitä mielipiteensä esittää, koska tatuointi on tarkoituksella laitettu näkyvään paikkaan. En usko, että naamatatuoidut eivät halua kenenkään katsovan. Ne on hirveän näköisiä ja uskon, että ajan kuluessa (järjen lisääntyessä, jos mahdollista,) niistä haluaa itsekin päästä eroon.
Kasvot ovat näkyvin osa ja ne tatuoimalla haluaa kyllä viestiä lajitovereilleen jotain. Turha täällä on jeesustella, että ei niitä ole muiden katsottavaksi tarkoitettu. Kyllä on.