Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä seksilelu yhdynnän aikana?

Vierailija
06.08.2019 |

En saa orgasmin iman klitan kiihottamista. Yhdynnässä en saa tarpeeksi stimulaatiota missään asennossa. Joskus olen onnistunut hyväilemään itselleni orgasmin samalla, mutta harvemmin. Mies ei ole vielä onnistunut tässä, ja hän myös tulee tosi helposti niin etten ehdi mukaan... Ennen tai jälkeen yhdynnän hän onnistuu minut usein tyydyttämään kyllä. Onko teillä hyviä kokemuksia jostain tietynlaisesta vibrasta tms., joka auttaisi saamaan samalla kun mies on sisällä? Ja mikä asento tähän olisi paras?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts mitä kirjoitusvirheitä heti kun en lukenut ennen kuin lähetin! 😅

Vierailija
2/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini gpistenvibra (tai tavallinen) ja minä päällä. Toki lähärissäkin, jos mies pitää ylävartaloaan ylhäällä käsien varassa, mutta tuskin kukaan kovin kauan jaksaa siinä asennossa. Takaapäinkin onnistuu, kait. Naisen tietenkin ite helpompi ku tuntee missä kohti kutittaa parhaiten, mutta yleensä asennot semmosia et molemmat voi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WeVibe. Hyvä molemmille.

Vierailija
4/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tai lusikassa on eniten tilaa leluille klitalla.

Miehen sormi voi molemmissa asennoissa "levätä" liukastettuna vaossa ja sen varsi klitalla. Jos molemmat liikkuu (eli nainen vastaa miehen liikkeisiin), sormea ei tarvitse juurikaan liikuttaa, riittää kun mies pyrkii pitämään sitä paikallaan ja molempien liikkuessa sormi ikään kuin hieroo hellästi klitalta. 

Vastaavasti molemmissa asennoissa voi myös mies olla paikallaan ja liikuttaa nopeampaan tahtiin sormea, naisen puristellessa lihaksillaan kalua mielensä mukaan. Kalu saa kyllä stimulaatiota, kun nainen ei orgasmin lähestyessä pysty olemaan enää ihan paikallaan ja kun saa, mies voi jatkaa naisen orkkua alkamalla liikkua, siinä puristuksen ja naisen orgasmin sykkeessä mieskin lopulta tulee aika nopsaan.

Voi myös kokeilla "mies istuu ja nainen tulee takaperin syliin" asentoa, jossa myös on miehellä luontaisen hyvä asento hoitaa naista sormella.

Tietysti mies voisi ottaa surisevan klittakiihottimen käden jatkeeksi, ellei sormi riitä viemään naista orgasmiin, suristimen avulla nainen on jo melkein pakotettu orgasmiin, kun kalu on samalla sisällä puristeltavana.

Myös anaalitappi on monelle naiselle yhdynnän nautintoja tehostava, samalla kun mies panee ykköseen. Jos tähän vielä yhdistää sormen tai suristimen klitalla, naista viedään aikas rajusti ja nopeasti..

Vierailija
5/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pienen donitsin muotoinen silikoninen penisrengas. Hieroo aika mageasti klittaa.

Vierailija
6/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tehokas vibra, jossa voi säädellä värinän voimakkuutta. Satisfyerit, mutta ne on hankalan muotoisia ja kokoisia.

En ihan ymmärrä, miten g-pistevibraa voisi käyttää yhdynnässä, niin kuin joku ehdotti?

Vierailija
7/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joillain toimii penisrengas, jossa on mukana värisevä klitoriskiihotin, tietty.

Vierailija
8/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Pieni tehokas vibra, jossa voi säädellä värinän voimakkuutta. Satisfyerit, mutta ne on hankalan muotoisia ja kokoisia.

En ihan ymmärrä, miten g-pistevibraa voisi käyttää yhdynnässä, niin kuin joku ehdotti?

No se värinä siinä on pointti, sinäänsä sama onko perusvibra vai gpistevibra.

Mulla vain sellainen minigpistevibra ja hyvin sillä voi klittaa väristellä yhdynnän yhteydessä.

Vierailija
9/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peukalo hanurissa tumtuu parhaimmalle kun.lykkii takaapäin

Vierailija
10/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Kuten jo mainitsin WeVibe on kaikkein paras. Se hieroo klittaa ja g-pistettä, sekä terskaa. Siinä vasta värkki. Meillä on jo 3 kun ollaan aina päivitetty uusimpaan.

Vierailija
11/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen peukalo hanurissa tumtuu parhaimmalle kun.lykkii takaapäin

Käsi päällystetty jollain.käsineellä ,

Tuntuu parhaalta.

Vierailija
12/12 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vibrata tai dildottaa sinua ennenkuin panee sinua. Meillä aika usein aloitetaan niin että minulle vibrataan 1-2 orgasmia ensin ja sitten mies saa panna joko, edestä tai takaa ja usein saan myös tällöin. Lisäksi olen jo niin liukas että mies ei laukea liian nopeasti.

Suihinkin suostun ottamaan kun olen jo tyydyttynyt. Harvemmin suostun pelkästään suikkariin, sillä silloin jään itse ilman.