Montako eri vokaalia koko nimessäsi on?
Siis kaikki etunimet ja sukunimi mukaan luettuina.
Huvikseni kysyn, sillä itse tajusin joskus, että ainoat vokaalit koko nimessäni ovat i ja a (minulla on kaksi etunimeä ja yksi sukunimi). Löytyisiköhän joku jolla on kaikki kaikki vokaalit nimessään? :D
Kommentit (42)
3. Kaksi etunimeä ja sukunimi, A, E, I.
Kaksi etunimeä, kaksi vokaalia: A ja I. Sukunimi mukaanlukien 3 eri vokaalia: A, I ja U.
5 kpl: a, e, i, o, u
Kolme nimeä kokonaisuudessaan.
Mun tyttäreltä löytyy kaikki muut paitsi y, ä ja ö
Neljä. A, I, E, Ö.
Kohta menen naimisiin, Ö putoaa pois (uudessa sukunimessä on vain I ja E jotka myös toisessa nimessäni ovat).
Serkullani on pelkkä A, kaksi etunimeä ja sukunimi.
Voi itku, tuli juuri mieleen yksi ystävä jolla on ihan hitsisti vokaaleja nimessään ja olin jo ihan varma että olisi kaikki, mutta ei, ei ole. Ii puuttuu. :D Kaikki muut löytyisivät. Kaksi etunimeä + sukunimi.
4 löytyy, haluatko ostaa? Mistä aloitetaan, A niinkuin Aapeliko? Löytyy kyllä myös I niinkuin Iivari, E niinkuin Eemeli ja U niinkuin Unto.
Mikä o vokaali? Onko se kaalin sukulaiskasvi?
Olen pitänyt monta radioyhteyttä kaupunkiin, jonka nimessä on 6 konsonanttia ja 2 vokaalia.
Arvatkaa maa!
Assburger kirjoitti:
Olen pitänyt monta radioyhteyttä kaupunkiin, jonka nimessä on 6 konsonanttia ja 2 vokaalia.
Arvatkaa maa!
Azerbaidzan
I, U, A. Tyttönimellä olis ollut I, E, Ä.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Arvatkaa maa!
Azerbaidzan
Huti!
EU-maa!
Neljä vokaalia mulla; e, a, u ja i.