Nostan muutamalle Tarot -kortin.
Kerro mihin asiaan haluat apua (esim. parisuhde, muutto, lapset), niin katsotaan, mitä kortit kertovat.
Kommentit (45)
mulla viis lasta... eronnut :( löyytyykö vielä rakkautta ?
oon kovin yksinäinen ....
Pystynkö töihin menemään? Ja olis kiva tietää tuleeko kohdalle vielä joskus rakkaus?
T. Marenki
Sait ns. suuren kortin, joka kuvaa tasapainoa ja kohtuutta. Kortin mukaan nykyinen tilanne menee ohi ja säilytät elämässäsi sopusoinnun, kun et pyri äärimmäisyyksiin. Kortista voi vetää sen tulkinnan, että lapsiasiassa kannattaa edetä rauhallisesti ja hankkia lisää lapsia vasta siinä vaiheessa, kun olet henkisesti ja fyysisesti varmasti hyvinvoiva.
niin kerro paraneeko mieheni pian ja pääsee töihin? Pärjäämmekö taloudellisesti jos saamma lapsen...
Sait myös ns. suuren kortin, joka kuvaa oikeudenmukaisuutta. Oletko tullut kohdelluksi väärin tai oletko mielestäsi aina oikeassa? Kortti käskee sinua kiinnittämään huomiota jokapäiväisiin tapahtumiin ja siihen miten kommunikoit ja olet ihmisten kanssa. Se, miten kohtelet toisia ihmisiä heijastuu siihen, miten sinua kohdellaan. Kortti kehoittaa sinua toimimaan oikeudenmukaisesti ja silloin tasapainosi ei tulevaisuudessa järky.
Sait kortin, jonka mukaan nyt on hyvä aika viedä suunnitelmia eteenpäin, asettaa päämääriä ja toteuttaa ne. Kortin mukaan nyt on oikea aika katsoa, voitko hieman väljentää elintilaasi ja omia rahojasi. Unohda mennyt. Sinulla ei ole mitään hävittävää, mutta paljon voitettavaa. Riittää että teet parhaasi. Älä ole liian kunnianhimoinen.
Kortti kehoittaa sinua miettimään, että oletko valmis toimintaan tai onko vielä odottamisen ja valmistautumisen aika. Kortti kehoittaa sinua kiinnittämään huomiotasi omaan sisimpään ja silloin elämäsi palaset loksahtavat paikoilleen kuin itsestään. Kortti kehoittaa sinua muistamaan, etä elämässä tärkeintä on rakkaus ja kehoittaa sinua olemaan itse rakastettava.
että kannattaako tätä parisuhdetta jatkaa?
Kortti kehoittaa sinua lopettamaan turhan suunnittelun ja elämään tässä hetkessä. Muuten sinulla menee energia hukkaan. Kortti kehoittaa myös luopumaan itsekkäästä elämänasenteesta. Luota siihen, että kaikki mitä sinulle tapahtuu, on oikein. Asiat järjestyvät kyllä.
En usko ikinä että jostain pahvinpaloista voi muka nähdä tulevaisuuttaa. älkää ikinä perustako päätöksiänne joittenkin tällästen taikauskoon perustuviin hömppäasioihin...
Sinulle tuli myös ns. iso kortti. Sen mukaan sinun vuorosi tulee pian. Antaudu, älä rimpuile vastaan, kun mies saapuu. Muista, että menneisyys on taakse jäänyttä elämää. Elämässäsi alkaa pian uusi jakso, joka tuo tullessaan mielenkiintoisia haasteita kaikilla elämän sektoreilla.
PS. Kortissa on tumma mies, jolla on leukaparta! :)
höpö höpö minä olen onnellisesti naimisissa enkä ole ajatellut vaihtaa mihinkään pujoparta hiippariin miestäni..
Olen saanut suurta kiitosta siitä että kohtelen ihmisiä oikeudenmukaisesti. Eikä " lipun" värillä ole niin sanotusti väliä. Oli kysymys " kuningaasta tai tai alaisesta palvelijasta" molemilla on sama ihmisoikeus. Toinen ei mene toisen edelle. Minun sanotaan olevan äärinmäisen hyvä kuuntelija ja otan aina huomioon kokonaisuuden enkä tujota yksinomaan yhteen asiaan. Elämäni suurin tehtävä on ihmisten auttaminen. Rahalla ei ole merkitystä.
minä tossa plarasin korttipakkaani ja sieltä nousi, ristikymppi, patajätkä ja ruutuhuor..ei kun siis rouva ja se meinaa että jos jollain on ukkosa kanssa ongelmia niin kantsii menää heti avioliittoneuvojalle eikä kysellä täällä joltain kajahtaneelta ohjeita.
Kortti kertoo sinulle, että elämä tulee tarjoamaan jatkuvasti uusia mahdollisuuksia miesten suhteen. Tulet kuitenkin kohtaamaan tilanteita, joita et ole aiemmin kokenut. Kortti kehoittaa sinua kohtaamaan pelkosi ja olemaan tyytymättä vähään. Kortti kehoittaa sinua myös miettimään, että otatko itse vastuuta omasta elämästäsi vai haluatko sysätä sen muille -kumppanille, vanhemmille, työnantajalle...?
Näit kortissa tumman miehen jolla leukaparta. Olen ihastunut tummaan mieheen, jolla on leukaparta. :) Kivaa....
Ja jos näet niin milloin ja minkänäköinen ym... Kiitos.